بیوگرافی

بیوگرافی امین حیایی | عکس همسران و فرزند امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی : امین حیایی یکی از بازیگران توانمند و نام آشنای تلوزیون ایران هستند و همیشه سریالها و فیلم های سینمایی پرفروشی را بازی کرده اند حتما برایتان جالب است که با زندگی خصوصی این فرد آشنا شوید امین حیایی یکی از داوران برنامه جذاب و جدید   عصر جدید است

شاید بخواهید بدانیدکه  همسران امین حیایی چه کسانی بودند ؟ دارا حیایی کیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره بیوگرافی بازیگران سینما ، با بیوگرافی امین حیایی ، بازیگر سینما و تلویزیون و یکی از داوران برنامه عصر جدید در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

ماشین امین حیایی چیست؟

همسر سوم امین حیایی ، بیوگرافی امین حیایی

 

بیوگرافی امین حیایی

نام : امین

نام خانوادگی : حیایی

تاریخ تولد : ۱۳۴۹

سمت : هنرپیشه، خواننده، کارگردان تئاتر

وضعیت تاهل : متاهل

فرزند : دارای یک پسر ( دارا حیایی)

همسر(ها) : نیلوفر خوش‌خلق (اکنون)

مونا بانکی‌پور (طلاق)

 

زندگینامه امین حیایی :

امین حیایی ۱۹ خرداد سال ۱۳۴۹ در قیطریه تهران متولد شد. مادر امین حیایی معلم است و پدرش شغل آزاد دارد و فرزند بزرگ خانواده است. امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی,امین حیایی

همسر اول امین حیایی مونا بانکی پور ،دختر فرزانه داوری، بود؛ حاصل ازدواج اول امین حیایی پسری به نام دارا است. دارا حیایی متولد ۱۳۷۵ است.

امین حیایی بعد از ناکامی در ازدواج اولش با نیلوفر خوش خلق؛ بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. نیلوفر خوش خلق متولد ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ می باشد.

ناگفته های امین حیایی از زندگی خصوصی اش :

 

امین حیایی با اشاره به شکست در ازدواج اول گفت: «من از بچگی عاشق پیشه بودم و با هر کسی دوست می‌شدم می‌خواستم با وی ازدواج کنم اما همیشه در عشق شکست می‌خوردم. در ازدواج اولم حتی یک سال نیز با همسرم زندگی نکردم و به طلاق منجر شد.»

بازیگر فیلم «اخراجی‌ها» درباره میزان دستمزد خود گفت: «در تعیین نرخ دستمزد بسیاری از مسائل همچون حجم کار و میزان انرژی تأثیر می‌گذارد من در فیلمی بازی کردم که ۵۰ میلیون تومان دستمزد گرفتم و در فیلمی هم بازی کردم و ۳۰۰ میلیون تومان دستمزد گرفتم.»

فعالیت های هنری امین حیایی:

امین حیایی در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود و در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده‌های خورشید شد.

اخبار,اخبار فرهنگی,امین حیایی و احسان علیخانی

اولین تجربه‌ی سینمایی امین حیایی «دو همسفر» به کارگردانی اصغر هاشمی است که ثریا قاسمی او را کشف و به این کارگردان معرفی نمود در ضمن امین حیایی زندگی هنری خود را مدیون اوست ازسال ۱۳۷۰ وارد عرصه ی هنر شده است شروع کار طنز او با فیلم «عروس خوش قدم» است.

 

امین حیایی خیلی تلاش کرد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا چندان موفق نبود .

 

دختر امین حیایی

سن امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق

 

 

در سال ۱۳۸۱، ۶ فیلم با بازی امین حیایی در سینماهای تهران به روی پرده رفت که برای خود رکوردی محسوب می‌شود. امین حیایی در اوایل دهه نود اولین آلبوم موسیقی اش را منتشر کرد.

 

ازدواج اول با مونا بانکی پور و علت طلاق

امین حیایی در سال ۷۱ با شخص بازیگری بنام مونا بانکی پور ازدواج می کند که حاصل این ازدواج پسری بنام دارا می باشد. زندگی مشترک امین حیایی با مونا بانکی پور به سال نرسیده به طلاق منجر می شود و به گفته امین حیایی اوایل جدایی سر حضانت دارا اختلاف نظر داشتیم و دچار مشکل شدیم تا اینکه با گذشت زمان مونا فهمید که چقدر من دارا را دوست دارم و با من راه اومد البته منم وقتی دیدم که مونا چقدر برای دارا زحمت می کشد تصمیم گرفتم حضانت دارا را به او واگذار کنم.

 

امین حیایی فیلمها و نمایشهای تلویزیونی

مونا بانکی همسر سابق امین حیایی و پسرش

 

مونا بانکی پور بعد از جدایی از امین حیایی از بازیگری فاصله می گیرد و پس از سال ها زندگی در خارج از کشور نهایتاً تصمیم می گیرد به ایران بازگردد.

 

بیوگرافی دارا حیایی

دارا متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۲ در تهران است و بخاطر چهره اش در حرفه مدلینک مشغول بود اما اکنون وارد کار بازیگری شده است و دوست دارد در این حرفه همانند پدرش به شهرت و محبوبیت برسد. دارا حیایی در فیلم شعله ور با امین حیایی همبازی شده است.

 

ازدواج دوم با نیلوفر خوش خلق

امین حیایی بعد از جدایی از همسر اولش در سال ۷۷ با شخصی بنام نیلوفر خوش خلق ازدواج می کند. خانم خوش خلق متولد ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ در آبادان است. او سال هاست که در تئاتر بازی می کند و دوست دارد در سینما هم همانند تئاتر به موفقیت برسد. از آخرین کارهای او می توان به بازی در سریال نفس گرم در سال ۹۴ اشاره کرد.

 

 

امین حیایی

امین حیایی و دارا حیایی

 

عاشق سفریم

نیلوفر خوش خلق می گوید : من و امین عاشق سفر و تفریح هستیم البته اگر وقت آزاد داشته باشیم. در ایران همیشه به منطقه خوش آب و خوا بنام دهکده مازیچال در شمال کشور می رویم و برای مسافرت خارج بیشتر به کشورهای اروپایی سفر می کنیم و دوست داریم بیشتر به فرانسه برویم.

 

زندگی مشترک امین حیایی و همسرش

امین حیایی در رابطه با همسرش نیلوفر می گوید : نیلوفر ستاره عشق من است او تمام زندگی من است و به بودن در کنار او افتخار می کنم. من بارها گفته ام و دوباره هم میگم اگر نیلوفر نبود این موفقیت ها هم نبود.

 

و نیلوفر خوش خلق در مورد همسرش می گوید : میدونم خیلی ها تصور می کنند که ازدواج من و امین بخاطر سینما بود اما این معرفت و منش اخلاق امین بود که مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و در سال ها زندگی مشترک با او این ویژگی بارها برای من اثبات شده است.

من و امین روزگار بسیار خوشی را در کنار هم سپری می کنیم و چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری به آینده بسیار خوش بین هستیم و دوست داریم زندگی با آرامش را تجربه کنیم که یاد خدا محور اصلی آن باشد.

 

همسر نیلوفر خوش خلق

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

 

شغل دوم امین حیایی

خیلی از بازیگران ایرانی برای خود شغل دومی راه انداخته اند و امین حیایی هم جزو این بازیگران است. او و همسرش نیلوفر خوش خلق چند سالی می شود که کافی شاپی زیبا و پرطرفدار بنام کافه وانیل در تهران راه اندازی کرده اند و آن را مدیریت می کنند.

بخشی از مصاحبه جالب و جذاب با امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

بین شما دو تا کدام تان قرار است بچه را لوس نکند ؟

هر دو با هم : واقعا نمی دانیم .

امین حیایی : نه من و نه نیلوفر هیچ کدام اهل جدی بودن و دعوا کردن با بچه نیستیم . احتمالا بچه مان خیلی لوس می شود . البته بهتر است که بچه ما را مادرم تربیت کند تا بچه خوبی از اب دراید .
ایا می توانید چشم اندازی از زندگی پیش رویتان به ما بدهید ؟ مثلا بگویید تا ۲ سال اینده می خواهیم در فلان نقطه ایستاده باشیم و فلان کار را کرده باشیم و …

نیلوفر خوش خلق : یکی از چشم اندازهای مان این است که بتوانیم دو تایی برویم یک جایی و با هم در یک مزرعه زندگی کنیم چون هر دو یمان واقعا عاشق حیوانات و طبیعت هستیم . چنین چشم اندازی برایمان رویایی است و دوست داریم به ان برسیم .

مثلا دوست دارید کجا مزرعه داشته باشید ؟

نیلوفر : هر جا که وسع مان برسد . همین لواسانی که حالا داریم در ان زندگی می کنیم خوب است . شمال را هم دوست داریم . ما دوست داریم دو تایی با هم بی سر و صدا زندگی کنیم .

امین حیایی : فقط می خواهیم از با هم بودن و از لحظه ای که در ان هستیم لذت ببریم .

در این طور مسائل اصولا می گویند زن خانه باید سیاست داشته باشد ؟

نیلوفر : متاسفانه من در این زمینه ها کمی ضعیفم ! والا نمی دانم چاره امین چیه ! (چشمک می زند)
فکر نمی کنید سرعت زندگی تان خیلی بالاست ؟ از دور که می بینیم فکر می کنیم که این دو نفر کی وقت می کنند با هم خلوت کنند ؟
نیلوفر خوش خلق: راست می گویید ها ! سرعت زندگی مان خیلی بالاست . ما خیلی وقت ها زمان کم می اوریم . اما باورتان می شود که ما خودمان هم نمی دانیم جریان چیه ؟ همین که زنده ایم و سالم خدا را شکر .
– نیلوفر تو در چه چیزی و در چه زمان هایی بیشتر به امین تکیه می کنی و حس می کنی به وجودش نیاز داری ؟
نیلوفر : همیشه . در شادی و غم . واقعا بعد از خدا فقط امین است .

– این قدر که به هم وابسته هستید از دیگران مثلا خانواده دور نمی شوید ؟

نیلوفر خوش خلق: نه . اتفاقا ما با خانواده های مان خیلی در ارتباط هستیم . من با خواهر و بردارم – امین با پدر و مادرش . خیلی هم با هم خوب هستیم . راستش دوست داریم این انرزی که داریم به بقیه هم منتقل کنیم .
دو تا کار انجام بدهیم تمام است انشالله !

– امین تو خیلی پر کاری همیشه سر کاری و چند تا فیلم روی پرده داری . نمی ترسی که مردم بگویند امین حیایی با همه پر کاری دنبال این است که پول بیشتری در بیاورد ؟

امین حیایی: نه . دیگر باید فهمیده باشند که من دنبال پول نیستم . خدا روزی رسان است . رزق همه ما دست خدا است . پولی هم که به دستم رسیده هیچ وقت فقط برای خودم نخواستم . همیشه هم تقسیمش کرده ام . من هیچ وقت تک خور نبوده ام (می خندد) قبول کن که اگر قرار بود دنبال پول باشم خیلی کارهای بهتری می توانستم انجام دهم و پول دربیاورم . مثلا می توانستم کار تبلیغاتی کنم . نه ؟ ولی دوست داشته ام که حرفه ام همین باشد .

 

دیده شدن به چه قیمتی؟
امین:دیده شدن در هر فیلمی اتفاق می افتد؛ مهم این است که کجا و چگونه دیده شوید. من با دیده شدن به هرقیمتی مخالفم البته اگر غم نان نباشد و شما در جبر شرایط گیر نکرده باشید. شرایط ایده آل ذهنی با آنچه واقعا اتفاق می افتد گاهی فاصله بعیدی دارد.
نیلوفر:بعضی بازیگرها تنها در کاری یا کارهایی هستند که دیده بشوند و من به این روش کار نمی کنم یعنی دوست ندارم کاری را انجام بدهم که قلبا دوستش ندارم و تنها می تواند موقعیت مرا مثلا در بیشتر توی چشم بودن، بهتر کند. بازیگر اگر نقشی را دوست نداشته باشد، آن را خراب می کند و با این کار در اصل هویت خودش و کارنامه اش را زیر سوال می برد.

نگاه مثبت به زندگی

امین:درست است که هزینه های زندگی بالا رفته و آدم ها به شکلی از هم دور افتاده اند اما خوب است به هر نوعی که می توانند از هم خبر بگیرند و هوای هم را داشته باشند. باید از لحظه لحظه زندگی استفاده و در کنار هم تلاش کرد که به موفقیت رسید.
نیلوفر:خوبی امین این است که نگاهش همیشه مثبت و دلش صاف است. وقتی با او صحبت می کنید احساس خوبی به شما دست می دهد و به نظرتان می آید که آدمی است که می توانید روی او حساب کنید چون اهل کمک کردن است. از موفقیت شما خوشحال می شود.

فاصله گرفتن از حواشی

امین:من از اعتماد به آدم ها ضربه های زیادی خورده ام و سعی کرده ام که محتاط تر رفتار کنم البته سخت است آدم تغییر کلی کند. این روزها به راحتی می توانید سوژه ماجرایی بشوید که روح تان از آن خبر ندارد ولی به راحتی در مظان اتهام قرار بگیرید. کافی است به راحتی به آدمی که با گوشی موبایل از شما فیلم می گیرد، اعتماد کنید تا بعد به سرعت فیلم خودتان را در اینترنت ببینید.
این باعث شده تا من نسبت به عکس حساس شوم و گاهی حس کنم بهتر است از گرفتن عکس یادگاری خودداری کنم یا در مهمانی های حتی خانوادگی هم که می روم مراقب باشم کسی چیزی از من ثبت نکند.
نیلوفر:شاید این شکل زندگی برای بعضی ها عادت شده باشد اما ما ترجیح می دهیم زندگی آرام و دور از حاشیه خودمان را داشته باشیم.
برای همین هم فاصله مان را از شلوغی و ازدحام شهر زیاد کردیم. برای هر کاری که می خواهیم بکنیم باید اولش فکر کنیم که اصلا کار درستی انجام می دهیم یا نه.

تجربه های دونفره ما

امین:کارهایی که با هم داشتیم را بدون استثناء دوست داشتم و همیشه از این فرصت دونفره بازی کردن استقبال کرده ام و نتایج خوبی هم گرفته ایم.
نیلوفر:دلم می خواهد نقشی قابل توجه را مقابل هم بازی کنیم و طوری نباشد که فقط چون زن و شوهر هستیم هر نقشی که پیشنهاد دادند را به صرف اینکه هر دو نفرمان در کار هستیم، قبول کنیم. هرچه کار استخوان دارتر باشد، دیدن ما در کنار هم یا مقابل هم دیدنی تر خواهد شد.

فیلم های سینمایی امین حیایی

امین حیایی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم شب است.

 

فیلم های امین حیایی

تحصیلات امین حیایی

 

فیلم‌شناسی

۱۳۹۶ درخونگاه
۱۳۹۶ ما شما را دوست داریم
۱۳۹۶ دارکوب

۱۳۹۵ شعله‌ور
۱۳۹۴ ثبت با سند برابر است
۱۳۹۴ ناردون

۱۳۹۴ هلن
۱۳۹۳ آدم باش
۱۳۹۳ سه بیگانه

 

پسر مونا بانکی

دارا حیایی در شعله ور

۱۳۹۲ خانوم
۱۳۹۲ پی ۲۲ کاپیتان
۱۳۹۲ آتیش بازی

۱۳۹۱ رژیم طلایی
۱۳۹۰ خودزنی
۱۳۹۰ اختاپوس (دفتر اول: آهوی پیشونی سفید)

۱۳۹۰ قلاده‌های طلا
۱۳۸۹ اخراجی‌ها ۳
۱۳۸۹ شیش و بش

۱۳۸۹ قفس طلایی
۱۳۸۸ زنان ونوسی، مردان مریخی
۱۳۸۸ پوپک و مش ماشاالله

 

داوران عصر جدید

امین حیایی در برنامه عصر جدید

 

۱۳۸۸ سلام بر عشق
۱۳۸۸ بیداری رؤیاها
۱۳۸۸ سن پطرزبورگ

۱۳۸۷ اخراجی‌ها ۲
۱۳۸۷ پسر تهرانی
۱۳۸۷ یک اشتباه کوچولو

۱۳۸۶ دایره زنگی
۱۳۸۶ زن‌ها فرشته‌اند
۱۳۸۶ شب

۱۳۸۵ سنگ، کاغذ، قیچی
۱۳۸۵ اخراجی‌ها
۱۳۸۵ مهمان

۱۳۸۴ آکواریوم
۱۳۸۴ تله
۱۳۸۴ چه کسی امیر را کشت؟

 

پدر امین حیایی

عکس های قدیمی امین حیایی

 

۱۳۸۴ ستاره‌ها ۳
۱۳۸۴ ستاره‌ها ۲
۱۳۸۴ ستاره‌ها ۱

۱۳۸۴ شام عروسی
۱۳۸۳ زن زیادی
۱۳۸۳ سرود تولد

۱۳۸۳ شارلاتان
۱۳۸۳ عروس فراری
۱۳۸۳ نقاب

۱۳۸۲ شکلات
۱۳۸۲ کما
۱۳۸۲ مهمان مامان

۱۳۸۱ دختر ایرونی
۱۳۸۱ تب
۱۳۸۱ رز زرد

۱۳۸۱ عروس خوش‌قدم
۱۳۸۰ آدمک‌ها
۱۳۸۰ اثیری

۱۳۸۰ بوی بهشت
۱۳۸۰ مزاحم
۱۳۷۹ مانی و ندا

۱۳۷۹ مونس
۱۳۷۹ علف‌های هرز
۱۳۷۸ تکیه بر باد

۱۳۷۸ دست‌های آلوده
۱۳۷۷ سیب سرخ حوا
۱۳۷۶ بادام‌های تلخ

۱۳۷۵ هتل کارتن
۱۳۷۴ براده‌های خورشید
۱۳۷۴ گارد ویژه

۱۳۷۳ حامی
۱۳۷۲ پرتگاه
۱۳۷۱ دو روی سکه
۱۳۷۰ دو همسفر

 

سریال‌ها

سال نام سریال سمت کارگردان شبکه پخش توضیحات

۱۳۹۷ عصر جدید داور احسان علیخانی شبکه سه برنامه استعداد یابی
۱۳۹۷ ساخت ایران ۲ بازیگر برزو نیک نژاد نمایش خانگی ۵ اردیبهشت مجموعه ویدئویی ۲۲ قسمتی – ادامه ساخت ایران
۱۳۹۴ خنداننده برتر استندآپ کمدی رامبد جوان شبکه نسیم تابستان ۹۴ مسابقه

۱۳۹۳ دیگری بازیگر احمد کاوری ۳ شب‌های قدر
۱۳۹۳ آمین بازیگر منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی یک – –
۱۳۹۳ خوب بد زشت بازیگر منوچهر هادی دو نوروز ۱۳۹۳

۱۳۹۲ آسمان من بازیگر محمدرضا آهنج بازیگر نوروز ۱۳۹۴ –
۱۳۹۰ ساخت ایران بازیگر محمدحسین لطیفی نمایش خانگی مجموعه ویدئویی ۱۸ قسمتی
۱۳۹۰ قلب یخی (فصل دوم) بازیگر محمدحسین لطیفی تصویر دنیای هنر ۱۳۹۰ مجموعه ویدئویی ۱۶ قسمتی

 

بیوگرافی نیلوفر خوش خلق

امین حیایی چند زن داشته است؟

 

۱۳۸۹ قلب یخی (فصل اول) بازیگر محمدحسین لطیفی تصویر دنیای هنر ۱۳۸۹ مجموعه ویدئویی ۱۱ قسمتی
۱۳۸۵–۱۳۹۱ کلاه پهلوی بازیگر سید ضیاءالدین دری ۱ ۱۳۹۱ سریال تاریخی

۱۳۸۸ شمس‌العماره بازیگر سامان مقدم ۲ ۱۳۸۸ نقش آخرین داماد (حضور افتخاری)

۱۳۸۷ کلاه قرمزی ۸۸ بازیگر ایرج طهماسب ۲ نوروز ۱۳۸۸ مهمان ویژه (حضور افتخاری)
۱۳۷۹ همسایه‌ها بازیگر محمدحسین لطیفی ۳ – –
۱۳۷۸ روزگار جوانی ۲ بازیگر شاپور قریب – – –

۱۳۷۷ روزگار جوانی بازیگر اصغر توسلی – – –
۱۳۷۵ دو پنجره بازیگر پاشا شاهنده شبکه سه – –
۱۳۷۴ مهر خوبان بازیگر سید یوسف مهدوی ۳ ۱۳۷۵ –

۱۳۷۲ همسران بازیگر مسعود رسام و بیژن بیرنگ ۲ ۱۳۷۳ –
۱۳۷۱ آپارتمان بازیگر اصغر هاشمی – – –

تئاتر

۱۳۹۴ – غرب واقعی – کارگردان: داریوش مهرجویی[۱]
۱۳۹۱ – پرفورمنس قحطی نور – کارگردان: امین حیایی[۲]

 

آلبوم موسیقی

بوی بهشت ۱۳۸۰
آلبوم باران با گروه کویر ۱۳۸۵

 

تک‌آهنگ

زندگی سفیده به همراه پدرام نصیری ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
اوج پرواز با همراهی کامران تفتی، نیما نکیسا، کامبیز دیرباز، علی ضیا، مازیار عصری سیاوش خواهانی، مجید ادیب، پرهام امینی، بردیا صابری و پویا امینی ۱۱ تیر ۱۳۹۳

 

عشق تو (تیتراژ برنامه یک یک ویژه تحویل سال شبکه ۱) ۱۳۹۷
دیوونه میسازی (اولین اجرا در برنامه عصر جدید ویژه تحویل سال شبکه ۳) ۱۳۹۸

 

 

بیوگرافی امین حیایی | عکسهای همسران و فرزند امین حیایی

زندگینامه احسان علیخانی را بخوانید

منبع : ویکی پدیا / بارونک / سرپوش / نمناک

۴.۸/۵ - (۱۶ امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا