زیبایی

با ۵ برند لوکس در دنیای عطرها آشنا شوید

انتخاب عطر همیشه برای خانم‌ها و آقایان کار سختی بوده است. با توجه به برندهای معتبر که از گذشته تا به امروز ده‌ها مدل عطر را به بازار عرضه کرده‌اند، ۵ برند مهم عطر و ادکلن را به شما معرفی خواهیم کرد. هر یک از برندها، عطرها را در رایحه‌های متفاوت به بازار عرضه کرده‌اند تا به همه علایق پاسخ دهند.

نوشته های مشابه

عطر سوسپیرو

اگر می‌خواهید در دنیای عطرها، عطر منحصر به فرد داشته باشید، برند سوسپیرو می‌تواند مجموعه‌ای از پیچیدگی و زیبایی‌ها را به شما هدیه دهد. عطرهایی که با هارمونی دلپذیر از نت‌های کمیاب و گران بها ترکیب شده‌اند. عطرسازان این برند با هنرمندی هرچه تمام‌تر رایحه‌های جاودانه‌ای را ایجاد کردند که می‌توانند شما را نسبت به سایرین متمایز کنند. از اولین عطر این برند که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد تا به امروز که بیش از ۵۰ عطر از این برند تولید شده است، استقبال زیادی از عطرهای این برند شده است.

عطر سوسپیرو یک برند ایتالیایی است که می‌توانید عطرهای لوکس آن را هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها انتخاب کنید. جذابیت بالا و عطر ماندگار باعث شده است عطرهای سوسپیرو را برای استفاده در طول روز انتخاب کنند. رایحه مرکبات کمک کرده است تا حس سر زنده بودن داشته باشید و نت‌های میانی آن نیز آرامش بخش هستند. عطر سوسپیرو پریما دونا ادو پرفیوم مردانه و زنانه، عطر سوسپیرو تنور ادو پرفیوم مردانه و زنانه را برای متمایز بودن انتخاب کنید.

عطر شنل

خانه مد شنل در سال ۱۹۱۰ در فرانسه توسط گابریل شنل تاسیس شد که با مدل‌های جذاب و ساده توانست انقلابی را در دنیای مد ایجاد کند. با گذشته زمان، شنل اولین عطر خود را در سال ۱۹۲۱ به دنیا معرفی کرد. عطرسازان حرفه‌ای با این مجموعه همکاری می‌کنند تا ادکلن‌هایی با رایحه‌های پیچیده و مرموز تولید کنند. عطرهای شنل به دلیل کیفیت عالی و رایحه‌های منحصر به فرد خود، ظرافت و پیچیدگی را ارائه می‌دهند. برخی از مدل‌های عطر لوکس شنل چندین دهه برای خانم‌ها و آقایان محبوب بوده است. متریال‌های به کار رفته در عطرهای این برند بر روی پوست تا مدت‌ها باقی می‌مانند. با توجه به اینکه عطرهای این برند با رایحه‌های مختلفی عرضه می‌شوند، طیف وسیعی از ترجیحات را حمایت می‌کنند.

می‌توانید در بین انواع عطرهای شنل رایحه‌های گلی و چوبی را انتخاب کنید. ماندگاری بالا، ترکیبات طبیعی و عدم حساسیت پوستی باعث شده است که بسیاری از آقایان و خانم‌ها عطرهای شنل را برای خوشبو بودن انتخاب کنند. عطر شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه و عطر شنل بلو پور هوم ادو تویلت مردانه را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید.

عطر تام فورد

اولین عطر برند تام فورد در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد. تام فورد یک برند آمریکایی است که انواع عطرها را با رایحه‌های گرم، تند، شرقی و یا تلخ به بازار عرضه می‌کند. ادکلن‌های تام فورد با رایحه‌های پیچیده هم برای خانم‌ها و هم آقایان می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد. ماندگاری بالا و منحصر به فرد بودن باعث شده است که عطرهای لوکس برند تام فورد مورد استقبال عطر دوستان قرار بگیرد. اگر به دنبال عطرهای تند و غنی و یا عطرهای ملایم هستید، برند تام فورد می‌تواند پاسخ علاقه شما را بدهد.

قیمت ادکلن تام فورد اصل نسبت به سایر عطرها بسیار مناسب است و می‌توانید عطرهای این برند را در حجم‌های کوچک انتخاب و در صورت رضایت آن را در لیست عطرهای مورد علاقه خود قرار دهید. عطر تام فورد فاکینگ فابولوس ادو پرفیوم مردانه و زنانه و عطر تام فورد بلک ارکید ادو پرفیوم زنانه از بهترین عطرهای این برند هستند. ام زد آروما، به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر فروش عطر و ادکلن‌های اصل و اورجینال، بهترین عطرهای جدید و به روز را با ضمانت اصل بودن به فروش می‌رساند.

عطر دیور

برند دیور در سال ۱۹۴۷ در فرانسه اولین عطر خود را با رایحه‌ای متفاوت به بازار عرضه کرد. در طی سال‌ها فعالیت این خانه مد، عطرهای تحسین شده بسیاری تولید شده است که هر یک تجسم خلاقیت، لوکس بودن و تجمل هستند. این برند بیش از ۱۵۰ عطر در کارنامه خود قرار دارد که هر یک دارای رایحه‌های منحصر به فردی هستند. عطرهای لوکس این برند جزو عطرهای گران قیمت به شمار می‌آیند. در کنار برخی از عطرهای این برند محصولات جانبی از جمله لوسیون بدن و دئودرانت‌ها نیز عرضه شده اند.

برند دیور هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها عطر تولید می‌کند. از ویژگی‌های بارز عطرهای این برند می‌توان به ماندگاری بالا و استفاده از مواد با کیفیت اشاره کرد. در عطرهای این برند می‌توان نت‌های مختلف از جمله مرکبات، چوبی، گلی و تند را به خوبی استشمام کرد. با انتخاب ادکلن دیور، استایل و فردیت خود را بیش از پیش حفظ کنید. از جمله عطرهای دیور می‌توان به عطر دیور میس دیور ادو پرفیوم زنانه و عطر دیور هوم اینتنس ادو پرفیوم مردانه اشاره کرد.

عطر آمواج

خانه عطر آمواج یک برند فرانسوی است که در سال ۱۹۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. ادکلن‌های آمواج با ترکیبات منحصر به فرد می‌توانند همه حواس را به خود مجذوب کنند. عطرهای این برند با رایحه‌ای از مرکبات و ترنج، انرژی تازه‌ای را به شما می‌بخشند، دارای نت میانی قوی هستند که به دلیل ماندگاری بالا میان طرفداران شناخته شده هستند. کسانی که علاقمند به عطرهای با کیفیت هستند، می‌توانند انواع عطرهای این برند را چه برای استفاده روزانه و چه برای یک مجلس خاص انتخاب کنند. استفاده از عطرهای آمواج تاثیر خوبی را در ذهن مخاطب می‌گذارند و هرگز شما را فراموش نخواهند کرد.

با ترکیبات متعادل، رایحه‌های جاودانه‌ای را برای افزایش اعتماد به نفس شما فراهم می‌کنند. از میان بهترین عطرهای لوکس آمواج می‌توان به عطر آمواج لاو توبرز ادو پرفیوم زنانه و عطر ایو سن لورن وای ادو تویلت مردانه اشاره کرد. قیمت ادکلن آمواج اصل و اورجینال در فروشگاه ‌ام زد آروما بسیار مناسب است. این فروشگاه اختصاصی عطر و ادکلن، بهترین‌های برند آمواج را در لیست فروش خود قرار داده است.

سخن پایانی

با معرفی ۵ برند عطر و ادکلن، اینک می‌توانید در انتخاب عطر مورد نظر خود تصمیمی آگاهانه بگیرید. هر یک از برندهای معرفی شده دارای ده‌ها عطر و ادکلن برای خانم‌ها و آقایان هستند که با توجه به سلیقه و ذائقه خود می‌توانید عطرهای تلخ یا شیرین، گرم یا خنک با رایحه‌های گلی، مرکبات و ده‌ها رایحه دیگر را انتخاب کنید. فروشگاه عطر و ادکلن ‌ام زد آروما، بهترین‌های عطر و ادکلن‌ را از برندهای معتبر و لوکس به فروش می‌رساند.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا