دکوراسیون

فروشگاه اینترنتی مبلمان راحتی مدرن

آنچه امروزه موجب تقاضای بیشتر مبلمان راحتی نسبت به سایر طرح های مبلمان شده است، سبک دکوراسیون خانه ها و نیاز به احساس آرامشی و راحتی است که فرد در خانه احساس می کند. داشتن یک مبل راحتی که در جایی مناسب از خانه قرار گرفته است، موجب خواهد شد تا خانه به عنوان مأمن آرامش معنا و مفهوم ویژه ای پیدا کند.

در این مقاله به بررسی خرید اینترنتی مبلمان راحتی پرداخته ایم چراکه به لطف رشد صنعت آی تی و نرم افزار امکان خرید تمامی محصولات به صورت اینترنتی کار را راحت کرده است. آنچه در ادامه مورد توجه قرار خواهد گرفت، فروشگاه اینترنتی مبلمان راحتی مدرن است که به سبب علاقه صاحب خانه ها و خریداران به سبک های مدرن بیش از پیش رونق داشته است. پس در ادامه با ما همراه شوید اگر قصد دارید بهترین سبک دکوراسیون را با خرید اسان و مقرون به صرفه برای خانه خود به ارمغان آورید.

شماره تماس : ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۱ ۰۰۶۲۰۱۲- ۰۹۱۲

وب سایت : www.hsh1.ir

اینستاگرام : hsh1.2020

راهنمای انتخاب و خرید مبلمان راحتی مدرن

گام اول در خرید مبلمان راحتی مدرن برای دکوراسیون منزل، محل کار و … اطلاع داشتن از زیبایی شناختی و طراحی داخلی است. هرچند متخصصان در این حرفه به خوبی ما را راهنمایی خواهند نمود اما لازم است صاحب خانه نیز اطلاعاتی در این رابطه داشته باشد. برای انتخاب و خرید مبلمان راحتی شیک لازم است در ذهن خود فضای خانه و دکوراسیون را با مبلمان های مختلف تصور کنیم تا به لحاظ رنگ و ابعاد و نوع چیدمان بدانیم که قرار است چه محصولی را خریداری نماییم.

موضوع مهم دیگر دیدن انواع مختلف مبلمان مدرن در بازار است ولی از آنجایی که تنوع در بازار بسیار زیاد است بهترین راه مراجعه به فروشگاه های مجازی و اینترنتی هستند چراکه در این فروشگاه ها بدون محدودیت زمانی و مکانی شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند و اتصال به شبکه اینترنت وارد فضای مجازی شده و تا هر زمان که مایل باشید بدون دغده های مربوط به ازدحام جمعیت و … از محصولات دیدن نمایید.

محصولات به روز، عرضه به قیمت تولید کننده، مشاور و پشتیبان رایگان جهت پاسخ به سوالات شما و … از دیگر مواردی هستند که برتری فروشگاه های اینترنتی به فروشگاه های فیزیکی را نشان می دهد. اگر به دنبال مدل های مبلمان مدرن ایتالیایی هستید میتوانید به وب سایت این گروه هنری مراجعه نمایید.

شماره تماس : ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۱ ۰۰۶۲۰۱۲- ۰۹۱۲

وب سایت : www.hsh1.ir

اینستاگرام : hsh1.2020

شمایل ظاهری و مدل مبل راحتی

از ویژگی هایی که مبل راحتی باید داشته باشد هماهنگ بودن شمایل ظاهری با سبک سلیقه و سبک دکوراسیون است. هرچند مبل های راحتی نسبت به مبل های کلاسیک و سلطنتی و …. ظاهر متفاوتی دارند اما تنوع بی نظیر خصوصا در برند HSH در رابطه با مبل های مدرن وجود دارد. همانطور که از نام مبل راحتی پیدا ست، باید امکان آرامش کاربر را فراهم آورد و این امکان با طراحی استاندارد امکان پذیر است. مبل های مدرن راحتی بدون پایه ها و دسته های گل کاری و دارای نقش و نگار، اما در عین حال شیک و زیبا طراحی شده اند. حتی انتخاب رنگ هم در راحتی موثر است. برای مثال رنگ های تند و تیز نمی توانند مبل های راحتی را به معنای واقعی کلمه نشان دهند چراکه در طولانی مدت رنگ های تند و تیز میزان استرس و تپش قلب را بالا می برد این در حالی ست که سبک مدرن سبک رنگ های خنثی و مینیمال است. انتخاب مبل راحتی با ظاهری ساده و شیک در رنگ های خثنی که هماهنگ با سبک معماری و چیدمان سایل وسایل باشد، انتخاب شایسته ای است.

شماره تماس : ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۱ ۰۰۶۲۰۱۲- ۰۹۱۲

وب سایت : www.hsh1.ir

اینستاگرام : hsh1.2020

اندازه و ابعاد هر یک از مبل های راحتی

مبل های راحتی از ست های ۷ نفره شروع شده و معمولا ست های ۹ نفره طرفداران بیشتری دارند. هرچند امکان سفارش و خرید مبل راحتی تکی از فروشگاه اینترنتی مبلمان HSH وجود دارد. و شما می توانید از یک کاناپه راحتی مدرن برای جلو مبل گرفته تا ست چند نفره را از این برند بی نظیر تهیه کنید.

اندازه هر یک از مبل ها استاندارد و مشخص است اما مواردی مانند پهنای دسته مبل و … می تواند ابعاد را کم تر و یا بیش تر از جد استاندارد نشان دهند. مبل های شکل ال از کمترین فضا را اشغال کرده و برای خانه های آپارتمانی که با کمبود فضا روبرو هستند توصیه می شود. از طرف دیگر امکان خرید مبل هایی که دسته پهنی دارند ابعاد بزرگ تری نیز خواهد داشت.

نکته قابل توجه آنکه حتی در خانه هایی که از مبل های کلاسیک و … برای فضای پذیرایی استفاده می کنند، شاهد آن هستیم که یک ست مبلمان راحتی و یا حداقل یک کاناپه راحتی در قسمت تی وی روم چیده شده است که لزوم حضور مبل راحتی شیک و مدرن را در هر فضایی یاد آور می شود.

انتخاب طرح ، رنگ و جنس رویه مبل راحتی

مبل راحتی بسیار کاربردی ست و شک نداشته باشید اگر مبل راحتی را به عنوان مبلمان اصلی خانه خود انتخاب کنید، بیش از حد تصور مورد استفاده قرار خواهد گرفت از همین رو لازم است با در نظر گرفتن تعدد کاربرد و استفاده دست به انتخاب رنگ و طرح و … بزنید. با این وجود بهتر است مبل در رنگ هایی انتخاب شود که لکه و آلودگی را چندان بروز نداده و رنگ هایی مانند سفید به هیچ عنوان گزینه مناسبی نیستند. از طرف دیگر جنس رویه مبل راحتی باید مقاوم در برابر سایش و شست و شو باشد چون مبل های راحتی به دلیل استفاده فراوان بیشتر از سایر سبک ها نیاز به شست و شو خواهند داشت.

انتخاب و خرید مبل راحتی مدرن از برند HSH انتخابی ست با دقت به تمام جزئیات، پس با خرید از فروشگاه اینترنتی مبلمان راحتی مدرن HSH محصولی با کیفیت و درجه یک را به قیمت مناسب خریداری نمایید. بینندگان عزیز جهت مراجعه به گالری و خرید حضوری مبلمان راحتی در تهران و کرج میتوانید به آدرس درج شده در وب سایت مراجعه نمایید.

 

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا