اخبار

پروین: مسی تو جام جهانی هیچ چی نیست

اخبار ,اخبار ورزشی ,صحبت های پروین درباره جام جهانی

اخبار ورزشی – پروین: مسی تو جام جهانی هیچ چی نیست

علی پروین می گوید بچه های تیم ملی باید در جام جهانی برای هر بازی ۱۵۰ دقیقه بدوند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ علی پروین کلی حرف شیرین برای گفتن درباره جام جهانی دارد. او در برنامه «ورزش و مردم» از تیم ملی گفت. او می گفت:« اسم جام جهانی که می شود ، من یاد بازی مان با استرالیا می افتم. اینکه از کل آسیا فقط یک تیم به جام جهانی می رفت و آن یک تیم ما بودیم. وقتی استرالیایی ها جلوی ما صاحب پنالتی شدن ، ترسیدیم اما حشمت خان روی نیمکت گفته بود خیالتان راحت توپ را خراب می کند. همین طور هم شده بود. تو بازی برگشت هم اینجا یک گل زدیم . من پاس دادم و غفور زد.»

 

او درباره جام جهانی هم گفت:«ما کت بسته به جام جهانی رفتیم. حشمت خان تجربه جام جهانی را نداشت. وقتی افتادیم تو گروه هلند ، این قدر گفتند ۸ تا می خوریم ، ۱۰ تا می خوریم ، ۱۲ تا می خوریم و … یادم هست ۲ ماه به جام جهانی حشمت خان به من گفت این هلندی ها تو ۲۰ دقیقه ۱۱ تا زدن به حریف ، حریف قهر کرده رفته بیرون از زمین! گفتم نترس حشمت خان! »

 

اما همه هم تیمی هایش می گویند خود او از بازی با هلند ترسیده و ماجرای پیراهن مشکی ها به حجازی گفته است ؛« بابا این ها کهشوخی بود. همین الان هم همه از این شوخی ها می کنند. ما از بازی با هلند نمی ترسیدیم چون می دانستیم می بازیم ولی جلوی آنها خوب بودیم. ما با ۲ تا پنالتی به آنها باختیم. جایی که بد بازی کردیم و باختیم بازی با پرو بود که اصلا هم آنها بهتر از ما نبودند.»

 

پروین درباره جام جهانی پیش رو و بازی با آرژانتین هم می گوید:«ما قرار نیست زنگ تفریح باشیم. مسی تو تیم ملی هیچ چیز نیست. این اواخر هم که خیلی بد بوده و منم دیگر طرفدارش نیستم. قرار نیست برویم ۵ تا از آرژانتین بخوریم!»

 

او درباره پیراهن شماره ۷ فعلی تیم ملی هم گفت:« شماره ۷ رو شجاعی می پوشد؟ بد نیست باز حداقل دو تا دریبل می زند.هر کسی یک سیستمی دارد. من نمی گویم کی مثل من بازی می کند.»

 

او هنوز هم عاشق این است که در تیم ملی بازی کند! و می گوید:« از خدا می خواستم تو جام جهانی بازی کنم. با همین تیم اگر ۵ یا ۶ تا بازیکن تنگش می زدیم ، تیم خوبی می شد! خیلی دوست داشتم تو این تیم تو جام جهانی بودم و بازی می کردم!»

 

او در آخر هم گفت برای تیم پرسپولیس مثل بکن باوئر است اما مسئولان این روزها قدر یکی مثل او را نمی دانند!

اخبار ورزشی – خبرآنلاین 

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا