آشپزی

وقتی طعم‌ها اصالت پیدا می‌کنند

هویتی که ریشه در اصالت دارد

اصالت داشتن به معنای وجود یک ویژگی منحصربه‌فرد از منشاءیی قدرتمند و دارای ارزش است که به‌عنوان ریشه‌های عمیق و قوی برای رشد و بالندگی عمل می‌کند و عمدتا با نام خانواده عجین شده است. نوعی ویژگی که ریشه در باورها و اعتقادات هر فردی دارد که معنای واقعی این واژه را نیز به‌درستی درک کرده باشد.

از این مفهوم در شاخه‌ها و فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی نیز از وام گرفته می‌شود تا با طرح‌ریزی، هدف‌مندی و برنامه‌ریزی بتوان به یک نتیجه‌ی مثبت و رضایت‌بخش برای آحاد جامعه دست یافت. «اصالت» که یکی از برندهای معتبر، قدیمی و نام‌دار در حوزه صنایع غذایی است، دقیقا از چنین رویکردی پیروی می‌کند.

میراثی که ریشه در ارزش‌های خانواده دارد

برند صنایع غذایی اصالت فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ در حالی آغاز کرد که قصد داشت ارزش‌های خانواده و سنت‌های ایرانی را در جوهره و رگ‌های حیاتی محصولات خود به گونه‌ای نهادینه کند. این امر به عنوان اصلی‌ترین هدف برند شمرده می‌شد و مهم‌ترین دلیلی بود تا به سراغ تهیه و تولید محصولاتی برود که نه‌تنها منطبق بر سبک زندگی پرمشغله افراد و نیازهای غذایی روزانه آن‌ها باشد، بلکه تولید باکیفیت محصولات موجب شود تا فرصت بیشتری را برای باهم بودن خانواده‌ها فراهم کند. چنین روشی توانسته با در نظر گرفتن جمع‌های خانوادگی بر سر سفره یا میز وعده‌های غذایی اصلی یا میان‌وعده‌ها و لحظات سرگرم‌کننده، ارتباطات خانواده را تقویت کند و لحظه‌های شاد و خاطره‌انگیز را برای هریک از اعضای آن رقم بزند. لحظاتی که افزون‌بر بهره‌مندی از مواد غذایی مفید و مغذی برای سلامت بدن، احساس شادی، خوشبختی و رضایت را هم ایجاد کند.

میراثِ برند اصالت یک دستور غذای خانگی قدیمی است که نسل‌به‌نسل منتقل شده و بر عشق و مراقبت نشات‌گرفته از خانواده تاکید دارد. از دیگر مواردی که برند اصالت به عنوان میراث خود از آن یاد می‌کند، تعهد و مسئولیتی است که در قبال سلامت و شادی جامعه برای خود در نظر گرفته و تلاش می‌کند تا هم‌دمی قابل‌اعتماد در هر آشپزخانه و برای هر عضو خانه باشد! شاید یکی از دلایل تنوع محصولی این برند که بالغ بر ۸۵ شناسه بوده، همین باشد که به نوعی مفهوم خانواده را نیز محوریت قرار داده است. گروه محصولاتی با تنوع بالا و با طعم، رنگ و کیفیت درجه یک که هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. از محصولات اصالت می‌توان دسته‌های مختلف انواع کنسرو، مربا، سس، ترشی، شور، عرقیات، افشره‌های مختلف، انواع رب، کشک و غیره را نام برد.

برند اصالت امروز با قدمت و تجربه‌ای نزدیک به ۴۳ سال و دارا بودن بیش از ۴۰۰ نیروی انسانی و متخصص، سبد محصولات متنوع خود را با بسته‌بندی متفاوت و جدید، بهره‌مندی از مواداولیه تولید داخل، حذف مواد افزودنی یا نگه‌دارنده‌های مصنوعی و در عین حفظ اصالت ایرانی خود، به کشورهای سه قاره‌ی آسیا، اقیانوسیه و اروپا صادر می‌کند و دریافت گواهینامه بین‌المللی در حوزه مدیریت کیفیت موادغذایی را در کارنامه خود دارد.

شرکت صنایع غذایی اصالت ماموریت خود را در غنی‌سازی خانواده از محصولات باکیفیت بالای غذایی تعریف می‌کند و سعی دارد تا لحظه‌های مشترک خانوادگی را با پر کردن وعده‌های غذایی مفید رواج دهد. همچنین تعهد به حفظ استانداردهای کیفی، پایداری در عملیات و احترام به حقوق مصرف‌کننده را بیان می‌کند و امیدوار است با پرورش محیطی مناسب برای تولیدات بیشتر و باکیفیت‌تر، اثرگذاری بهتری نیز بر جامعه داشته باشد.

ارزش‌هایی که با نام اصالت گره خورده‌اند

از ارزش‌هایی که برند اصالت به آن‌ها پای‌بند است و تلاش می‌کند برای ماندگاری بیشتر در اذهان، مجموعه عظیم خود را با آن تعریف ‌کند، تولید محصولات با کیفیت ممتاز و با استفاده از بهترین مواد اولیه، تمرکز بر اهمیت و محوریت خانواده، فرایند تولید با شفافیتی مثال‌زدنی، اعتمادسازی و حفظ اعتبار در نزد مشتری است. هچنین وحدت و همبستگی که منعکس‌کننده ماهیت جمع‌های خانوادگی به هنگام صرف غذا است، حمایت و پشتیبانی از مشتریان، کارمندان و جوامع اطراف، احترام متقابل به تمامی ذی‌نفعان و تامین‌کنندگان و مشارکت اجتماعی نیز از دیگر ارزش‌های برند اصالت محسوب می‌شوند.

اگر برآورده کردن نیازها و سلایق افراد مختلف را از مشخصه‌های غیرقابل‌انکار یک خانواده بدانیم، پس بدیهی‌ است برندی که در همه‌ی امور به ماهیت خانواده استناد می‌کند، برای رفع آن نیازها بایستی به ترفندهایی هم‌چون نوآوری و خلاقیت روی بیاورد. مهارتی که برند اصالت به‌خوبی از آن برخوردار است و در عین حفظ احترام و سنت‌ها در امر دستورپخت ایرانی، این مهم را نیز سرلوحه‌ی فعالیت خود قرار داده است.

چشم‌اندازی که این برند برای خود در نظر دارد، تبدیل شدن به برندی پیشرو در زمینه FMCG یا همان کالاهای زودمصرف است که ضمن به جا ماندن میراثی غنی و ایرانی، بتواند وعده‌های غذایی هر خانواده را با محصولاتی خوشمزه و متنوع تقویت کند و نقش پررنگی در برقراری لحظات شادی برای همگان داشته باشد.

در پایان پیام اصالت را به عنوان برندی معتبر و ریشه‌دار می‌توان در سه جمله خلاصه کرد: با مصرف محصولاتی که با دقت و احترام ساخته و پرداخته می‌شوند، از خودتان مراقبت کنید و از زمان‌های سپری‌شده در کنار خانواده لذت ببرید.

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا