بیوگرافی

بیوگرافی سید بشیر حسینی | زندگینامه و عکس همسر

بیوگرافی سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی استاد دانشگاه ، مشاور ارتباطات و یکی از داوران برنامه عصرجدید است که نظرات جالبش نشان از تحصیلات و فرهنگ بالای این فرد داره . در ادامه بیشتر با بیوگرافی و زندگینامه بشیر حسینی آشنا میشویم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

همسر سید بشیر حسینی

بشیر حسینی در برنامه عصر جدید

 

بیوگرافی بشیر حسینی

نام : سید بشیر

نام خانوادگی : حسینی

تاریخ تولد : ۱۳۶۰

تحصیلات :دکترای فرهنگ و ارتباطات

شغل : داور برنامه عصر جدید طراح و مشاوره برنامه های خندوانه و ماه عسل

وضعیت تاهل : متاهل

فرزند : دارای سه فرزند

 

 

تحصیلات بشیر حسینی

تحصیلات بشیر حسینی

زندگینامه بشیر حسینی

حتما شما هم از بینندگان برنامه عصر جدید باشید. و سید بشیر حسینی را به عنوان یکی از داوران عصر جدید شناخته باشید. در ادامه به معرفی این داور که خیلی ها معتقدند وظیفه سوپاپ اطمینان را در برنامه استعدادیابی عصرجدید ایفا میکند ، در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

این استاد دانشگاه در ۱۵ آذر ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمدهاست.

و فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد و دارای مدرک دکترای فرهنگ و ارتباط می باشد.

و چند سالی ست که با صدا و سیما همکاری دارد و در تلویزیون در برنامه های مختلف به عنوان کارشناس حضور دارد.

 

همسر بشیر حسینی

سید بشیر حسینی ویکی پدیا

وی تا سطح دو حوزه و علوم حوزوی تحصیل کرده و علاقه مند به این مباحث است.
او پس از کنکورش برای ادامه تحصیل دو انتخاب داشت. رشته ای در دانشگاه صنعتی شریف و یا رشته حقوق دانشگاه امام صادق.

او با توجه به علاقه زیادش به علوم انسانی و اعتقاد به اینکه با خواندن علوم انسانی می تواند بیشتر از یک مهندس به جامعه اش خدمت کند رشته حقوق دانشگاه امام صادق را برگزید.

 

همسر دکتر بشیر حسینی

از وضعیت زندگی شخصی و همسر وی اطلاع دقیقی در دست نیست.

دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید شاید نسبت به دیگر داوران این مسابقه کمتر شناخته شده باشد.

 

سید بشیر حسینی فوتبال

عکس های سید بشیر حسینی

 

بشیر حسینی در بیوگرافی کانال تلگرامش با تصویر یک پروانه آبی‌رنگ نوشته:

«در جست‌وجوی حق و حقیقت» و سوابقش را این‌طور توضیح داده: ‏‏«مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما، رئیس شورای سیاست‌گذاری المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای، مشاور ‏دانشگاهی و استعدادیابی و جوان برگزیده کشور سال ۱۳۸۵.»

از ۶‏‎ ‎شهریور همین امسال، سمت‌هایی که در تلگرام نوشته را ‏به انضمام مدیریت گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار به عهده گرفته است.

 

اصالت بشیر حسینی

بشیر حسینی سوپاپ اطمینان

 

داوری در برنامه عصر جدید

بشیر حسینی ، داور مسابقه عصر جدید به دلیل همین سوابق و احتمالا تنظیم سوپاپ ‏اطمینان در برنامه‌ها، یکی از محبوب‌ترین میهمان‌های برنامه‌های تلویزیونی است. که داوران دیگر این برنامه خانم رویا نونهالی و آقای امین حیایی و اقای آریا عظیمی نژاد هستند

او پیش از داوری در عصرجدید، میهمان ثابت برنامه ‏‏«رسانش» از شبکه امید سیما بود، در ایام جام‌جهانی هم در برنامه «زابی‌واکا» از تلویزیون اینترنتی آیو بود، در یکی از برنامه‌های ‏‏«اکسیر» فرزاد حسنی بحث مفصلی درباره فضای مجازی داشت.

 

و در همین دو هفته گذشته در برنامه «هفت» از سینمای ‏ایران و نقش فیلمسازان انتقاد کرد: «برخی هنرمندان ما فقط ادعای مردمی بودن دارند ولی با ساخت برخی فیلم‌ها کام مردم را تلخ می‏کنند‌.

بشیر حسینی و همسرش

زندگینامه سید بشیر حسینی

هنرمند ما وجه مردمی بودن را فراموش کرده و از مردم دور شده است.» احتمالا اینکه در ابتدای عصرجدید می‌گوید می‌خواهد ‏‏«عاشقانه و جدی» داوری کند، به تسلطش به زبان فرانسه برمی‌گردد!

 

تنها دکتر حاضر در عصرجدید، در تلگرام کانالی را مدیریت می‌کند که تا امروز کمتر از ۳۰۰ نفر عضو دارد، اینستاگرامش نیز با ۷ ‏هزار دنبال‌کننده هنوز شلوغ نیست، ولی موج کامنت‌ها آغاز شده و در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت.

 

عکس منزل بشیر حسینی

دانشگاه تدریس بشیر حسینی

 

تالیف کتاب

او کتاب‌های «۱۵۰ ‏هشتگ» (با موضوع سواد رسانه‌ای) و «مهارت‌هایی برای خواندن، دیدن و شنیدن در شبکه‌های اجتماعی» را به بازار فرستاده و با این ‏همه مخالف فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی است:

«اگر بر رسانه‌ها امیر نشویم، زیردستشان اسیر می‌شویم. با فیلترینگ اینستاگرام دو ‏قشر از این شبکه می‌روند، نخست مذهبی‌ها که دیدن سایت فیلتر شده را حرام می‌دانند و دوم جامعه سنتی. فیلترینگ تلگرام بزرگترین ‏خدمت را به ضد انقلاب کرد و آنها را در این پیام‌رسان با مردم تنها گذاشت.»

از دیگر تالیف ایشون می توان فکر و سواد رسانه ای مقطع دهم – ماه عسل مجردها – آینده پژوهی تحولات وب – الگوی ارتباطاتی نهج البلاغه – لایک ممنوع – همراه هر ماه – ایساتیس را نام برد

 

رزومه سید بشیر حسینی

بشیر حسینی کیست

 

حسینی درباره داوری‌اش در عصرجدید هم تاکنون این نظر ‏را نوشته:

«ما ٧نفر رو داوری می‌کنیم و ٧٠میلیون نفر ما رو! امیدوارم لذت ببرید، تأمل بکنید و تعامل بکنیم.

عصرجدید، مسابقه ‏حرفه‌ای‌هاست. استعدادهای تازه و تازه‌کار باید اول با پشتکار، ابتکار و نمونه‌کار حرفه‌ای بشن و بعدش قدم روی چشم‌هامون بذارن.

ما به ‏قابلیت رقابت استعداد ایرانی در سطحِ جهانی اعتقاد و اعتماد داریم و سطح توقعاتمون رو پایین نمیاریم.»‏

سوابق کاری :

نویسنده و استاد دانشگاه – پژوهشگر حوزه سواد رسانه ای – عضو هیئت علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما -نویسنده کتاب «۱۵۰ هشتگ» با موضوع سواد رسانه‌ای – عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما و از اساتید دانشگاه امام صادق (ع) _ فعالیت و تخصص در حوزه رسانه و حقوق ارتباطات – سرپرست گروه فرهنگ و اندیشه شبکه ۴ – رئیس شورای سیاستگذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای – مدرس کارگروه سواد رسانه در قاره های اروپا، آفریقا و آسیا

 

همسر بشیر حسینی

اینستاگرام سید بشیر حسینی

مشغول به فعالیت در :

داور برنامه ریالیتی شو عصر جدید استعدادیابی شبکه سه ۳ – طراحی و مشاوره برنامه های خندوانه و ماه عسل

 

 

سید بشیر حسینی در اینستاگرام هم فعالیت دارد.

سید بشیر حسینی فوتبال

نامزد بشیر حسینی

 

بیوگرافی سید بشیر حسینی | زندگینامه نامه و عکس همسر

 

بخوانید : بیوگرافی آریا عظیمی نژاد و همسرش

منبع: شهروند / حرف تازه / کودک تی وی / توریسم آنلاین

۴.۱/۵ - (۹۰ امتیاز)

‫۸۲ دیدگاه ها

  1. باسلام
    ازاینکه بگوییم سواد دارند و پستهای زیادی دارند درست….
    اما مگه کمبود دکترداریم
    اقای بشیرحسینی بنظرم نمیتونه داورخوبی برای برنامه عصرجدید باشه
    اصلا درجایگاهی نیست
    چون فقط محفوظات خوبی دارند
    ولی متاسفانه درمورد ورزش موسیقی و فیلم و هنر خیلی اهل فن نیستند
    والله کسان دیگری هستند که هم علم دارند و هم تخصص
    البته ناگفته نمونه که باآوردن ایشان درصداوسیما لطمه بزرگی به جامعه فرهیختگان و برجستگان وهنرمندان وارد شد.

  2. سلام به همه کسانی که نظر دادن .محض رضای خدا یه مقدار هم بی طرف فکر کنید. مهم اینه که ایشان در حال حاضر یه انسانه و در گوشه ای داره کار خودش رو انجام میده .شما دوست دارید درباره شما نظر بدن. والله به خدا درست نیست.

  3. با سلام خدمت همه ی عزیزان، به نظر من انسان تا خدا رو داره نباید به دنبال حمایت دیگران باشه… و این که هر فردی می تونه به طور کاملا اختصاصی و سلیقه ای از یک نفر حمایت کنه و یا حتی مغایرت کنه.
    اما خب به نظرم باید منصفانه هم باشیم دیگه

    1. اتفاقا خیلی هم ربط داره همه چیز که ورزشو این حرفا نیست باید از دیدگاه اخلاقی هم در مسابقه داوری باشه ما که تا به حال خیلی چیز یا گرفتیم از ایشون

  4. سلام نظراتتون پدر منو ناراحت میکنه دیگه نظر منفی ندین در ضمن ما دو پسر و بک دختر هستیم?

  5. با عرض سلام آقای حسینی فردی بسیار باشخصیت وباسوادی هستند وخیییییلی عادلانه داوری میکنند چشم حسودا کوووور شما چرا فقط بلدید ایراد بگیرید بدرد هیچ کار دیگه ای نمیخورید اگه فکر میکنید خیلی زرنگ هستید چرا خودتون داوری نمیکنید یا این همه مسولیت را بر عهده بگیرید البته یه نکته ی دیگه به شما عرض کنم که صداشون اصلا بد نیست زنده باد آقای حسینی

    1. خخخخخخخخخ …..آره جون خودت . من که هیچ هنر خاصی از این بشیر حسینی ندیدم و اون شهرت ناچیزی هه که الان داره فقط و فقط به خاطر عصر جدید هس هر چند که نظرات خنده دار و سوتی های عجیب زیادی تو برنامه عصر جدید داده ، و حضورش در عصر جدید فقط و فقط با پارتی بازی هست و بس .

    1. بابا به دردنخور آخه تو چی میفهمی از انسااااااااان بودن بازم میگم انسااااااااان بودن اون چیزی که تو و امثال تو نمیفهمن اون بسیار آدم خوش قلب و پاکی است

  6. نمیدونم جذاب و دوست داشتنی از نظر بعضی آدما چجوری معنی میشه. ولی آقای حسینی بهترینن. اگه واقعا بیوگرافی بالا رو خونده باشین و داوریشون رو در برنامه ی عصر جدید دیده باشین مطمئنن میفهمید که ایشون چه سواد و شعور بالایی دارن و بی نهایت جذاب و دوست داشتنی هستن

  7. به نظر من از همه داوران عصر جدید با سوادتره و بهترین الگو واسه خیلیا ک میخوان الگو داشته باشن، ارادش، اعتقادش، باورش و… با همه آدمایی ک دیدم فرق داره موافق نیستین

    1. سلام من رکسا نا دختر بشیر حسینی ام گوش بده آی کیو ما ۲ تا دختریم یک دونه پسر??

  8. ماشا الله. آقای دکتر با این همه پست کی زندگی می کنن؟ کاش یکی هم بود به من و امثال من که عنوان دکتری رو یدک می کشیم فقط یکی از پستای این بزرگوار رو می داد.

  9. به نظر من جناب آقای دکتر حسینی یکی از افرادی هستن که ما امروز تو جامعه خیلی بهشون احتیاج داریم و با حضور این جوونای با غیرت و وطندوسته که میتونیم نسبت به آینده ی ایران خوشبین باشیم. #با_عشق ❤

    1. ایشون واقعا بسیار باشخصیت وباسوادین .خوشبحال ایران که همچین فرزندانی داره .من که بسار بهشون افتخارمیکنم .

    2. سلام من رکسانا حسینی هستم دختر بشیر حسینی باتشکر از پیام های خوبتون

    3. واقعا بسیار مرد شریف باسواد دوست داشتنی واقعا همیشه با حرفاش ادمو امیدوار میکنه حرفاش خیلی تاثیر گذاره واقعا من دوسش دارم امیدوارم همینجوری در همین مقطع پیش برن و به درجات بالاتر ی دست پیدا کنند دوسوتون دارم اقای بشیر حسینی

    4. جمع کنید بابا ….حمایت الکی و چررررررت نکنید ،
      مثل اینکه آشناهای بشیر حسینی اینجا ریختن و دارند حمایت کورکورانه می کنند خخخخخ…..اما اشکال نداره چون من خیلی وقته که جوک های اینجوری نخونده بودم و الان دارم می خندم .

    1. منم سید بشیر حسینی رو دوست دارم ادم باسوادی مثل این ندیده بودم افرین. خدا قوت ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا