بیوگرافی

بیوگرافی میترا حجار و همسرش | زندگینامه + تصاویر

بیوگرافی میترا حجار : میترا حجار که همیشه در سریال و فیلم های سینمایی خوش درخشیده و محبوبیت بسیار زیادی دارد. متولد سال ۱۳۵۶ میباشد. در این مقاله با بیوگرافی و زندگینامه برای شما گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

میترا حجار بی حجاب

میترا حجارو همسرش ، بیوگرافی میترا حجار

 

بیوگرافی میترا حجار

نام : میترا
نام خانوادگی : حجار
تاریخ تولد : ۱۳۵۶
شغل : بازیگر
وضعیت تاهل : مجرد

 

زندگینامه میترا حجار

میترا حجار که این روزها او را در سریال نمایش خانگی رقص روی شیشه در اوج شهرت میبینیم. از بازیگران بسیار با اخلاق سینما و تلویزیون میباشد. همچنین وی مدتی را در خارج از کشور زندگی کرده در ادامه بیشتر به جزییات میپردازیم.

میترا حجار متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۶، در مشهد بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. میترا حجار بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در نقشی کوتاه در فیلم «غریبانه» ساخته احمد امینی آغاز کرد. او بلافاصله همکاری با کارگردانان بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی را تجربه کرد.

 

سال تولد میترا حجار

ورزش مورد علاقه میترا حجار

 

اولین تجربه حضور تلویزیونی میترا حجار بازی در مجموعه «پلیس جوان» به کارگردانی سیروس مقدم است. از دیگر کارهای او حضور در نمایش‌هایی چون «هملت» و «دایی وانیا» است که دومی در فرانسه روی صحنه رفت. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است. میترا حجار با پدرام پوراکبری خواننده و بازیگر نوجوان همکاری داشته‌است. حجار در سال ۸۲ ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و سپس برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود. میترا حجار در حال حاضر در ایران است و به نظر می‌رسد خواهان ادامه فعالیت هنری خود در ایران باشد.

میترا حجار پیش از ترک ایران در فیلم‌های فریاد، متولد ماه مهر، اعتراض، سگ کشی، رخساره، شب‌های تهران، قارچ سمی، ملاقات با طوطی، بازنده، رازها، جنایت، صورتی، فراری، مزاحم، این ترانه عاشقانه نیست و زمستان است حضور داشت.

 

بیوگرافی سینا حجازی

میترا حجار و شوهرش

 

نحوهٔ ورود به عرصه بازیگری

میترا حجار از سال ۱۳۷۶ بازیگری را با حضور در فیلم «غریبانه» به کارگردانی احمد امینی آغاز کرد، او در این فیلم نقش کوتاهی داشت. وی در دومین تجربهٔ سینمایی خود در فیلم «فریاد» به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۷ حضور پیدا کرد و توانست نظر مخاطبین را به خود جلب کند.

اولین تجربه او در سریال‌های تلویزیونی، بازی در سریال «پلیس جوان» به کارگردانی سیروس مقدم بود. پلیس جوان عنوان سریالی است که در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای و محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که در سال ۱۳۸۰ ساخته شد.
میترا حجار فعالیت در کنار کارگردانان بزرگی چون مسعود کیمیایی،بهرام بیضایی و احمدرضا درویش را تجربه کرده است.

 

علت مهاجرت به آمریکا

میترا حجار در مصاحبه ای گفته است که از سال های قبل تر از اینکه بخواهم به امریکا بروم به این نتیجه رسیده بودم که اگر بخواهم به تجربه هایم اضافه کنم باید در فضای آکادمیک چیزهایی را یاد بگیرم. برای همین از قبل پیگیر این مسئله بودم.

 

عکس میترا حجار

میترا حجار و پسرش

پس از اینکه پرس و جو کردم متوجه شدم کالج های امریکا بهترین جا برای یادگیری و تحصیل در مورد رشته مورد علاقه من است. به این دلیل رفتم و برای پر کردن کمبودهای زندگی شخصی چند سال در آنجا ماندم و درس خواندم.
میترا حجار در سالهایی که در آمریکا بود در یک فیلم آمریکایی نقش کوتاهی را بازی کرده بود که همین بازی و عکسهای نامتعارفی که از وی پخش شده بود باعث واکنشهایی در داخل کشور شده بود و زمزمه هایی از ممنوع الکاری وی نیز به گوش میرسید.

 

در سالیان اخیر به خاطر حواشی که حضور میتراحجار در آمریکا به همراه داشت برخوردهای اصلا خوبی بااین بازیگر نشد. او قرار بود درفیلمی درباره زندگی یک شهید بازی کند ولی به دلیل حواشی انصراف داد. شادروان از کارگردانان سینما درباره حضور میترا حجار به عنوان نقش مقابل نقش شهید علی هاشمی در یک فیلم سینمایی گفته بود: عده‌ای نادان صحبت‌هایی درباره این بازیگر نوشته و گفته‌اند که همه این صحبت‌ها بی‌پایه و اساس هستند. با این که خانم حجار علاقه‌مند بود که در این فیلم حضور داشته باشد ولی متاسفانه از حضور در این فیلم انصراف داد

 

خانواده میترا حجار

میترا حجار در اتاق گریم

ازدواج و همسر میترا حجار

گفته می‌شد میترا حجار با سینا حجازی خواننده معروف ازدواج‌ کرده است. اما میترا حجار در برنامه دورهمی بیان کرد که مجرد است. بنابراین اینکه ازدواج وی با سینا حجازی یک شایعه بوده است و یا از یکدیگر جداشده‌اند در ابهام قرار دارد. سینا حجازی در سال ۱۳۶۱ در شهرضای اصفهان به دنیا آمده و فرزند صدرالدین حجازی بازیگر معروف است. او اکنون در زمینهٔ موسیقی فعالیت دارد.

 

بیوگرافی سینا حجازی

سینا حجازی ترانه‌سرا، نوازنده و خواننده ایرانی سبک پاپ رگی است. او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است.

سینا حجازی تا کنون ۴۴ تک آهنگ منتشر کرده که در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته‌است. بیشتر ترانه‌های سینا حجازی را خود او گفته‌است. وی ۴ ترانه از حسین صفا و یک ترانه از محسن شیرالیخوانده‌است. او با خواندن تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی مسیر انحرافی، وجههٔ یک خوانندهٔ رسمی را به خود گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعهٔ موسیقی معرفی کرد.نخستین آلبوم او با نام رؤیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ منتشر شد.

 

اینستاگرام

میترا حجار در اینستاگرام نیز پیچ شخصی خودش را داراست.

 

سن میترا حجار

میترا حجار در کنار نرگس محمدی

 

فیلم شناسی

۱۳۹۷ سامورایی در برلین
۱۳۹۷ کلوپ همسران م
۱۳۹۶ کاتیوشا خودش
۱۳۹۶ ماهورا نجوا

۱۳۹۵ دعوتنامه
۱۳۹۵ یادم تو را فراموش
۱۳۹۵ نرگس مست
۱۳۹۴ این زن حقش را می‌خواهد

۱۳۹۳ ۳۶۰ درجه موسم
۱۳۹۳ خداحافظی طولانی
۱۳۹۳ رهایی هما
۱۳۹۲ آتش‌بس ۲

۱۳۹۲ خط ویژه
۱۳۹۲ لاله صنم
۱۳۹۱ دلتنگی‌های عاشقانه
۱۳۹۱ خاکستر و برف

۱۳۹۰ نارنجی پوش
۱۳۹۰ من همسرش هستم
۱۳۸۹ خاک و آتش
۱۳۸۷ آناهیتا آناهیتا

 

زندگی خصوصی میترا حجار

میترا حجار در آمریکا

۲۰۱۰ شکارچی
۲۰۰۹ استلینای آبی
۱۳۸۴ این ترانه عاشقانه نیست
۱۳۸۴ زمستان است

۱۳۸۳ بازنده تبسم
۱۳۸۳ رازها
۱۳۸۱ جنایت مهتاج
۱۳۸۱ صورتی

۱۳۸۱ فراری
۱۳۸۱ ملاقات با طوطی
۱۳۸۰ قارچ سمی
۱۳۸۰ مزاحم

۱۳۷۹ رخساره
۱۳۷۹ سگ کشی
۱۳۷۹ شب‌های تهران
۱۳۷۸ اعتراض

۱۳۷۸ متولد ماه مهر
۱۳۷۷ فریاد
۱۳۷۶ غریبانه

 

اصالت میترا حجار

مادر میترا حجار

مجموعه تلویزیونی

بر سر دوراهی
رقص روی شیشه
از یادها رفته
دیوار به دیوار ۲

سرزمین کهن
گمشده
تله‌فیلم «آسفالت
باغ بلور
پلیس جوان

از یاد ها رفته

تئاتر

آهسته با گل سرخ

 

 

عکس های لو رفته میترا حجار

میترا حجار در کنار نفیسه روشن

فیم شناسی میترا حجار

میترا حجار در سریال رقص روی شیشه

 

بیوگرافی میترا حجار و همسرش | زندگینامه + تصاویر

 

منبع : ویکی پدیا / نیک شو / حرف تازه / بیتوته / تاپ ناز / ستاره

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا