موفقیت

چراغ سبز دخترها | نشانه های علاقه مندی دختران

روابط فردی ، نشانه های عشق در خانم ها در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

نشانه های عدم علاقه دختر به پسر

نحوه ابراز علاقه به دختر ، چراغ سبز دخترها

 

 

از کجا بفهمیم دختری چراغ سبز نشان می دهد؟!

از کجا بفهمیم دختری چراغ سبز نشان می دهد؟! سوالی است که ممکن است برای آقایان مجرد پیش بیاید. برای هرفرد مجردی ممکن است پیش بیاید که در محیط کارش جنس مخالفی وجود داشته باشد و نظرش را جلب کند اما اگر مردی در محیط کارش دختری باشد و دوست دارد بداند که نظرش چیست از کجا باید بداند. ایا می توان فهمید که دختری چراغ سبز نشان می دهد.

۱- جلب توجه نمودن

یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان، نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است. این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

 

۲- فعال شدن زبان بدن

خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش، به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

 

۳- کنجکاوی کردن

در صورتی که دختری نسبت به پسری علاقه مند شود, مدام در مورد او کنجکاوی می کند. در واقع دختران با این عمل سعی در شناسایی علایق پسر و پیوستگی بیشتر با او دارند. این بدان معنا است که دختران با کنجکاوی بیشتر از مرد مورد علاقه خود, سعی می کنند علایق مشترک را شناسایی و آن ها را جلوه دهند.

 

۴- سنجش وضعیت مالی

دختری که به پسری علاقه دارد و او را همسر آینده خود تصور می کند, وضعیت مالی او را می سنجد. بنابراین در صورتی که وضعیت مالی شما, برای دختر مورد نظرتان اهمیت دارد, می تواند نشانه این باشد که دختر نیز به شما علاقه مند است. این خصوصیت به دلیل این است که دختران دوست دارند وضعیت مالی همسر خود را بدانند.

 

۵- صحبت کردن در مورد آینده

دختری که به پسری علاقه مند شده, دائما آینده خود را با آن پسر تصور می کند. بنابراین اشتیاق بیشتری به صحبت کردن در مورد آینده با پسر نشان می دهد. بنابراین در صورت مشاهده این علایم, احتمال دهید که دختر به شما علاقه مند است.

 

۶- بی قرار شدن

یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن دختران, بی قراری آن ها می باشد. اگر مشاهده می کنید دختری در مواجه با شما تنها این حالت را پیدا می کند, احتمالا به شما علاقه شدیدی دارد و قصد ازدواج با شما را دارد. در این صورت پیشنهاد می کنیم تست روانشناسی ازدواج را امتحان کنید.

 

۷- حسادت ورزیدن

حسادت یکی از خصوصیاتی است که در زنان بیش از مردان مشاهده می شود. دختری که به پسری علاقه دارد, از مشاهده آن پسر با دختر دیگر ناراحت می شود. این ناراحتی به دلیل حسادت در او ایجاد می شود.چگونگی و آنالیز نگاه های دخترانه از دیگر نشانه های علاقه مند شدن دختران محسوب می شود. با آگاهی و شناخت این علائم و نشانه ها به راحتی می توان بفهمیم دختری دوستمان دارد و با برخورد صحیح و درست در برابر این نشانه ها, می توان عشق دختران نسبت به خود را افزایش دهیم.

 

۸- هر جا هستید، او آنجاست

ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

 

آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و برای این است که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما « قدم اول» را بردارید. مساله اینجا است که بسیاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابراین اگر زنی مکررا” شروع به قرار گرفتن سر راه شما نمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا” انجام می دهد زیاد است.

 

۹- او حرکاتی ویژه انجام می دهد

یک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنگام ابراز علاقه بی اختیار شروع به انجام یک سری حرکات جسمانی مشخص می کند. این اعمال غیر شفاهی از گشاد شدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

 

نشانه های عاشق شدن زنان

نشانه های عاشق شدن زنان از این جهت برای مردان مهم است که اگر دوست داشتن و عاشق شدن خانمی را به اشتباه برداشت کنند ، برایشان گران تمام می شود. اگر شیوه ابراز علاقه و عشق طرف مقابل را بدانید شاید هر گز جواب رد از زن جذاب و مورد علاقه خود نشنوید.

 

در این مقاله شما را با برخی از نشانه های عاشق شدن زنان آشنا می کنیم.

چشم برنداشتن خانم از یک مرد در هنگام صحبت کردن ، لبخندش هنگام نگاه کردن به او ، بازی با موهای خود شاید از نشانه های عاشق شدن زنان باشد. کنجکاوی زنان در مورد مردان مخصوصا یک مرد جذاب ، صحبت آنها از آینده ، حسادت به زنی دیگر که شما با او در ارتباط هستید ،عوامل مهمی است که در دوست داشتن و ابراز علاقه زنان به مردان مهم است.

 

شما مردها می توانید با تعریف کردن یک داستان خنده دار یا جوک ، عاشق شدن زنان را امتحان کنید. شناخت تیپ شخصیتی زنان در فهمیدن میزان دوست داشتن آنها تاثیر زیادی دارد.

چگونه به نشانه های عاشق شدن زنان دست یابیم؟

نشانه های عاشق شدن زنان پیچیده و سخت است. دنیای خانم ها به گونه ای است که به راحتی دوست داشتن یا عشق خود را نشان نمی دهند. به ویژه به صورت کلمات رک و صریح. شما مردان می توانید با زیرکی خاص و از روی نشانه های خاص رفتاری و گفتاری خانم ها ، نشانه های عاشق شدن زنان را تشخیص بدهید. خانمی که همیشه همراه و همگام با شما باشد می تواند نشانه این باشد که علاقه مندی خود را نشان می دهد.

 

زنان معمولا برای ابراز عشق خود از حرکاتی مخصوص دست و صورت استفاده می کنند. آنها به راحتی به تماس های شما جواب می دهند و هیچ‌گاه برای شما وانمود نمی کنند که سرشان شلوغ است. مدتی از رابطه گذشته آنها در مورد شما کنجکاوی می کنند. از شما می پرسند: “در مورد مسافرت هایت بگو ، دوستانت چه افرادی هستند؟ شغلشان چیست؟”

 

آنها دوست دارند از وضعیت مالی شما با خبر شوند و در مورد آینده شغلی و درآمد شما صحبت می‌کنند

اگر شما سربه سرشان بگذارید آنها بی‌قراری و بی‌تابی می‌کنند. اگر در یک جمع یا مهمانی مشترکا شرکت کنید ، به خاطر عشق به شما نسبت به زنان دیگر، حسادت می‌ورزد.

 

 

ابراز علاقه دختر به پسر از دیدگاه روانشناسی

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر

 

نشانه های عشق واقعی در زنان

برای مردان فهم دنیای زنان با پیچیدگی های مخصوص به خود، گاهی بسیار دشوار است. درک نشانه های علاقه مندی زنان به مردان کمک میکند تا در برقراری رابطه با زنان اندکی آسوده خاطر تر باشند. از نظر مردان، زنان هنگام ابراز علاقه به صورتی زیرکانه و پیچیده عمل می کنند و اکثر آنها جوابهای ضد و نقیضی می دهند چون خودشان مطمئن نیستند که چه چیزی در سرشان می گذرد. بنابراین آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه هایی است که به وسیله آنها متوجه علاقمندی حقیقی طرف مقابلشان می شوند.

 

زنان برای بروز دادن علاقه مندی و عشق خود از زبان جسمانی خود زیاد استفاده می کنند. مثلا با دست یا پاهای خود به سوی شما اشاره دارند. در هنگام صحبت کردن بدن خود را به سوی شما خم می کنند. اگر خانمی باشد که شال به سر داشته باشد ، معمولا با موهای خود بازی می کند. دخترانی که از جواهرات استفاده می کنند هنگام رضایت از یک رابطه ، با جواهرات خود زیاد ور می روند. اگر در یک رستوران نشسته باشید طرف مقابل به جای نگاه به اطراف ، چشم از شما بر نمی دارد.

 

زنان هنگام عاشق شدن دوست دارند از حرکات شما تقلید کنند. اگر پاهای خود روی هم بگذارید آنها هم تقلید می کنند.

زنان چگونه عشق خود را به شوهر نشان می دهند

عشق زنان را بیشتر می توان از میزان احترام به همسر و چگونگی روابط جنسی با او تشخیص داد. البته در این موارد هم ، زنان چندان صریح و روشن عمل نمی کنند و ملاحظات زیادی را در عمل خود لحاظ می کنند. اما به هر حال در این دو زمینه عملکرد روشن تری را نشان می دهند. در مورد زنان نیز مردها فکر می کنند وقتی زنان از خانواده خودشان جانب داری می کنند، نشان می دهند که خانواده خود را به همسرشان ترجیح داده اند. برای قضاوت در چنین مواردی باید در نظر گرفت که شاید جانبداری زن به خاطر ترس از قدرناشناسی، ترس از ایجاد اتفاقات ناخوشایند، نوع تربیت خانوادگی و یا … باشد .

 

زنان هنگام عشق به همسر نگاه خاصی دارند. اگر می خواهید همسر جذاب خود در آینده را بیشتر بشناسید، ابتدا به نحوه نگاه کردن او دقت کنید. از این طریق متوجه می شوید که رابطه شما در چه سطحی است. اگر نگاه او به شما از روی مهربانی و بدون هیچگونه تردیدی باشد، متوجه خواهید شد که رفتار شما با او مناسب بوده است و همسرتان از بودن با شما رضایت دارد.

 

زنان عاشق، انجام کارهای دو نفره را پیشنهاد می دهند. یکی از نشانه های عاشق شدن زنان ، پیشنهاد آنان به همسر برای انجام کارهای دو نفره است. زنی که اصرار بر نوشیدن چای با همدیگر دارد و یا پیشنهاد رفتن به پارک و سینما دارد ، دوست داشتن خود را بیان می کند.

 

همسر عاشق ، با شما در ارتباط است. خانمی که در هنگام رفتن شوهر خود به محیط کار ، با لخند و آغوشی باز همسر را بدرقه می کند و یا در هنگام ورود به منزل با با روی خوش برخور می کند ، این رفتارها نشانه های عاشق شدن زنان است. زنان عاشق در طول روز ارتباط خود با همسر را قطع نمی کنند. از اینکه همسر شما جویای حال شما می شود ، استقبال کنید و آن را نشانه گیر دادن یا چک کردن یا شکایت ندانید.

 

اگر می بینید همسرتان در مورد مسائلی حتی کم اهمیت که برایش بازگو می کنید مشتاقانه اظهار نظر و ارائه پیشنهاد می کند، شاید در نظر اول این حرکت همسرتان را دخالت در امور کارتان تصور کنید در حالی که شاید این اظهار نظر همسرتان نشانه این باشد که او شما را بسیار دوست دارد و حتی کوچکترین مسائل شما نیز برای او دارای اهمیت است.

 

به پدر و مادر شما احترام می گذارد. خانمی که همسرش را دوست بدارد ، پدر و مادر شوهر را به منزله پدر و مادر خود می داند. اگر از همسرتان دلخور هستید اما شاهد احترام او به خانواده شما هستید ، ابرزا علاقه او را قدر بدانید.

عشق زن به غیر از شوهر

روابطی مانند مرد متأهل با زن شوهر دار و زن شوهر دار با مرد متأهل در دل خود عشق زن به غیر از شوهر را نشان می دهد. مرد و زن در کنار همسران خود به نیازها و انتظارات و خواسته خود نمی رسند. این رابطه از سوی جامعه و عرف پذیرفتنی نیست و غیر منطقی محسوب می شود، بدون اینکه عواقب این گونه روابط را در نظر بگیرند، تنها به آرامش موقتی در کنار همدیگر فکر می کنند، با این که حتی آرامش موقتی همراه با احساس گناه و تعارض درونی می باشد.

 

این گونه روابط باعث کاهش هر چه بیش تر تحمل روانشناختی همسر شده ، در طرف مقابل هم نیازهایی به وجود می آید که به تدریج طرف مقابل هم به دلیل کمبودهای به وجود آمده ممکن است رابطه ای غیر منطقی با افرادی داشته باشند که بتوانند درک بهتری از شرایط روحی شان داشته باشند. اینجاست که رابطه به سمت خیانت می رود.

دخترها چگونه عاشق می شوند

بیشتر دختر ها شاید به ویژگی اعتماد به نفس و وضعیت اجتماعی پسر توجه می کنند و از این طریق جذب آنها می شوند و عشق خود را بیان می کنند اما هر دختری به طور جدا یک ملاک جداگانه و خاص عاشق شدن دارد.

 

قبل از اینکه بخواهید بدانید آیا دختری عاشق شماست ، باید او را بیشتر بشناسید. دختران نشانه های دوست داشتن یا علاقه مندی خود را زیرکانه نشان می دهند. در اینجا زیرکی مردان برای تداوم عشق آنان مهم است. آنها در شرایط بحرانی و زمانی هم که دچار مشکل هستید همراه با شما هستند.

 

پس از اینکه مدتی از رابطه شما بگذرد ، متوجه میشوید که او در همه شرایط و جاهایی که شما هستید او هم حضور دارد. به طور ناگهانی هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می زند، یا تصادفی به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

 

برای جلب توجه شما کارهای زیادی انجام می دهد ، او تلاش می کند که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما قدم اول را بردارید.

 

اگر شما مردان نسبت به این کار زنان بی توجه باشید، بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند و خود را از عشق زنان محروم می کنید. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر خانمی به طور زیاد در سر راه شما سبز می شود ، احتمال اینکه او اینکار را از روی قصد یا نیتی انجام می دهد زیاد است.

 

 

نشانه های عشق واقعی در زنان

عشق در دختران

 

چراغ سبز دخترها | نشانه های علاقه مندی دختران

 

منبع : هالی زندگی / الودکتر

۳.۲/۵ - (۱۵ امتیاز)

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام
    سعی‌تان ارزشمند است، برایم،
    تقدیر، کم‌ترین کاری‌ست که می‌بایست انجام می‌دادم.
    به رایگان قرار دادن پژوهش و علم‌تان، نیز، بر ارزش این تلاش افزوده.
    خواستم از تجربه‌ی خودم بگم؛ دختری که به خاطر یتیم بودن، تحت ولایت پدر و خانواده‌ام با ما زندگی می‌کرد رو برای هم درنظر گرفتن و با خواستگاری از احساس و نظرش با رضایت و خرسندی‌ بسیار، جواب مثبت‌ داد و این احساس رو پیش همه آشکار می‌کرد، منم بهش محبتی تازه پیدا کردم، طوری که زندگی‌ام رو بدون او و شخص دیگه‌ای تصور نمی‌کردم، در رابطه‌ای کنترل شده، از احساس عشق و محبتی که به یکدیگر داشتیم، می‌گفتیم، مثل دو عاشق واقعی
    اما اون روزها هرگز از خواست درونی‌اش آگاه نبودم،
    از کودکی، شخصیتی، درست و به دور از هوا و حوس، با جنس مخالف، تودار و محترمانه، بدون هیچ حاشیه‌ای بزرگ شدم، و هر رابطه‌ای رو، جز در ازدواج و زناشویی نمی‌دیدم، از این رو باهاش هرگز صحبت و رابطه‌ی جنسی نداشتم، درباورم اون برای من بود و هیچ گزینه‌ای جز این نبود، فقط یک مدت کوتاه صبر لازم بود، تا به تمام خواست‌های قلبی‌ام، بدون هیچ خطا و خط قرمزی برسم، بیشترش بخاطر خودش بود، چون اون رو لایق، رابطه و همسریِ پسری پاک می‌دونستم، پسری که اولین‌هاش رو با همسر حلالش داشته باشه، برای تحمل آسان‌تر هردو، در این زمان فاصله‌ها، مشغول کاری در شهرستان شدم، این زمان دوهفته‌ای رو لازم دیدم، هم به دلیلی که گفتم و هم بخاطر نشون دادن، احساس مسئولیتی که هر مرد باید داشته باشه، خواستم روز ازدواج مون، با پول خودم، خرج کنم، اندازه‌ای که آبرومندی و سخاوتمندی داشته باشه، تا کسی بهش نگاه یتیمی و خرد نکنه،
    اما همه‌چی نابود شد، مثل خود من
    آخر هفته اومدم خونه و بعد یک روز، خداحافظی کردم و برگشتم سرکارم، تمام این مدت، چندبار در روز و شب‌ها که بیکار می‌شدم، ساعت‌ها، تلفنی از آینده و قرارها و زندگی مون صحبت می‌کردیم، روز یازدهم شد و صبح که مشغول کار شدم، تا ظهر منتظر تماسش با بیقراری گذشت، این‌طور شده بود که روز‌ها، بخاطر مشغول بودنم، اون تماس می‌گرفت و شب‌ها من
    نتونستم بیشتر تحمل کنم، پس خودم به شمارش زنگ زدم، خاموش بود، یک ساعت صبر کردم و بعدش با همه تماس می‌گرفتم و ازشون جویای مریم‌ام می‌شدم، جواب‌ها، نه دلگرم کننده و روشن بود، و نه منفی، فقط سه روز دیگه کار داشتم و لازمه‌ی تصفیه و گرفتن پول قراردادم بود، تمام نقشه‌ها و رویاهایی که با اون پول داشتم و تمام رنجی که کشیده بودم، و اون باوری که از مال هم بودن مون داشتم، همه و همه مجبور به موندنم کردن، روز آخر قرار محضرخانه رو برای فردا گذاشتم و به همه یادآوری کردم، بازهم کسی چیزی نگفت، و همه دلیل دوری کردن مریم رو دلتنگی و ناراحتی از نبودنم گفتن، و با خودم می‌گفتم وقتی برگردم خونه، پیشش، وقتی ببینمش، آرومش می‌کنم و با تموم عشقم بهش، لبخند و خوشی میدم،
    اومدم، کسی پیشواز نیومد، توی جمع ندیدمش، با حال خوشی که داشتم و با شور همگی رو بغل و بوسیدم، سردی رفتاری که دیدم، با ندیدن مریم، همه‌ی توانم رو گرفت، خنده‌هام خشکید، نشستم و از اون پرسیدم، پدرم گفت کارت تموم شد؟ کِی برمی‌گردی سرکار؟ دیگه قرار نبود تا آخر عمرم، جای دوری برم، همه میدونستن
    بلند شدم و اتاق‌ها رو دنبالش گشتم، هیچ‌جا نبود، از سوال و جواب‌ها حالم بهم می‌خورد توی اتاقم بدون هیچ حرکت و صدایی نشستم، تا برادرم اومد و گفت، فکر مریم رو از سرت بیرون کن، اون لیاقت تورو نداره، ناراحت شدم، دلم نمی‌خواست کسی بهش توهین کنه، گفت ناراحت نشو، چند روز پیش براش خواستگار اومد و ازدواج کرد و رفت، دوسال میشه نتونستم از اتاقم بیرون برم، یک سال پیش طلاق گرفت و برگشت، وقتی اومد، بهم گفت، خیلی سختی کشیده و پشیمونه و کلی درد دل، از بی‌تجربگی و بچگیش و اینکه بزرگ شده و میفهمه و پرسید که دیگه دوسم نداری؟ دیگه بهم فکر نمی‌کنی؟ با این حرفا، بیشتر از قبل عاشقش شدم، و ارزش انسانیش رو گفتم، که انسان دستمال یکبار مصرف نیست و قلبش رو مطمئن کردم، اینبار محکم‌تر و جدی‌تر از قبل قرار زندگی چیدیم و رابطه‌ای عاشقانه‌تر از قبل بین‌مون برقرار شد، اما این رابطه هم یک‌ماه بیشتر ادامه پیدا نکرد، دوباره جای خالیش، تلفن خاموشش، بعد چند روز گیجی، خبر ازدواج‌اش طوری زمین‌ام زد، که دیگه هیچ جور آدم سابق نمیشم، ازدواج قبلیش برام، تحمل‌پذیرتر بود، چراکه با خواستگاری و تمام رسوم پیش رفت و خانواده‌ی درستی داشت، اما این پسره رو میشناسم، هوسباز و بی‌غید و بی‌مسئولیته، کارش تور کردن دخترا و لاس زدن باهاشونه، تا وقتی براش تکراری شه یا درنظرش گزینه‌ی بهتری پیداشه و مریم جوری باورش کرده، که اونو بهترین اتفاق زندگیش می‌دونه،،، توی پروفایلش نوشته؛ بهترین روزهای عمرم، من اگه نتونم بهش برسم، دلم می‌خواد، شوهرش انسان باشه و زندگی مادام و همیشگی تشکیل بده، نه اینکه، یکسال و چند مدت، و بیشتر از این می‌ترسم که، ذائقه‌ی خودش به تنوع پذیری برسه و بعد چند سال، دیگه، زندگی تشکیل دادن، و ازدواج دائمی تا آخر عمر، فراموشش بشه و پیری و مریضیش در تنهایی بگذره، و چقدر تلخه این جمله، وقتی برای آدم‌شه(پشیمونی دگر سودی ندارد…) الآن من باید چکار کنم؟ می‌دونم بهم احساس خوبی داره، این رو میفهمم، اما دوست‌داشتن و محبتش به اندازه‌ای نیست، که بخواد، بین خواسته‌هاش، اولویت بذارم، و همچنین از تفکر من، برداشتی داره، که، می‌ترسونش، از اینکه با تفکراتش موافق نباشم و آزادی در رفتارهاش نداشته باشه،
    گفتم، که همیشه رفتار سالمی با، جنس مخالفم داشتم و در نگاه دیگران، مرز محدودی در روابط‌ام دارم، اما حقیقت شخصیتی من، درک،رابطه‌ی سالم، حقوق متقابل که منعطف از سمت من هست، خوبی و محبت و بخشش و فراموشی، در یک کلام من تمام سعی‌ام در زندگی درست بودن خودم هست و این درستی، اگر بتونه متقابل‌اش کنه، چه‌خوب و اِلّا من رو به تقابل غلط وانمی‌داره، و گواه این ادعا، خانواده(خواهران،برادران،پدر و مادر عزیزتر از جانم که دیگر در این دنیا ندارمش) و تمام فامیل و دوستانی هستند که، با من بزرگ شدن و همگی افراطی دوست‌ام دارن و همگی به نوعی، می‌گن، از معاشرت و هم صحبتی با من، لذت می‌برن و راحتی در ابراز احساسات و گفته‌هایشان دارن
    خواستم، همه‌چی رو کامل گفته باشم، که درصورت لطف‌تون، کمک و راهنمایی‌تان، کامل‌ترین باشه
    درحال حاضر من مریضی سربار هستم که از آبرو و و اعتبارش، چیز زیادی نمانده، من انسان خودساخته، بااراده‌ای قوی بودم، و اینک درمانده‌ ام، در احساسی که همه رهایی از آن را، تنها راه سلامت‌ام میدونن و، بی‌اراده و بی‌غیرت میدونن من رو، اگه بر آن عشق بمانم و این عذاب رو مجبورم، تنها در قلب خودم نگه‌دارم
    وانمود به نفرت و فراموش کردن ‌مریم کنم
    حتی پزشک‌ام، وصال دور رو توصیه نکردن و رهایی رو بهتر دونستن…
    هیچ‌کس راهی برای وصال نشون نداد و قدمی برنداشت، حتی آنانی که خود نخست‌بار ازدواج مون رو مطرح کردن و بر آن اصرار داشتن، حالا تنها رهایم کردن و از من اراده و غیرت طلب می‌کنن…
    اول اینکه چکار باید بکنم، تا اون رو از شخصیت پسره آگاه کنم، به اون دلبسته و نظرات من براش تلخ و بی‌ارزشه
    نمی‌خوام بیشتر از این، اشتباه ادامه پیدا کنه، بیشتر بهش عادت کنه و دلبسته‌گیش عمیق بشه، چون دیر یا زود رهاش می‌کنه، معلوم نیست، چه رفتاری بکنه
    هرگز آرامش نمی‌گیرم، اگه اونو خراب ببینم، حتی اگه بهش نرسم، دلم می‌خواد، برگرده و کس‌اش باشم و خودم برای ازدواجش، مثل خواهرام، راهنمایی و کمک کنمش تا با مردی درست و باب میل، ازدواج دائم پیدا کنه و زندگی خوشی داشته باشه
    از راهی که درپیش گرفته، سخت نگرانم
    دوم اینکه می‌خوام داشته باشمش و تمام قرار‌ها و رویاهایی که داشتیم، اتفاق بیفته، بخاطر شرایطی که در کودکی کشیدم، بخشیدن واقعی رو بلدم وقتی وصال مون برقرار شه، من با حال اون زندگی خواهم کرد، با اون مثل گذشته، می‌تونم دنیارو زیرورو کنم، وگرنه این من الآنم، خیلی ناتوانه و راه دیگری که می‌ماند، معجزه و لطف(الهی)ست، یا مرگی که تمام کند

  2. من عاشق یه پسر شدم که هردومون خیلی مغرور و لجوج هستیم
    اون یه علامت های نشون داد اما وقتی به دوست مشترکم گفتم که این موضوع رو یادآوری کن دیگه همچین کاری نکرد چون انگار فهمیده بود که بقیه متوجه علامت هاش شدن
    به خاطر همون تو سه جلسه دیگه ای که دیدمش دیگه اون علامت هارو نشون نداد اما حرف های بی ربط من رو تایید می‌کنه
    راستش به نظر خودم که عاشقم هست اما به خاطر یه کار بدی که کرد باهاش قهرم
    الان اگه من این علامت هارو نشون بدم تا بفهمه عاشقش هستم نمیاد بهم بگه که عاشقتم چون خوب میشناسمش و همچنین تو فامیل چند نفر میگن که من از اون شخص خوشم میاد و نمی‌خوام بقیه بفهمند میشه یه راهکار بدید دلم میخواد زودتر متوجه بشم من هر روز انقدر تو این سایت اون سایت میرم دیگه همه سایت ها تکراریه

    1. اگر غرورتان درحدی‌ست که قدرت بازدارندگی در بخشش و ابراز احساسات‌ عاطفی‌تان دارد، بهتر است که رابطه‌ی تازه‌ای، از نوع منظور، شکل نگیرد، چراکه این موًلفه در هر دوی شما به مقدار زیادی وجود داره، اگر می‌توانید، این وجه شخصیتی‌تان را اصلاح کنید، جواب متفاوت است، که آن‌هم قطعی نیست، چون احساسات و رابطه‌ها متغییر اند، اینک که احساس هیجانی و قویست، می‌توانید، غرورتان را کنترل و پشت همین میل و محبت زیاد پنهان کنید،
      اما زمانی که، به رابطه‌ای پایدار رسیدید و دوران نامزدی به زناشویی و زندگی مشترک، که نهایتاً به مادر و پدر شدن خواهد رسید،
      زمانی که تعقل جای هیجان را می‌گیرد، آیا توان کنترل غرور امکان پذیر است؟ آن هم وقتی که، رابطه‌ی گذشته، در شخص متقابل‌تان توقع همان شخصیت را ایجاد کرده.
      او که خودش بوده، و در نظرش شما تغییر کردید.
      اما نکته‌ی دیگری که کمی دشوار خواهد بود، این است؛ وجه رفتاری خود را بشناسید و با یکدیگر سعی در، اصلاح خود بردارید، اینکه هردو بر داشتن افراطی این بخش رفتاری توافق کنید و آن را اشتباه و ضعفی بیمارگونه بدانید که نیاز به درمان دارد، نه این‌که دردل برآن مفتخر باشید.
      درست‌ترین حرف این است، که اگر احساس محبت‌ بین‌تان، واقعی و نیت پاک و خالصانه‌ای بین‌تان برقرار است، می‌توانید در ادامه، اصلاح شوید و اصلاح کنید، و اگه احساسی ماجراجویانه و از جنس لذت جویی و ایجاد رابطه‌ای برای تنوع و فرار از یکنواختی، و بدون درنظر گرفتن مدت و تداوم و بی‌هدف است، بدون تردید، تمام ثانیه‌های این رابطه برای هردو مضر خواهد بود و برای جنس مونث، این اصل شدیدتر است، و شاید تفکر روشن‌فکری در فضای جامعه‌تان حاکم باشد و بر این روابط ضرری نبینید، اما حقیقت این است که روابط سست، آسیب می‌رساند، و آثار آن همیشه با شخص خواهد ماند، حتی اگر فراموش شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا