مد و لباس

رازهای ترکیب رنگ کیف پول دخترانه و استایل های مختلف

با توجه به تاثیر کیف پول دخترانه، رنگ، مدل و جنس آن در استایل افراد، در این مقاله از جانبی سعی کرده‌ایم اصول ترکیب رنگ و ست کردن کیف پول با استایل دخترانه را بررسی کنیم.

بهترین ترکیب رنگ کیف پول دخترانه

کیف پول‌های ساده و تک‌رنگ همیشه جذاب‌تر و شیک‌تر هستند. علاوه بر این کیف پول دخترانه تک‌رنگ و ساده را بهتر می‌توانید با استایل‌های مختلف و رنگ‌های متفاوت لباس ست کنید. امروزه علاوه‌بر کیف‌های ساده و تک‌رنگ قهوه‌ای، مشکی، کرم و نسکافه‌ای، کیف‌هایی با رنگ‌های پاستلی نیز بسیار پرطرفدار شده و جذاب هستند.

اما اگر عاشق کیف پول دخترانه رنگی رنگی هستید، باید بدانید کدام رنگ‌ها بیشتر باهم دیگر ست می‌شوند و کدامیک از کیف پول‌های رنگی زیباتر هستند. به‌طور کلی باید بدانید ترکیب رنگ‌های مکمل و متضاد باهم در یک کیف پول چندان مناسب نیست. بنابراین بهتر است کیف‌هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها از رنگ‌های هم‌خانواده مانند کرم – قهوه‌ای، آبی – سرمه‌ای، قهوه‌ای – زرد، یا سبز – کرم در آن‌ها استفاده شده باشد.

البته اگر می‌خواهید کمی متفاوت باشید، خطر کرده و کیف پول‌هایی با رنگ‌های خاص را انتخاب کنید می‌توانید از ترکیب رنگ‌های نود و خنثی با رنگ‌های کم‌رنگ و پاستیلی استفاده کنید.

روش ست کردن کیف پول دخترانه با استایل مختلف

درحال حاضر کیف پول دخترانه یکی از المان‌های تاثیرگذار در استایل خانم‌ها است که می‌تواند تیپ شما را خاص جلوه دهد، استایل‌تان را تکمیل کند و باعث شیک‌تر جلوه دادن ظاهر شما شود. بنابراین اگر می‌خواهید کیف پول دخترانه خود را با لباس‌هایتان ست کنید و رنگ و مدل آن‌را با استایل خود ست کنید باید به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود دقت کنید.

ست کردن کیف پول دخترانه با کیف دستی

درحال حاضر به‌دلیل علاقه بسیاری از افراد برای ست کردن کیف پول دخترانه با کیف دستی، این‌دو محصول به‌صورت ست و بایکدیگر به‌فروش می‌رسند. اما اگر می‌خواهید هر کدام از آن‌ها را جداگانه بخرید باید بدانید چطور آن‌ها را باهم ست کنید. توجه به نکات زیر بهترین راهنما برای ست کردن کیف پول و کیف دستی است.

  • اگر چندان نمی‌خواهید برای ست کردن کیف پول دخترانه و کیف دستی‌تان وقت بگذارید، می‌توانید هردوی آن‌ها را یک‌رنگ در نظر بگیرید. در چنین مواقعی برای این‌که کمی در استایل خود تنوع ایجاد کنید، می‌توانید کیف پول خود را طرح‌دار انتخاب کنید.
  • برخی از افراد می‌خواهند دو رنگ متفاوت برای کیف پول دخترانه و کیف دستی‌شان انتخاب کنند. برای این‌منظور بهتر است رنگ کیف پول خود را به رنگ دسته کیف، یکی از رنگ‌های به‌کار برده شده در کیف یا یک رنگ هم‌خانواده با رنگ کیف دستی‌تان انتخاب کنید.
  • اگر قصد دارید کیف پول خود را با کیف دستی تان ست کنید باید جنس آن‌ها را یکسان در نظر بگیرید و سعی کنید یک کیف پول پارچه‌ای را با یک کیف دستی چرم باهم استفاده نکنید.
  • اندازه کیف پول را متناسب با کیف دستی درنظر بگیرید. اگر کیف دستی شما کوچک است بهتر است از کیف پول‌های کوچک استفاده کنید.

ست کردن کیف پول با کفش

چندان فرقی نمی‌کند که بخواهید از کیف پول به‌تنهایی و بدون کیف دستی استفاده کنید و یا این‌که بخواهید آن‌را داخل کیف دستی قرار دهید، در هر دوصورت یکی از راه‌های ست کردن کیف پول دخترانه، ست کردن آن با کفش‌تان است. از روش‌های زیر می‌توانید برای ست کردن کیف و کفش استفاده کنید.

  • کیف پولتان را همرنگ کفشتان در نظر بگیرید.
  • اگر کفش شما چندین رنگ دارد می‌توانید رنگ کیف پول خود را یکی از رنگ‌های موجود در کفش‌تان درنظر بگیرید.
  • از آنجایی‌که کفش‌هایی که جنس‌ها و مدل‌های مختلف دارند می‌توانند استایل شما را مجلسی یا اسپرت نشان دهند، برای اینکه بتوانید با استفاده از کیف پول استایل خود را تکمیل کنید، باید به جنس کفش‌تان دقت کنید. به‌طور مثال اگر کفش شما کتانی است و استایل شما بیشتر اسپرت به‌نظر می‌رسد، بهتر است کیف پول دخترانه خود را چرم انتخاب نکنید و به‌سراغ کیف‌هایی بروید که کمی اسپرت به‌نظر می‌رسند.

ست کردن رنگ کیف پول با لباس

برای اینکه شیک‌ترین استایل را داشته باشید باید کیف پول دخترانه خودرا با رنگ لباس و سبک لباس پوشیدن‌تان ست کنید. درست است که این‌کار کمی سخت به‌نظر می‌رسد، اما می‌توانید از نکات زیر استفاده کنید.

  • اگر لباس‌های‌تان رنگ‌هایی مانند کرم، نسکافه‌ای، شیری و شتری دارد می‌توانید از کیف پول‌هایی کمی روشن‌تر یا تیره‌تر لباس‌تان استفاده کرده یا رنگ‌هایی مانند آبی روشن، سبز، سرمه‌ای یا قهوه‌ای را انتخاب کنید.
  • اگر لباس‌های‌تان مشکی، سفید و طوسی است تقریبا می‌توانید از اکثر رنگ‌ها مانند قرمز، قهوه‌ای و کرم، آبی، سبز، زرد و نارنجی استفاده کنید.
  • اگر لباس‌هایی‌که می‌پوشید رنگ‌های شاین، پررنگ، جیغ و براقی مانند زرد، قرمز و نارنجی دارند بهتر است برای تناسب در استایل‌تان از کیف پول دخترانه در رنگ‌های نود و خنثی مانند طوسی و کرم استفاده کنید.

انتخاب کیف پول متناسب با موقعیت

ممکن است بخواهید از کیف پول برای رفتن به سر کار، دانشگاه یا یک قرار رسمی استفاده کنید؛ گاهی نیز باید یک کیف پول دخترانه مناسب برای یک مهمانی، قراری که در رستوران یا کافی شاپ دارید یا یک مجلس انتخاب کنید. کاربرد هرکدام از کیف پول‌هایی که برای موقعیت‌های مختلف انتخاب می‌کنید متفاوت هستند؛ به‌طور مثال ممکن است یک کیف پول کوچک برای شما کارایی نداشته باشد و باید کیف رنانه بزرگ‌تری را انتخاب کنید. بنابراین توجه به این موقعیت‌ها، استایلی که برای آن‌ها مناسب است و تزئینی بودن یا کاربردی بودن کیف پول بسیار ضروری است.

هنگام انتخاب کیف پول دخترانه باید به چه نکاتی توجه کنید؟

علاوه بر توجه به ترکیب رنگ و هماهنگی با استایل، هنگام انتخاب کیف پول دخترانه باید نکاتی که در ادامه آورده‌ایم را نیز درنظر داشته باشید.

  • علاوه بر زیبایی، مدل و رنگ کیف پول، باید جنس و کیفیت آن‌را نیز بررسی کنید.
  • سعی کنید کیف پولی را انتخاب کنید که اندازه و فضای متناسب با نیاز شما داشته باشد.
  • پیش از انتخاب نیازهای خود را به‌خوبی بررسی کنید تا متوجه شوید کدام‌یک از مدل‌های کیف پول برای‌تان مناسب‌تر است. شاید بهتر است به‌جای کیف پول‌های بزرگ و زیپ‌دار، کیف‌هایی را انتخاب کنید که کوچک‌تر هستند؛ یا شاید باید کیفی را انتخاب کنید که فضایی برای گوشی موبایل نیز داشته باشد.
  • اگر می‌خواهید کیف پول را هدیه بدهید سن و علائق فرد مورد نظرتان را نیز در نظر داشته باشید.
  • اگر قصد ندارید برای خرید کیف پول دخترانه زیاد هزینه کنید باید مدل و رنگی را انتخاب کنید که بتوانید آن‌را با اکثر لباس‌ها و استایل‌هایتان ست کنید.
  • برای اینکه بتوانید بهترین کیف پول دخترانه را انتخاب کنید، باید به سراغ فروشگاه‌هایی مانند جانبی بروید که هر سه معیار کیفیت، قیمت مناسب و تنوع محصول را باهم داشته باشند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا