اخبار فرهنگی

حکم یاسین رامین همسر مهناز افشار صادر شد

حکم یاسین رامین ، رای پرونده یاسین رامین
رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از صدور حکم بدوی یاسین رامین خبر داد.

صدور رای یاسین رامین

ایرنا:رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از صدور حکم بدوی دادگاه کارکنان دولت در پرونده یاسین رامین خبر داد.حکم یاسین رامین

علی فرجی با اعلام این خبر اظهار داشت:پس از اعلام شکایت سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از یاسین رامین در سال ۱۳۹۳ به دلیل تصاحب اموال جمعیت هلال احمر و متعاقب صدور کیفرخواست و جلسات متعدد دادگاه، امروز (چهارشنبه) ۲۵ اردیبهشت ۹۸، رأی بدوی توسط شعبه ۱۰۵۸ دادگاه کیفری دو مجتمع رسیدگی به جرایم کارکنان دولت تهران صادر شد.

مهناز افشار و همسرش

مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر، ضمن ابراز خرسندی از فحوای رأی صادره، از رسیدگی دقیق و قاطعانه دستگاه قضایی تقدیر و تشکر کرد و افزود:با توجه به اینکه رأی صادره بدوی است، طبق قانون از بیان جزئیات معذور هستم.

یک فرد مطلع که از نزدیکان یاسین رامین است ضمن تایید محکومیت ۱۷ سال حبس وی در دادگاه، به خبرنگار فارس گفت: محکومیت وی به هیچ عنوان به دلیل واردات شیرخشک های آلوده نیست.

یاسین رامین، فرزند ارشد محمدعلی رامین و همسر مهناز افشار است. یاسین رامین سعی داشت از طریق میانجیگری سید محمد خاتمی، با علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی دولت یازدهم ارتباط برقرار کرده تا وزیر، وی را به سِمَت مدیرعاملی یکی از شرکت‌های بازرگانی ایران در آلمان منصوب کند و وی بتواند در آلمان زندگی کند که این امر با مخالفت وزیر روبرو شد.

او در مصاحبه‌ای با نیوشا صارمی در سایت روز آنلاین پیرامون اتهامات ایجاد شده نسبت به وی و حواشی زندگی شخصیش به سوالات پاسخ داد.

بیوگرافی محمدیاسین رامین همسر مهناز افشار

انتهای پیام/م

۴.۲/۵ - (۶ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا