دکوراسیون

آشنایی با انواع لوستر جدید و خرید آن ها

آشنایی با انواع لوستر جدید و خرید آن ها

بسیاری از خانواده ها در خرید اقلام مختلف دکوراسیون منزل خود، به نکات مختلفی توجه می کنند. یکی از این نکات اهمیت بالای لوستر در دکوراسیون اصلی منازل می باشد. همان طور که می دانید، امروزه با وجود لوستر های مختلف در بازار کشورمان، چیدمان دکوراسیون بسیار راحت تر شده است. با این وجود همچنان نیاز است تا خریداران لوستر های مختلف توجه زیادی را به این مسئله داشته باشند تا سطح کیفی خرید خود را تا میزان قابل توجهی افزایش دهند. لازم به ذکر است که روز به روز طرح های جدیدی وارد بازار لوستر ها می شود. بنابراین خرید این محصولات باید با توجه به تمامی این موارد صورت بگیرد.

در سال های اخیر مراکز و مجموعه های زیادی در نقاط مختلف کشور ایران تاسیس شده اند که به فروش انواع لوستر جدید از طریق روش های مختلف پرداخته اند. در این بین برخی از این مراکز توانسته اند تاثیر مستقیمی را در بازار فروش این محصولات بگذارند و طرح های جدیدتری را ارائه دهند. مردم کشور ایران باید بدانند تا در ابتدا خرید خود را از مرجعی معتبر انجام دهند و همچنین محصول موردنظر خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایند. در نظر گرفتن موارد ذکر شده موجب می شود تا شما نیز از خرید انجام شده خود رضایت کافی را داشته باشید.

خرید لوستر های هندسی

لوستر های جدید موجود در بازار

امروزه مجموعه های معتبر فروشنده لوستر های جدید، توانسته اند سبک های مختلفی از لوستر ها را در فروشگاه خود موجود کنند. قطعا مجموعه هایی مانند لوستر سنتر که دارای محصولات بیشتری برای فروش هستند، توانایی های بسیار بیشتری را در ارائه محصول باکیفیت نیز در اختیار دارند. نیاز است که بدانید، امروزه هر یک از فروشگاه ها به ارائه سبک های مختلفی از لوستر می پردازند. در این بین برخی از مجموعه ها برای راحت تر کردن روند خرید مردم کشورمان، تنوع وسیع تری را در فروشگاه خود موجود کرده اند. در راستای همین مسئله نیز شما می توانید با توجه به موارد ذکر شده، خرید خود را از این مراجع نهایی کنید.

توجه داشته باشید که لوستر ها به عنوان یکی از مهم ترین اقلام هر دکوراسیون شناخته می شوند که اهمیت زیادی را دارند. این محصولات در چهار سبک مختلف از جمله روستیک، کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک به فروش می رسند. البته دسته بندی های متفاوتی برای فروش انواع لوستر جدید وجود دارد که فروشندگان در حین خرید شما، آن ها را معرفی خواهند کرد. توجه داشته باشید که امروزه اکثریت مردم به دنبال خرید لوستر جدید و لوکس هستند تا بتوانند چیدمان فوق العاده ای را خلق کنند.

لوستر جدید شاخه ای

در میان انواع لوستر جدید، قطعا می توان لوستر شاخه ای را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها معرفی نمود. این دسته از لوستر ها هیچ زمان قدیمی نمی شوند و همواره با تغییرات جزئی در آن ها می توان از این لوستر ها استفاده کرد. توجه داشته باشید که بازار فروش لوستر های شاخه ای بسیار مناسب بوده و همین مسئله نیز در محبوبیت این محصولات نقش داشته است. لازم به ذکر است که لوستر های شاخه ای مناسب فضاهایی با سقف بلند هستند و تقسیم بندی این محصولات با توجه به تعداد شاخه های آن انجام می گیرد. ساخت این لوستر ها اغلب به وسیله برنج، برنز و کریستال صورت می گیرد.

خرید لوستر جدید باکیفیت

اگر در خانه خود، فضای نسبتا بزرگی را در اختیار دارید که نیازمند شکوه و جذابیت بسیار زیادی است، لوستر جدید شاخه ای می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. توجه داشته باشید لوستر های شاخه ای شامل دو دسته هستند که دسته اول دارای شاخه های رو به بالا و دسته دوم دارای شاخه های رو به پایین هستند. میزان تولید نور توسط لوستر های شاخه ای رو به پایین بیشتر است. اگر قصد خرید لوستر های شاخه ای رو به بالا را دارید، باید هزینه بیشتری را برای خرید لامپ های این محصول بپردازید.

لوستر هایی با طراحی هندسی

یکی دیگر از انواع لوستر های جدید، لوستر جدید هندسی می باشد. قطعا اگر به فروشگاه های لوستر فروشی مراجعه کرده باشید، طرح های جالب و فوق العاده ای را که از طرح های هندسی برگرفته شده هستند، مشاهده خواهید کرد. در واقع این طرح ها به عنوان جدیدترین لوستر های بازار شناخته می شوند که طرفداران زیادی را پیدا کرده اند. تولیدکنندگان انواع لوستر جدید، توانسته اند الهام گیری از طرح های مربع، مثلث، مستطیل، دایره و … لوستر های فوق العاده ای را خلق کنند. توجه داشته باشید که نحوه قرارگیری لامپ های درون این لوستر ها می تواند متفاوت باشد.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، لوستر هایی که دارای طرح های هندسی هستند، می توانند به خوبی با سایر اقلام دکوراسیون شما ست شوند. در واقع این موضوع باعث می شود تا شما برای چیدمان بهتر نیاز به صرف توجه بسیار زیاد در خرید لوستر ها نیز نداشته باشید.

تهیه انواع لوستر های باکیفیت

لوستر جدید با طرح آبشاری

یکی دیگر از طرح های محبوب لوستر های جدید، طرح آبشاری بوده که قطعا آن را در بازار های کشورمان مشاهده کرده اید. لوستر هایی که اصطلاحا دارای طرح آبشاری هستند، از زیبایی ایده آلی برخوردار بوده و همین مسئله در فروش بیشتر آن ها تاثیرگذار است. توجه داشته باشید که لوستر جدید آبشاری اغلب از کریستال، شیشه و … ساخته شده اند. استفاده از لوستر های آبشاری اغلب در فضاهایی که دارای ارتفاع استاندارد یا زیاد هستند، مرسوم است. لازم به ذکر است که طرح آبشاری به دلیل ساختار مناسبی که دارد، با دکور های مختلف به راحتی ست می شود. بنابراین انتخاب این دسته از لوستر ها می تواند در جلوه بهتر دکوراسیون منزل شما نقش ویژه ای را داشته باشد.

لوستر های کلاسیک

اگر بخواهیم به معرفی انواع لوستر جدید بپردازیم و توجهی را به لوستر های کلاسیک نکنیم، قطعا دکور شما تکمیل نخواهد شد. نیاز است که بدانید، یک لوستر جدید باید دارای ویژگی های مختلفی باشد تا آن را به عنوان یک محصول جدید خطاب کرد. لوستر های کلاسیک از اکثریت این ویژگی ها بهره مند هستند و همین موضوع باعث شده است تا لوستر کلاسیک در میان مردم کشور ایران به خوبی محبوب شود. ساختار لوستر های کلاسیک اغلب از جنس برنز، استیل، کریستال، چینی و شیشه است. این لوستر ها می توانند شکوه بسیار فوق العاده ای را وارد خانه های شما کنند. به همین دلیل نیز اکثریت افراد خاص پسند، لوستر کلاسیک را برای منازل خود انتخاب می کنند.

لوستر های حباب دار

یکی از لوستر های جدید که توانست در مدت زمان خاصی در بازار انواع لوستر ها به خوبی محبوب شود، لوستر حباب دار بود. امروز نیز تولیدکنندگان لوستر ها تغییرات مختلفی را بر روی این محصول اعمال کرده اند تا لوستر حباب دار از جلوه ویژه تری بهره مند باشد. در همین راستا لوستر حباب دار را می توان گزینه جدیدی در میان لوستر های مختلف معرفی نمود. توجه داشته باشید که این دسته از لوستر ها مناسب تمامی منازل نیستند و خرید آن ها باید با توجه به چیدمان دکوراسیون منزل شما انجام شود. در چنین شرایطی قطعا خرید شما باید با توجه بسیار بیشتری انجام شود.

طراحی متفاوت لوستر های جدید

طیف رنگی لوستر های حباب دار در مقایسه با سایر لوستر ها بسیار بیشتر است. همین مسئله نیز موجب می شود تا شما در خرید انواع لوستر جدید و لوستر های حباب دارد دچار تردید شوید. از این رو پیشنهاد می کنیم تا در میان گزینه های مختلف موردنظر خود، لوستر حباب دار را نیز به عنوان یکی از گزینه ها در نظر بگیرید.

لوستر جدید طبلی

یکی دیگر از انواع لوستر جدید، لوستر طبلی بوده که با ظاهر خاص و جدید خود توانسته است به خوبی محبوب شود. این لوستر ها همان گونه که از نام آن ها مشخص است دارای ظاهری همچون طبل هستند. در درون فضای آن ها محل خاصی برای قرارگیری چراغ های مختلف در نظر گرفته شده است. لوستر های طبلی به دلیل داشتن فضای بزرگتر، دارای وزن بیشتری هستند. توجه داشته باشید که ساختار این لوستر ها نیز در مقایسه با سایر لوستر های امروزی بسیار متفاوت است. بنابراین اگر جزو افراد سخت پسند هستید، می توانید لوستر های طبلی را نیز در میان گزینه های مختلف مدنظر خود قرار دهید. این محصولات در سایز بندی های متفاوتی تولید می شوند. بدین جهت شما می توانید از این لوستر ها در قسمت های مختلف خانه خود مانند اتاق، پذیرایی، آشپزخانه و … نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است که این لوستر ها به راحتی با اجزای مختلف خانه شما ست می شوند.

لوستر های طبلی باکیفیت

جمع بندی

با توجه به لوستر های معرفی شده، قطعا شما می توانید یک لوستر جدید را مطابق با علاقه مندی های خود انتخاب نمایید. در لیست موردنظر تنها تعدادی از لوستر های جدید باکیفیت برای شما ذکر شد تا آشنایی ابتدایی لازم را نسبت به آن ها داشته باشید. برای خرید این محصولات نیز باید توجه داشته باشید تا حتما به مراکز معتبر و شناخته شده ای مانند لوستر سنتر مراجعه نمایید. در این صورت میزان کیفیت خرید شما قطعا بالاتر خواهد رفت و شما می توانید خرید خود را با رضایت بسیار بیشتری انجام دهید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا