تبلیغات در سایت ایران بانو

 

تبلیغات در سایت

سرمایه گذاری برای تبلیغات زمانی موثر خواهد بود و سرمایه گذاری محسوب میشود که مکان و رسانه درستی را برای تبلیغ کالا یا خدمات خود در نظر گرفته باشید. بنابر این اطلاعات و آمارهای لازم در مورد بازدید کنندگان از پورتال ایران بانو را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا بررسی بفرمایید که آیا این افراد جزو جامعه هدف شما برای ارائه تبلیغات هستند یا خیر.که اگر باشند در صورت نیاز سرمایه گذاری انجام دهید و اگر نباشند سرمایه گذاری نیست و فقط هزینه هست. تبلیغات در سایت ایران بانو نیز از این قائده مستثنی نیست.

پورتال جامع ایران بانو در فروردین سال ۱۳۹۰ با موضوع بانوان و نوزادان و محوریت سلامت و شادابی خانواده ها راه اندازی شد . ما مفتخریم که با پشتکار و علاقه فراوان تاکنون توانسته ایم حدود ۲۰۰هزار مقاله کاربردی و آموزشی در موضوعات مختلف خانواده به پورتال اضافه کرده و روزانه هم مطالب جدید در سایت قرار دهیم .

حدود ۹۵ درصد بازدید کنندگان ایران بانو، بانوان هستند . و۶۵ تا ۷۰ در صد ورودیهای سایت از طریق موتورهای جستجو هست .

با توجه به باز خورد خوب و سطح کیفی بالای مطالب سایت جایگاه بسیار ویژه ای  در موتورهای جستجو داریم تا جایی که در جستجوی اکثر کلمات و واژه های مربوط به بارداری ، بچه داری ، آشپزی ، سفره آرایی ، میوه آرایی ،تربیت فرزند ، کودک داری و غیره در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار داریم و اکثرا هم اولین لینک جستجو هستیم . با جستجوی “بارداری ”  ، “علائم بارداری پسر ”  ، “علائم بارداری دختر”  ، “سیسمونی دخترانه” ، “سیسمونی پسرانه ” ، “سفره آرایی “…در گوگل میتوانید نمونه اش را ملاحظه فرمایید . برای دیدن تمام لینکهای ایران بانو در گوگل روی لینک زیر کلیک کنید :

تعداد و لینکهای ایران بانو در گوگل

همچنین برای دیدن رتبه الکسای ایران بانو اینجا کلیک کنید.
 
از آنجا که اکثر قریب به اتفاق بازدید کنندگان سایت ایران بانو ، مادران هستند محیط مناسبی برای معرفی برند و محصولاتی که مرتبط با نوزاد مادر و خانواده هست میباشد .

تبلیغات یک روزه بابت تست

 در صورت نیاز به تست میزان تاثیر گذاری تبلیغات در سایت، میتوانید به مدت یک روز از هر یک از کمپینهای تبلیغات در سایت ایران بانو استفاده نمایید و فقط هزینه همان یک روز را پرداخت نمایید.

تبلیغ کانال تلگرام

کانال تلگرام ایران بانو نیز بستر مناسبی برای تبلیغات شما میتواند باشد . (@iranbanou_com)

در صورتی که این قشر مخاطب، جامعه هدف شما نیز میباشند و فکر میکنید که تبلیغات محصول و خدمات شما در این رسانه مفید خواهد بود با ما در ارتباط باشید تا آمار بازدیدها و همچنین مبالغ سرمایه گذاری برای تبلیغات در سایت ایران بانو را به شما ارائه دهیم.

تلفن تماس :۰۹۳۵۲۱۵۶۶۲۷ ۰۹۱۰۹۵۴۵۲۱۶

دکمه بازگشت به بالا