زیبایی

برای لب روسی چند سی سی ژل لازمه

به طور کلی، برای لب روسی به ۰.۵ تا ۳ سی سی ژل در هر جلسه تزریق نیاز است. مقدار ژل مورد نیاز برای لب روسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها می پردازیم. توجه داشته باشید که این فقط یک راهنمای کلی است و مقدار ژل مورد نیاز شما ممکن است متفاوت باشد.

اندازه و شکل فعلی لب‌ های شما

لب‌ ها در اشکال و اندازه‌ های مختلف وجود دارند. شکل و اندازه لب ‌ها تا حدی توسط ژنتیک تعیین می ‌شود. با این حال، عوامل دیگری مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب، سیگار کشیدن و افزایش سن نیز می ‌توانند بر ظاهر لب ‌ها تأثیر بگذارند.

اگر از ظاهر لب‌ های خود ناراضی هستید، می ‌توانید برای تغییر ظاهر آنها اقداماتی انجام دهید. برخی از افراد از محصولات آرایشی برای پرتر یا بزرگتر نشان دادن لب‌ های خود استفاده می ‌کنند. برخی دیگر به سراغ روش ‌های زیبایی مانند تزریق ژل یا جراحی می روند. اگر لب‌ های کوچکی دارید، به ژل کمتری نسبت به کسی که لب‌ های بزرگتری دارد نیاز خواهید داشت.

میزان حجم دلخواه ژل لب

میزان حجم دلخواه یکی از عوامل مهمی است که در مقدار ژل لب روسی تاثیر می‌ گذارد. اگر می ‌خواهید لب ‌هایتان خیلی پرتر شوند، به ژل بیشتری نسبت به زمانی که فقط می ‌خواهید کمی حجم لب‌ هایتان را افزایش دهید نیاز خواهید داشت. ژل ‌های مختلف غلظت‌ های متفاوتی دارند. ژل ‌های غلیظ‌ تر حجم بیشتری را ایجاد می ‌کنند، بنابراین ممکن است به ژل کمتری نیاز داشته باشید. یک تزریق ‌کننده باتجربه می ‌تواند با استفاده از ژل کمتر، نتایج بهتری را ایجاد کند.

نوع ژل

از ژل ‌های مختلف انتظار ماندگاری متفاوتی داریم؛ اما ژل‌ های غلیظ ‌تر ماندگاری بیشتری دارند. همچنین حجم بیشتری را ایجاد می‌ کنند. اگر پوست حساسی دارید، ممکن است به ژلی با مواد تشکیل دهنده ملایم ‌تر نیاز داشته باشید. انتخاب نوع ژل مناسب به عوامل مختلفی مانند اندازه و شکل فعلی لب‌ ها، میزان حجم دلخواه، نوع پوست و بودجه فرد بستگی دارد. افراد با متابولیسم سریع‌تر ممکن است ژل را سریع‌تر جذب کنند و به همین دلیل ماندگاری کمتری برایشان دارد.

میزان ژل بر اساس اندازه لب ها

اندازه لب ها می تواند از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت باشد. هیچ اندازه “استاندارد” برای لب ها وجود ندارد و آنچه برای یک نفر طبیعی در نظر گرفته می شود ممکن است برای دیگری بزرگ یا کوچک در نظر گرفته شود. عواملی مانند سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض آفتاب می ‌توانند ماندگاری ژل را کاهش دهند. بهترین راه برای تعیین مقدار ژل مورد نیاز برای لب روسی، مشورت با یک تزریق ‌کننده باتجربه است. مقدار ژل مورد نیاز برای لب روسی بر اساس اندازه لب‌ ها به شرح زیر است:

  • لب‌ های کوچک با حجم طبیعی: ۰.۵ تا ۱ سی سی
  • لب‌ های متوسط با حجم متوسط: ۱ تا ۲ سی سی
  • لب‌ های بزرگ با حجم زیاد: ۲ تا ۳ سی سی

منبع مقاله: artabeautycenter.com

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا