اخبار

فیلمبرداری تلویزیون فیفا از بازیکنان تیم ملی + عکس

اخبار ورزشی – فیلمبرداری تلویزیون فیفا از بازیکنان تیم ملی + عکس

تندیس چهارمین حضور در جام جهانی تحویل ایران شد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تلویزیون فیفا فیلم و عکس با مدلهای مختلف برای مسابقات جام جهانی از بازیکنان تیم ملی تهیه کرد.

در زمان برگزاری کلاس آموزشی نمایندگان فیفا به بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی و پیش از آغاز کلاس توجیهی داوری، نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال – فیفا، تندیس چهارمین حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی را تحویل سرمربی و نماینده فدراسیون فوتبال ایران کردند. لازم به توضیح است که تاکنون سه تندیس حضور در جام های جهانی ۱۹۷۶ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال قرار داشته و امروز نمایندگان فیفا تندیس حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به تیم ملی ایران تحویل دادند.

فدراسیون جهانی فوتبال برای صدور کارتهای بازی بازیکنان تیم های مختلف و همچنین نمایش بازیها برنامه های متعددی دارد.

برای صدور کارت و بنا بر اعلام فیفا مقرر است تا طی طرحی جالب هر فردی برگه ای را که در آن شماره کارت، نام و نام خانوادگی و سمتش درج شده برروی سینه خود نگاه دارد تا در زمان صدور کارت و به جهت افزایش دقت بیشتر در صدور کارتها از این عکسها استفاده شود.

بر همین اساس گروه های مختلف عکاسی و فیلمبرداری در محل هتل تیم ملی حضور یافته و ضمن عکاسی در حالتهای مختلف از بازیکنان تیم ملی، کادر فنی و سرپرستی تیم ملی، در حالتهای مختلف و یکسان از همه بازیکنان تیم ملی فیلمبرداری کردند تا پیش از شروع مسابقات تیم ها در جام جهانی از طریق گیرنده های تلویزیونی، ماهواره ای و اینترنتی به نمایش گذاشته شود.

البته لازم به ذکر است که از میان کادر فنی تیم های مختلف تنها از سرمربی هر تیم فیلمبرداری می شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان تیم ملی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان تیم ملی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان تیم ملی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان تیم ملی

اخبار ورزشی – جام جم

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا