زیبایی

نکات پراهمیت در خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

چرا روتین پوستی مهم است؟

مراقبت همیشگی از پوست، یکی از نکات مهم در حفظ طراوت و لطافت پوست است. استفاده از لوازم آرایشی مناسب می تواند علاوه بر زیبایی، موجب جوانی و شادابی بیشتر پوست گردد. به طور مثال اگرچه لک های پوستی ناشی از آفتاب و جای جوش به سختی محو می شوند و یا کم شدن حجم مو به سختی جبران می شود، ولی با داشتن یک روتین پوستی مناسب و با استفاده از کرم های ضد آفتاب، کرم های ترمیم کننده، ماسک و اسپری مو می توان از این مشکلات جلوگیری کرد. به همین دلیل متخصصان پوست و زیبایی همیشه بر داشتن روتین پوستی و استفاده از لوازم آرایش و مراقبتی با کیفیت تاکید می کنند. اما چگونه در خرید اینترنتی لوازم آرایش از کیفیت آنها مطمئن شویم؟ هدف از این نوشتار، کمک به خریداران لوازم آرایشی است تا بتوانند به بهترین وجه محصولات متناسب با پوست و سلیقه خود را انتخاب و خریداری کنند.

پشتیبانی فعال و صداقت در پاسخگویی در خصوص کیفیت لوازم آرایش و تاریخ انقضاء

تست لوازم آرایش یکی از روش هایی است که می توان از تناسب رنگ آنها با رنگ پوست اطمینان حاصل کرد. اما خرید اینترنتی در کنار تمامی مزایای موجود، تست را دشوار می کند. به همین دلیل توصیه می شود از سایت هایی خرید کنید که دو ویژگی را رعایت کنند. ویژگی اول رعایت این نکته است که سایت مورد نظر از رنگ های مختلف یک محصول آرایشی بر روی پوست، تصاویر مناسب و قابل مقایسه تهیه کرده باشد و مهم است که این تصاویر توسط همان سایت تهیه شده باشد. سایتی که تصاویر محصولات آرایشی توسط تیم عکس برداری خود آنها تهیه می شود، این اطمینان را ایجاد می کند که رنگ محصولات در تصویر با خود محصول از شباهت بالایی برخوردار باشد.

ویژگی دوم نیز دارا بودن تیم پشتیبانی فعال است. تیم پشتیبانی فعالی که بتوان با آنها از طریق شبکه های اجتماعی گوناگون در تماس بود، مزیتی است که از طریق مکالمه با مشاورین می توانید بهترین محصول متناسب با نیاز خود را تهیه کنید. همچنین با مشاورین زیبایی می توانید در خصوص کیفیت، تناسب محصول با انواع پوست، تاریخ انقضاء و سایر موارد مشورت کنید. همچنین در صورتی که تیم پشتیبانی در یکی از رسانه های تصویری مانند اینستاگرام دارای فعالیت باشد، می توانید از فیلم های آموزشی و تست محصولات نیز بهره بند شده و علاوه بر آن از آخرین موجودی ها، تخفیف لوازم آرایش و رنگ بندی ها مطلع شوید.

امکان بازپس گیری لوازم آرایش و عودت وجه

یکی از نکات بسیار مهم این است که برخی از لوازم آرایش مانند انوع سایه ها و کرم پودرها به ضربه حساس هستند. به همین دلیل مهم است از سایت هایی خرید کنید که در ابتدا محصولات را پیش از ارسال برسی کرده تا محصول سالم و با کیفیت به ازای هر خرید لوازم آرایش ارسال کنند و در صورتی که محصول دارای ایراد باشد امکان مرجوع نمودن کالا وجود داشته باشد. به همین دلیل لازم است پیش از خرید شرایط مرجوعی و بازپس گیری محصولات را مطالعه کنید. به طور مثال این صفحه شرایط بازپس گیری محصولات را در سایت فروش لوازم آرایش پیراکده به نمایش می گذارد.

اعتماد به سادگی به دست نمی آید

شاید اولین نکته ای که به ذهن می رسد این است که از نماد اعتماد الکترونیک غافل نشوید. اما فراتر از آن وقتی برای اولین بار از یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی طبق معیارهای مختلفی مانند آنچه پیش از این گفته شد خرید می کنید و همه چیز به خوبی و خوشی پیش می رود، یعنی شما به درستی به یک تیم اعتماد کرده اید. به همین دلیل مهم است به تیمی اعتماد کنید که در مناسبت های گوناگون و در شرایط مختلف همراه و کنار شما باشد. از مصادیق این همراهی می توان به تخفیف های مناسبتی اشاره کرد. اگر سایتی که شما یک بار به آن اعتماد کرده اید در مناسبت های گوناگون مانند روز مادر، روز دختر، روز عشق یا ولنتاین و … به شما پیشنهادات متنوعی را ارائه کند که علاوه بر تناسب با مناسبت روز، دارای قیمت و تخفیف مناسب هم باشد، شما می توانید با خیال راحت و اطمینان این همراهی را ادامه دهید. به همین دلیل خرید از سایتی که علاوه بر تخفیف و تنوع کالا، پک آرایشی کادویی، هدیه های مناسبتی و ست لوازم آرایش ارائه می دهد بسیار مهم است.

یکی دیگر از مصادیق همراهی، وجود دسته بندی بروکن باکس (لوازم آرایشی با آسیب جزئی) و محصولات تستی است. این مورد نیز نشان دهنده این است که سایت مورد نظر با احترام به مخاطب، محصولات آسیب دیده را با قیمتی ارزان تر به صورت مجزا به فروش می گذارد تا هم صداقت را رعایت کرده باشد و در برخی از موارد با قیمتی مقرون به صرفه امکان تست برخی از محصولات را برای مشتریان خود فراهم کند.

قیمت لوازم آرایش، نحوه ارسال و مشاوره زیبایی

در آخر نیز برخی از قابلیت ها اگرچه پیش پا افتاده به نظر می رسند ولی بسیار دارای اهمیت می باشند. در خصوص خرید لوازم آرایش مهم است که بسته بندی محصولات با دقت انجام پذیرد تا محصولات سالم به دست مصرف کننده برسد. همچنین مهم است سایت فروش لوازم آرایش علاوه بر پست محصولات به تمام کشور، امکان ارسال فوری محصولات را در بسته بندی دلخواه نیز داشته باشد. این قابلیت به خصوص در مواردی که شما قصد خرید هدیه برای عزیزانتان را دارید و هدیه باید در بسته بندی کاملا شکیل، تزئین شده و به همراه تزئینی جات جانبی مانند عروسک و پوشال در ساعتی خاص و در مکانی خاص به دستتان برسد حائز اهمیت است. در پایان امیدواریم مطالب فوق باعث تجربه خریدی لذت بخش شود. همچنین در صورت داشتن هر سوالی در خصوص خرید لوازم آرایش به صورت آنلاین (اینترنتی) می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید و یا از طریق شماره های ثبت شده در فرم تماس، با ما تماس بگیرید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا