canاخبار فرهنگی

واکنش پرستو صالحی به حواشی اخیر ستاره اسکندری

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پرستوصالحی

پرستو صالحی با انتشار پستی از افرادی که ویدئوی منتسب بهستاره اسکندری را در فضای مجازی پخش و منتشر کردند به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، پرستو صالحی درباره ویدئویی که در روزهای گذشته از این بازیگر منتشر شده و زنی که در حین فیلم گرفتن به این بازیگر توهین می‌کند و او را خائن خطاب می‌کند، نوشت: «خائن؟! سلبریتی خائن؟!

الان خانم ستاره اسکندری دقیقا به چه چیزی و چه کسی خیانت کرده؟! فقط چون روسری سرش نیست؟! چند نفرتون توی خود هواپیما از مرز ایران که رد میشین روسری‌هاتونو برمی‌دارین؟! شرم کنین. با کسانی هستم که هر بار و هر بار گول این موج‌های تخریبی علیه هنرمندان رو می‌خورن.

با خودتون چند چندین شما که قضاوت می‌کنین؟! و اما اون زنی که با گرفتن این تصاویر دست اختلاس‌گران و دزدان بیت‌المال رو رو کرد، خدا قوت که به هم‌جنس خودت رحم نکردی…

خانواده اسکندری ثابت شده‌اند و هیچوقت هم جانماز آب نکشیدن که حالا خلافش ثابت شده باشه. شرم کنین…اینکه بازیگر تو یه سریال تار موش معلوم نیست ولی بیرون جور دیگه‌ست از ریا نیست. کجای این مساله گنگ و نامفهومه؟»

 

زندگی نامه پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد ۹ ابان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.مادرش خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا