آشپزی

راهنمای خرید بهترین مخلوط کن لیوانی و بلندر

تصور کنید که نیاز به یک آبمیوه خوشمزه در روزهای گرم تابستان در سر کار یا محلی به غیر از خانه خودتان دارید. شاید با وجود آبمیوه‌گیری‌های بزرگ و قدیمی موجود در بازار، امکان تهیه آبمیوه‌های خوشمزه وجود نداشته باشد؛ اما مخلوط کن‌های دیواری و بلندرهای شارژی می‌توانند به خوبی آبمیوه‌های طبیعی را برای شما در عرض چند ثانیه تهیه کنند. پس اگر به سلامت خودتان اهمیت می‌دهید، به شما حق می‌دهیم که به دنبال خرید این مخلوط کن‌های لیوانی باشید؛ اما باید بدانید که تنوع این محصولات در بازار زیاد است و شما باید بر اساس نیاز خودتان آن‌ها را سفارش دهید. پس با ما همراه باشید تا به شما نکاتی را یادآوری کنیم که حتما برای خرید مخلوط کن‌های دیواری به دردتان می‌خورند.

مخلوط کن لیوانی و بلندر چیست؟

مخلوط کن لیوانی و بلندر از جمله محصولات برقی هستند که می‌توانند برای تهیه انواع آبمیوه، سوپ، غذای نوزاد و … مورد استفاده قرار گیرند. این مخلوط کن‌ها مانند سایر مخلوط کن‌های موجود در بازار دارای تیغه‌های تیز هستند، ولی به دلیل داشتن گنجایش محدود با نام مخلوط کن لیوانی شناخته می‌شوند. تنوع در مدل‌های این محصولات جذاب زیاد است و شما باید بر اساس بودجه و توانایی مالی خودتان یکی از این مخلوط کن‌های جذاب و قابل حمل را بخرید. در این صورت دیگر خیالتان از بابت تهیه آبمیوه‌ها و شیک‌های طبیعی و تازه راحت است و می‌توانید در هر جایی از این مخلوط کن‌های قابل شارژ و جمع و جور استفاده کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین مخلوط کن‌های لیوانی

با توجه به ساختار مخلوط کن‌های لیوانی و بلندرها و استفاده راحت از آن‌ها، بسیاری از افراد به دنبال خرید این محصولات جذاب هستند. پرفروش شدن این مخلوط کن‌ها باعث شده تا در فروشگاه‌های مختلف به وفور شاهد آن‌ها باشیم؛ اما آیا همه آن‌ها برای شما مناسب هستند؟ اصلا چه نکاتی را باید هنگام خرید بلندرها در نظر داشته باشید؟ با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهم جهت خرید بهترین مخلوط کن‌های قابل شارژ توضیح دهیم.

برند تولید کننده

برندهای زیادی اقدام به تولید این مخلوط کن‌های کوچک کرده‌اند؛ اما به هر حال هر برندی نمی‌تواند از بهترین قطعات برای تولید این لوازم برقی و قابل شارژ استفاده کند. پس حتما در هنگام خرید مخلوط کن لیوانی به برند تولید کننده این محصولات توجه داشته باشید و از خرید این مخلوط کن‌ها با برندهای متفرقه خودداری کنید. برندهای معروفی مانند شیائومی و اوریکو، می‌توانند بهترین این بلندرها را به شما ارائه کنند.

نحوه شارژ مخلوط کن‌های قابل شارژ

نوع کابلی که برای شارژ کردن مخلوط کن‌های لیوانی و بلندر استفاده می‌شود، اهمیت زیادی دارد. اینکه بتوانید این مخلوط کن‌ها را در هر جایی مانند ماشین، سر کار، خانه و در مسافرت شارژ کنید، بسیار مهم است. سعی کنید که مخلوط کن‌هایی را انتخاب کنید که بتوانند با پاوربانک، برق خانه و محل کار و همچنین فندک خودرو شارژ شوند.

ظرفیت باتری مخلوط کن شارژی

منبع تغذیه مخلوط کن لیوانی و بلندر باتری آن است. هر چقدر باتری استفاده شده در این محصولات ظرفیت بیشتری داشته باشد، می‌توان تا مدت زمان بیشتری از این محصول برای تهیه آبمیوه و میکس کردن خوراکی‌های مختلف استفاده کرد. پس بدون توجه به این نکته خرید خودتان را انجام ندهید.

ظرفیت و گنجایش مخلوط کن‌های لیوانی

ظرفیت مخلوط کن‌های لیوانی و بلندر یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصه‌های آن هاست. البته هیچ بهترینی در این زمینه وجود ندارد. چون شما بر اساس نیاز خودتان از مخلوط کن‌های لیوانی و بلندر استفاده کنید. اگر قرار است هر روز برای خودتان یک شیک میوه یا آبمیوه تهیه کنید، یک بلندر کوچک برای شما کافیست؛ ولی اگر ترجیح می‌دهید همراه با خودتان یک فرد دیگر را نیز به یک آبمیوه خوشمزه مهمان کنید، یک مخلوط کن دیواری بزرگ‌تر را تهیه کنید.

آپشن‌های موجود در مخلوط کن‌ها

برخی از بلندرهای موجود در بازار دارای برنامه‌های مختلفی برای تهیه آبمیوه‌ها و خوراکی‌های خوشمزه هستند. اگر حرفه‌ای هستید و آپشن‌های ساده یک مخلوط کن دیواری برای شما کافی نیستند؛ حتما باید با دقت بیشتری به آپشن‌های موجود در این محصولات توجه داشته باشید. البته بدیهی است که هر چقدر آپشن‌های موجود در بلندرها بیشتر باشد، قیمت آن‌ها نیز بالاتر می‌رود.

سهولت در استفاده

قرار نیست پیچیدگی خاصی را در هنگام روشن کردن یک مخلوط کن لیوانی تجربه کنید. فقط کافیست که یک دکمه را فشار دهید تا مخلوط کن کار خودش را انجام دهد. پس در هنگام خرید بلندر به این نکته توجه داشته باشید.

قدرت موتور مخلوط کن و بلندر

قدرت موتور مخلوط کن و بلندر نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که حتما باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. سعی کنید که از خرید مخلوط کن‌های کم قدرت خودداری کنید. چون آن‌ها نمی‌توانند به خوبی غذاها و خوراکی‌های مختلف را برای شما ترکیب و مخلوط کنند. حتی ممکن است خیلی زود و پس از چند بار استفاده، کیفیت اولیه خودشان را از دست بدهند.

نحوه شستشو

آبمیوه، سوپ و هر خوراکی دیگری که در مخلوط کن لیوانی میکس می‌شود، باید کاملا بهداشتی باشد. پس نحوه شستشوی مخلوط کن‌ها، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. حتما نحوه شستشوی این بلندرها را بررسی کنید تا بعد از استفاده بتوانید در عرض چند دقیقه و به سادگی آن‌ها را بشویید.

بهترین مخلوط کن لیوانی و بلندر را از کجا بخریم؟

خرید یک مخلوط کن لیوانی بسیار ساده است. فقط کافیست که یک جستجوی ساده در اینترنت بزنید تا انواع این محصولات را مشاهده و بررسی کنید؛ اما همیشه یک چیز را در نظر داشته باشید و آن هم اصل بودن این محصولات است. متاسفانه سایت‌ها و فروشگاه‌های کمی با تضمین اصالت این محصولات را به شما ارائه می‌کنند. پس برای خرید بهترین مخلوط کن لیوانی و بلندر به یک سایت یا فروشگاه معتبر مراجعه کنید. فروشگاه تخصصی اینترنتی جانبی، بهترین مخلوط کن‌های لیوانی و بلندرها را با ضمانت اصالت به شما ارائه می‌کند. فقط کافیست که به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد نکات مهم جهت خرید مخلوط کن‌های لیوانی و بلندر با شما صحبت کردیم. می‌توانید با توجه به نکات توضیح داده شده، با خیالی راحت این محصولات را خریداری کرده و درب منزل دریافت نمایید. فراموش نکنید که این مخلوط کن‌های قابل شارژ برای شما بسیار کاربردی هستند و در هر جایی قابل استفاده‌اند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا