زیبایی

چرا هایفو دابلو گلد پریمیوم بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران است؟

با‌توجه‌به تحقیقات و تجربیات بیماران، تقریبا کلیه افرادی که از دستگاه هایفو استفاده می‌کنند، حدود ۱ الی ۳ ماه بعد به نتیجه مطلوب می‌رسند. دستگاه هایفو در انواع مختلفی در کلینیک‌های زیبایی مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه‌های هایفوتراپی، دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم است. این دستگاه با تکنولوژی نوینی که دارد، از مزایای بسیاری برخوردار است و امروزه یکی از دستگاه‌های پرطرفدار جوانسازی محسوب می‌شود. در این مقاله سطر به سطر همراه شما هستیم تا مزایای هایفو دابلو گلد پریمیوم را به شما معرفی کنیم. پس از آشنایی با این موارد، قطعا مشتاق استفاده از این دستگاه برای جوانسازی نواحی مختلف بدن خود خواهید شد.

مشاهده اثرات سریع و بلند مدت با استفاده از بهترین مدل دستگاه هایفوتراپی

دستگاه هایفو در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود که یکی از آن‌ها دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم است. هر کدام از این مدل‌ها از مزایای متعددی برخوردار بوده و نقاط قوت مختلفی دارند. تاثیرگذاری هایفوتراپی با دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم بسیار سریع بوده و ماندگاری آن طولانی‌مدت است. بعد از اولین جلسه هایفوتراپی با دستگاه گلد پریمیوم، می‌توان شاهد سفت شدن و رفع افتادگی پوست بود. اما نتایج کامل هایفوتراپی بین ۶ تا ۱۲ هفته بعد از درمان پدیدار می‌شود.

زمانی که پوست مجددا فرآیند پیری خود را پیش می‌گیرد، کلاژن‌هایی که تازه ساخته شده‌اند تحلیل رفته و پوست به حالت قبلی خود بازمی‌گردد. معمولا این اتفاق در حدود یک سال بعد از اتمام درمان رخ می‌دهد؛ به همین دلیل معمولا پس از یک سال استفاده از دستگاه هایفو گلد پریمیوم نیاز به ترمیم مجدد در انجام هایفوتراپی خواهید داشت.

نیاز به تعداد جلسات کم برای استفاده از بهترین دستگاه هایفو

تعداد جلساتی که برای جوانسازی با بهترین دستگاه هایفو نیاز است نسبت به جوانسازی با سایر دستگاه‌ها هم‌چون آر اف فرکشنال

کمتر خواهد بود. در مرحله اول هایفوتراپی بسیاری از متقاضیان فقط به یک جلسه‌ درمانی نیاز دارند؛ زیرا در این دستگاه از تکنولوژی‌های منحصربه‌فردی نظیر MFU استفاده شده است که موجب اثرگذاری بهتر، درمانی موثرتر و… می‌شود.

به‌طورکلی، تعداد جلسات مورد‌نیاز برای جوانسازی با دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم، با‌توجه‌به شرایط بیمار یا درخواست وی متغیر خواهد بود. معمولا هر جلسه هایفوتراپی با بهترین مدل دستگاه هایفو بین ۳۰ الی ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، این میزان در افراد مختلف متفاوت است.

بدون آسیب و عوارض؛ از مزایای قابل‌توجه دستگاه هایفو گلد پریمیوم

هایفوتراپی روشی کاملا ایمن محسوب می‌شود. ضمن اینکه لیزر هایفو با دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم، نسبت به سایر مدل‌های این دستگاه کاملا بدون عوارض خواهد بود. در واقع با استفاده از این دستگاه شاهد هیچ‌گونه لک یا زخم روی پوست نخواهید بود.

البته توجه داشته باشید که هایفوتراپی باید توسط متخصصین کارآزموده و مجرب انجام شود. در واقع مهارت پزشک یا تکنسین، اهمیت بسیاری در جلوگیری از ایجاد عوارض جانبی و افزایش اثرگذاری دارد. در برخی افراد که از پوست حساسی برخوردار هستند، ممکن است شاهد کمی قرمزی یا تورم روی پوست خود باشند که این علائم موقتی بوده و پس از چند ساعت از بین می‌روند.

بدون نیاز به دوره نقاهت، پس از استفاده از بهترین دستگاه هایفو

برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌ها از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود. از انواع این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه co2 فرکشنال، دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم و السیس اشاره کرد که هر کدام دارای تکنولوژی‌های منحصر بفرد هستند و مزایای بسیاری دارند. بین انواع دستگاه‌های جوانسازی، هایفو دابلو گلد پریمیوم یکی از بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران است. پس از استفاده از این دستگاه نیاز به دوره ریکاوری یا نقاهت نخواهید داشت.

پس از جلسه هایفوتراپی، شما بلافاصله قادر به بازگشت به فعالیت‌‌های عادی خود خواهید بود و نیاز به انجام هیچ اقدام خاصی نخواهید داشت. هم‌چنین به دلیل نداشتن احساس درد در زمان انجام هایفو با مدل گلد پریمیوم، نیازی به استفاده از هیچ‌گونه بی‌حسی یا بیهوشی نیست. علاوه‌بر این، پس از استفاده از این دستگاه، برای ادامه روند درمان لازم نیست از دارو یا پماد‌ها نیز استفاده کنید.

روشی غیرتهاجمی و بدون جراحی؛ اصلی‌ترین نقطه قوت هایفو گلد پریمیوم

درحال‌حاضر هایفوتراپی با دستگاه هایفو گلد پریمیوم یکی از قدرتمندترین و موثرترین جایگزین‌ها برای جراحی‌های زیبایی محسوب می‌شود. در این روش امواج فراصوت تا عمق مناسبی از پوست نفوذ می‌کنند و با ایجاد حرارت در بافت‌های آسیب‌دیده، آن‌ها را بهبود داده و کلاژن را بازسازی می‌کنند. با‌توجه‌به اینکه ایجاد حرارت فقط در بافت‌های آسیب‌دیده انجام می‌شود، سایر بافت‌ها تخریب نمی‌شوند و عوارض خاصی به همراه نخواهد داشت.

به‌طورکلی هایفوتراپی یک روش غیر‌تهاجمی محسوب می‌شود. در طی این روش درمانی، برشی روی پوست ایجاد نشده و نیازی به تزریق، پانسمان و بخیه نخواهد بود. دستگاه‌های هایفوتراپی همگی از تکنولوژی غیر‌تهاجمی برای جوانسازی پوست استفاده می‌کنند. دستگاه لیزر کیوسوییچ نیز هم‌چون دستگاه‌های هایفو، غیرتهاجمی است. امروزه بیشتر کلینیک‌هایی که از روش‌های غیرتهاجمی برای جوانسازی و کاهش لک‎های پوستی بهره می‌گیرند، اغلب سراغ خرید دستگاه‌های مختلفی هم‌چون خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ و دستگاه‌های هایفو دابلو گلد پریمیوم می‌روند.

تهیه بهترین برند دستگاه هایفوتراپی گلد پریمیوم با امکان خدمات پس از فروش

در این مقاله به سوال «چرا هایفو گلد پریمیوم بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران است؟» پاسخ دادیم. با ذکر مزایای این دستگاه شما را از نقاط قوت آن آگاه کردیم. اکنون می‌توانید به‌راحتی و با خیال آسوده از روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو گلد پریمیوم برای جوانسازی استفاده کنید. نکنه مهم این است که پیش از تصمیم در مورد استفاده از روش هایفوتراپی از پزشک متخصص زیبایی نیز مشورت بگیرید.

پزشکان و متخصصان زیبایی امروزه برای کلینیک و مراکز زیبایی خود از دستگاه هایفو گلد پریمیوم بهره می‌گیرند؛ زیرا استفاده از آن بسیار راحت بوده، سرعت بالاتری داشته و نتایج آن ماندگاری بیشتری دارد. مجموعه آفتاب فروزان آریا عرضه‌کننده بهترین مدل دستگاه هایفوتراپی در ایران است. این دستگاه‌ها در شرکت آفا با امکان خدمات پس از فروش و گارانتی کالا به کلینیک‌ها و مراکز زیبایی عرضه می‌شود. در‌صورتی‌که برای کار با این دستگاه نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید، با شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ تماس بگیرید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا