نکته های خانه داری

بهترین مارک تشک مهمان

شما برای خرید تشک مهمان سراغ چه برندهایی می‌روید؟ این روزها تنوع مارک‌های تشک مهمان در بازار بسیار متنوع شده است؛ بنابراین گزینه‌های متفاوتی برای خرید پیش روی خریداران است. تشک‌های مهمان که برای مسافرت نیز بسیار کاربردی هستند، از الیاف پنبه ساخته شده‌اند. کیفیت هر کدام از برندهای تشک مهمان با‌توجه‌به متریال به کار رفته در آن‌ و مرغوبیت رویه این کالا تعیین می‌شود. اگر می‌خواهید با بهترین مارک تشک مهمان آشنا شوید، مطالعه این مقاله کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

تشک مهمان رویال اصل؛ بهترین برند ایرانی کالای خواب

برند رویال، بهترین مارک تشک مهمان یا مسافرتی است که کالاهایی با‌کیفیت و مطابق با استانداردهای سلامت تولید می‌کند. این تشک‌ها که نسبتا نازک هستند در مدل‌های تک نفره و دو نفره در بازار عرضه می‌شوند. تشک مسافرتی رویال از الیاف با‌کیفیت ساخته شده است؛ بنابراین هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند و به‌راحتی قابل شست‌وشو خواهد بود. قیمت تشک‌های مسافرتی، هم‌چون قیمت شال مبل یا پتوهای مسافرتی، بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و هم‌چنین کالایی اقتصادی نیز به‌شمار می‌رود.

قیمت تشک مهمان رویال نیز با‌توجه‌به کیفیتی که دارد، بسیار مناسب‌تر از نمونه‌های مشابه در بازار است. وزن و ابعاد این مارک از تشک‌های مسافرتی نیز کاملا استاندارد بوده و به‌راحتی قابل حمل خواهند بود. از طرفی این تشک‌ها جای کمی را اشغال را می‌کنند؛ بنابراین برای خانه‌های کوچک نیز گزینه مناسبی به‌ شمار می‌‌روند. از ویژگی‌های دیگری که برای تشک مهمان رویال اصل می‌توان نام برد، داشتن کاور است. به‌ همین دلیل هنگام حمل دیگر نگران کثیف شدن تشک مسافرتی خود نخواهید بود.

خوشخواب؛ برندی معروف در زمینه تولید تشک مهمان مرغوب

یکی از هدف‌های همیشگی برند خوشخواب توجه به راحتی و سلامتی افراد بوده است. از این رو کالاهای تولید شده توسط این برند ایرانی، از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. خوشخواب، بهترین مارک تشک مهمان در بازار کالای خواب محسوب می‌شود که تشک‌های آن از استاندار بالایی برخوردارند. روکش‌های تشک مسافرتی یا مهمان خوشخواب، همگی از الیاف خالص بوده و ضد حساسیت هستند. هم‌چنین متریال به‌کار رفته در این نوع تشک‌ها از پلی فوم بوده و برخی از آن‌ها نیز از لایه‌های فوم معمولی ساخته شده‌اند.

وزن سبک تشک‌های مسافرتی خوشخواب نیز به دلیل ساخته شدن از پلی فوم است. برخلاف تشک‌های سنتی که شست‌وشوی آن‌ها دشوار بود، این تشک‌ها را می‌توانید به‌راحتی بشویید. توجه داشته باشید که کالایی تقلبی به‌عنوان یک کالای اصل را خریداری نکنید؛ زیرا پس از شست‌‌وشوی محصول تقلبی، رنگ آن به‌شدت کدر شده و طول عمر کمتری دارد. این مورد برای انواع کالای خواب هم‌چون روتختی پسرانه یک نفره یا روتختی‌های دونفره و مدل‌ها دخترانه نیز صدق می‌کند. به‌همین دلیل توصیه می‌شود در انتخاب انواع کالای خواب هم‌چون تشک، روتختی، ملحفه و پتو دقت و وسواس بسیاری به‌خرج دهید.

برند رویا؛ بهترین مارک تشک مهمان با سایز استاندارد

تشک مهمان یا مسافرتی مارک رویا از کاربردی‌ترین کالاهای خواب برای منزل و ویلای شما محسوب می‌شود. راحتی استفاده از این محصول باعث شده نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. تشک مهمان رویا فقط در یک سایز استاندارد با طول ۱۸۵ سانتی‌متر، عرض ۸۵ سانتی‌متر و ارتفاع ۵ سانتی‌متر تولید و عرضه شده است. این تشک به علت سایز مناسبش مورد‌توجه بسیاری از افراد با متراژ آپارتمان کوچک و خوابگاه‌های دانشجویی و هم‌چنین ویلادارها قرار گرفته است.

تشک مهمان از برند رویا، از اسفنج خالص تولید می‌شود. به همین دلیل خیال مصرف‌کنندگان از بابت مرغوبیت و کیفیت آن راحت خواهد بود. یکی از مزایای تشک مسافرتی مارک رویا، قابلیت شست‌وشوی آسان این کالا است. یک کاور برای جمع کردن تشک و نگهداری از آن نیز برای تشک رویا در‌نظر گرفته شده است که دیگر دغدغه‌ای برای کثیف شدن یا لک گرفتن آن نداشته باشید. برند رویا یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید انواع کالای خواب هم‌چون ملحفه و تشک است؛ بنابراین برای خرید رو تختی، محافظ تشک و تشک‌های مهمان، می‌توان روی این برند حساب کرد.

تشک مهمان زست؛ بهترین مارک تشک مهمان خارجی با کیفیتی فوق‌العاده

شرکت زست یکی از برندهای معروف آلمانی است به‌تازگی اقدام به تولید تشک‌های مهمان کرده است. تشک‌های مهمان این برند مطابق با استانداردهای روز جهانی تولید می‌شوند. برند زست به تولید تشک‌های مرغوب و با‌کیفیت در سراسر دنیا شهرت دارد. این تشک‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به اندازه ۳۰ برابر نسبت به محصولات مشابه خود باعث بهبود جریان هوا می‌شوند. وزن فرد به‌صورت متعادل در سرتاسر تشک‌ها پخش می‌شود و این یک ویژگی عالی در تشک‌های برند زست است.

این مدل تشک‌های مهمان دچار پوسیدگی نمی‌شوند؛ در نتیجه قابل‌استفاده در هر نوع شرایط آب‌وهوایی، خصوصا مرطوب هستند. در هنگام خرید تشک مهمان زست پیش از هر چیزی به اصل بودن آن توجه کنید تا با خرید نمونه تقلبی و فیک هزینه‌های صرف شده خود را هدر ندهید.

فروشگاه صفاهوم؛ عرضه‌کننده بهترین مارک تشک مهمان با قیمت‌های مناسب

در این مقاله بهترین مارک تشک مهمان را به شما عزیزان معرفی کردیم. تشک‌های مهمان یکی از کاربردی‌ترین کالاهای خواب محسوب می‌شوند که برای مسافرت نیز مورد‌استفاده قرار می‌گیرند. این تشک‌ها باید وزن مناسب، حمل‌ونقل آسان و قابلیت شست‌وشوی راحتی داشته باشند.

درصورتی‌که قصد خرید تشک مهمان را دارید، فروشگاه صفاهوم، عرضه‌کننده انواع تشک، این اطمینان را به شما می‌دهد که تجربه خرید تشک مهمان ارزان را داشته باشید. قیمت تشک مهمان، نسبت به دیگر تشک‌های تخت در بازار، بسیار مطلوب است. از این رو شما می‌توانید یک تشک با‌کیفیت با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. چنانچه قصد خرید تشک مسافرتی رویال را دارید، همین حالا به‌صورت اینترنتی می‌توانید سفارش خود را در سایت صفاهوم ثبت کرده و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا