اخبار فرهنگی

جشن تولد ۳۸ سالگی رضا صادقی با کیک تولد عجیب+ عکس

رضا صادقی ، رضا صادقی در 38 سالگی
رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از کیک خاص جشن تولد ۳۸ سالگی اش به روز کرد.

جشن تولد خاص رضا صادقی در ۳۸ سالگی

۲۵ مردادماه سال ۵۸ در بندرعباس پسری به دنیا آمد که توانست با گذر از روزهای سخت زندگی به یکی از سرشناس ترین خواننده های ایران تبدیل شد. امروز ۲۵ مرداد ماه ۹۶ سالروز تولد رضا صادقی سلطان مشکی پوش کشورمان است که پا به سن ۳۸ سالگی نهاده است.رضا صادقی

رضا صادقی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

رضا صادقی

تولد ۳۸ سالگی رضا صادقی

من رضا صادقی، سی هـشت سال زندگی کردم و سی و هـشت سال نفس کشیدم بین مردم … اره تبریک میگم بخودم که طول عمرم رو با محبت خدا و مردمم زندگی کردم، تبریک میگم بخودم برای داشتن خانواده دوست و مردمی نازنین که ارزش عمرم رو با حضورشون دو چندان کردن… خوشحالم عمری رو در این سرزمین با قدرت و عشق سپری کردم و تبریک به خودم که وطنم من و از خودش نروند. خیلی جاها اذیت شدم دلم شکست و گریه کردم اما اخرش حالم و همین خاک همین هوا و همین مردم با مهرشون خوب کردن …. بله من رضا صادقی یه مردادیم و امشب سی و هشت سالم شد.. متولد ٢۵/۵/۵٨ متولد بندرعباس… ممنونم از همسر مهربونم برای این کیک عجیب و باحال ، زیاد شبیه نیست اما پر از عشقه .. ممنونم بانوی عاشق و با محبتم…… خلاصه که دارم پیر میشم و بیشتر ممنون خدا و مردمم هستم … پ ن :تشکر از خانوم برای کیک باحالی که زحمت کشیدن و خانوم نادری عزیز برای دستبند زیبا.

 رضا صادقی

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان

رضا صادقی سلطان مشکی پوش کشورمان در ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد. اولین تجربهٔ او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ باز می گردد. او در سال ۱۳۷۲ اولین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد.

او که به سلطان مشکی پوش معروف است از ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ لباس مشکی بر تن می کند. آغار معروفیت او به ترانهٔ مشکی رنگ عشق ه در آلبوم مشکی رنگ عشق ه بر می گردد. وی پس از مشکی رنگ عشق ه آلبوم پیرهن مشکی را بصورت رسمی ارائه کرد.

او در ۲۰ بهمن ۹۰ با دختری ایرانی که ساکن آلمان بوده عقد و یک سال بعد ازدواج کرد. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در ۱۷ بهمن سال ۱۳۹۲ به دنیا آمده است. ویانا دومین دختر رضا صادقی در خردادماه سال ۹۶ به دنیا آمد.

جشن تولد ۳۸ سالگی رضا صادقی با کیک تولد عجیب+ عکس

۳/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا