اخبار فرهنگی

کنایه تلخ احسان خواجه امیری به آزاده نامداری + فیلم

احسان خواجه امیری ، احسان خواجه امیری در کنسرت
کنسرت شب گذشته احسان خواجه امیری با حاشیه جنجالی همراه بود. احسان خواجه امیری که قطعه میوه ممنوعه را اجرا کرده بود شوخی عجیب با آزاده نامداری را در ادامه مطرح کرد.

طعنه احسان خواجه امیری به آزاده نامداری درکنسرتش

ماجرای انتشار عکس های خصوصی خانم مجری به کنسرت احسان خواجه امیری هم راه پیدا کرد و این خواننده معروف در بخشی از صحبت هایش در کنسرت شب گذشته به ماجرای آزاده نامداری و سوئیس اشاره کرد و جمله ای طعنه آمیز خطاب به این خانم مجری گفت.احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری

شوخی جنجالی احسان خواجه امیری با آزاده نامداری

احسان خواجه امیری در کنسرت شب گذشته خود، نسبت به ماجرای آزاده نامداری و سفرش به سوئیس واکنش نشان داد.

 احسان خواجه امیری

واکنش احسان خواجه امیری به ماجرای سوئیس آزاده نامداری

او در کنسرت دیشب خود برای تجلیل و بزرگداشت افشین یداللهی ترانه هایی از این شاعر فقید را اجرا کرد و در بخشی از اجرای خود، گفت:ترانه «هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره» من را یاد دوستان سوئیس رفته ای می اندازد که عبادتشان یک شبه به باد رفت.

گفتنی است؛ چندی پیش انتشار عکس های جنجالی آزاده نامداری در فضای مجازی خبرساز شد و واکنش های متفاوتی را در پی داشت.

 


کنسرت احسان خواجه امیری در تالار وزارت کشور

احسان خواجه امیری در جدیدترین سری اجراهای صحنه ای خود در حالی روی صحنه رفت که تغییرات اساسی در ارکستر این خواننده دیده می شد و مهم ترین این تغییرات، حضور آرمین قیطاسی به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده فلوت روی صحنه بود.

در ابتدا تیزری از کنسرت خواجه امیری پخش شد که در آن نوازنده ها به تدریج خود را برای حضور روی صحنه آماده می کردند و خواننده نیز همراه با پدرش به سالن کنسرت می آمد.

همچنین بخوانید : مطالب مرتبط و مربوط به احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری پس از حضور روی صحنه گفت:خدا را شکر می کنم که بار دیگر این توفیق نصیبم شد که در کنار شما هموطنان عزیز باشم. به طور یقین دلیل اصلی همه این برنامه ها شما عزیزان هستید. در ادامه قطعه «بمب ساعتی» اجرا شد که جدیدترین تک قطعه منتشر شده از این خواننده موسیقی پاپ است.

«این حقم نیست»، «سلام آخر»، «نابرده رنج»، «میوه ممنوعه»، «هرچی آرزوی خوبه»، «در مسیر زاینده رود»، «یه روزی میاد» و «سی سالگی» از جمله قطعه هایی بود که خواجه امیری در کنسرت تابستانی خود آن ها را اجرا کرد.

خواجه امیری در بخش دیگری از این برنامه پیش از حضور پدرش روی صحنه، از این لحظه به عنوان لحظه ای خاطره ساز و در عین حال اضطراب آور یاد کرد که سال ها برای فرا رسیدن آن انتظار می کشید و خدا را شکر کرد که چنین لحظه ای را برای او رقم زده است. پدر این هنرمند جوان پس از حضور روی صحنه با استقبال از سوی مخاطبان روبرو شد و سه قطعه «دست قدیر»، «دوستی» و «پرنده» را اجرا کرد.

خواننده آلبوم «پاییز، تنهایی» در ادامه سه قطعه «در مسیر زاینده رود»، «هرچی آرزوی خوبه» و «میوه ممنوعه» را به صورت پیوسته از میان ترانه های زنده یاد افشین یدالهی اجرا کرد و گفت:اسفند سال ۹۵ اتفاق تلخی برایم رخ داد و آن، از دست دادن افشین یدالهی بود و باورم نمی شود که او اینجا حضور ندارد.

وی ادامه داد:به طور یقین آیندگان قضاوت می کنند که چه شخصیت بزرگ و فرهیخته ای در عصر ما زندگی کرده است.

خواجه امیری در پایان برنامه قطعه «سی سالگی» را در حالی اجرا کرد که تصاویری از دوران کودکی او همراه با تصاویری از زمان تولد فرزندش پخش می شد و در این لحظه «ارشان» فرزند سه ساله او نیز روی صحنه در کنار پدرش قرار گرفت. این کنسرت در تالار بزرگ کشور برگزار شد.

احسان خواجه امیری

کنایه تلخ احسان خواجه امیری به آزاده نامداری + فیلم

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا