اخبار فرهنگی

سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید کار زیبای پسران خورشید + تصاویر

مرحله دوم عصر جدید ، سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید
سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید با بازی شگفت انگیز آب و آتش ، هنرنمایی حیرت آور پسران خورشید و استندآپ جذاب شرکت کننده جوان این مسابقه همراه بود.

در سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید چه گذشت

شب گذشته ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸ سومین قسمت مرحله دوم مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه سیما رفت.مرحله دوم عصر جدید

در سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید طبق روال برنامه قبل چهار شرکت کننده حضور داشتند که با اجراهایی متفاوت روی صحنه رفتند و در پایان دو نفر با رای داوران برای انتخاب مردمی راهی مرحله بعد شدند.

سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید یکی از پرهیجان ترین شبهای این مسابقه بود و اغلب اجراها با نظرات مثبت داوران روبرو شد.

اوج پرهیجان در سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید

علی بهبودی فر

اجرای علی بهبودی فر ز

اولین اجرای سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید مربوط به علی بهبودی فر بود که با حرکات نمایشی که با توپ بسکتبال انجام داد همه را شگفت زده کرد و بازی آب و آتش جزئی از این شگفتی های اجرای علی بهبودی فر بود که داوران را حیرت زده کرد و توانست ۴ رای مثبت از آنها بگیرد.

مجید ترکمان

اجرای مجید ترکمان در سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید

دومین شرکت کننده سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید علی ترکمان بود که با تقلید صدا ، شگفتی هایی در زمینه دوبله خلق کرد و با اجرای استندآپ کمدی توانست خنده را روی لب داوران و تماشاگران عصر جدید بنشاند و با قاطعیت ۴ رای سفید داوران را از آن خود کند.

آدرینا توشه

اجرای آدرینا توشه در سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید

آدرینا توشه سومین شرکت کننده مسابقه عصر جدید شب گذشته بود که روایتی از زندگی دختر شهید غواص جلیل میری را به تصویر کشید اما اجرای او توانست تنها دو رای مثبت رویا نونهالی  و  سیدبشیر حسینی را به همراه داشته باشد. با رای تماشاگران حاضر در استودیوی عصر جدید آدرینا هم در نهایت یکی از فینالیست های این برنامه شد.

گروه پسران خورشید

اجرای گروه پسران خورشید در سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید

آخرین اجرای سومین قسمت مرحله دوم عصر جدید مربوط به گروه پسران خورشید بود که به طرز شگفت آوری با اجراهایی حیرت انگیز هیجان را به سالن عصر جدید آوردند و داوران با اشتیاق چهار رای مثبت را به این گروه دادند و  آریا عظیمی نژاد از اجرای زیبای آنها اعلام رضایت کردند.

در بخش پایانی برنامه از میان چهار شرکت کننده راه یافته به این بخش علی ترکمان و گروه پسران خورشید با رای داوران وارد مرحله بعدی برای انتخاب شدن توسط مردم شدند .

۳/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا