بدانیم تا سالم بمانیم

کراتینه مو با مواد طبیعی در منزل ( آموزش کامل )

روش کراتینه مو در منزل با مواد طبیعی

قیمت کراتینه مو برزیلی

کراتینه مو با مواد طبیعی

شاید در سالن های آرایشی دیده باشید که ا فراد با اصرار موهاری خود را بلوند و یا کراتینه کرده باشید و دراثر این کارهای موهایشان صدمه دیده است. البته با یکی دوبار موها آسیب نمی بیند ولی بسیاری از خانمها هستند که مدام در حال تغییر رنگ مو یا صافی و فری مو میشوند که  چون مدام موها پررنگ و کمرنگ میکنند و از دکلره برای انجام این کار باید استفاده شود موها بشدت آسیب می بیند

این حالت درواقع بیشتر در خانم هایی رخ می دهد که همیشه مدام درحال مش یا فر کردن موهای خود هستند ، که متاسفانه بعد از اندکی گذشت زمان ، موهای خود را ازدست خواهند داد . زمانی می‌رسد که شما وقتی موهایتان را شانه می‌کنید، موهایتان می شکند و هیچ ماده ای دیگر جلای خوبی به موهایتان نمی‌دهد.فکر می کنید موهایتان مرده و خشک است. البته حق با شماست، موهای شما ماده حیاتی خود را به نام “کراتین” از دست داده اند. کراتین اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده ساقه موهایتان است که شما با استفاده مداوم از مواد شیمیایی رنگ، مش، فر، براشینگ های مکرر با سشووارهای داغ، تافت و ژل، آن را از بین برده اید.

شما برای بازگرداندن حیات دوباره به موهایتان، باید کراتین را به آن برگردانید تا دوباره موهایتان با جذب مواد مغذی و تقویت به حالت طبیعی اولیه خود درآید. پس از کراتینه صحیح موهایی لَخت و زیبا خواهید داشت که از شانه کردن آن لذت می‌برید.

کراتینه کردن مو یکی از روشهای رایج صاف کردن مو و بر طرف کردن وز وز موهاست که با مواد شیمیایی مضر انجام می شود. این بار به جای استفاده از مواد شیمیایی برای کراتینه و صاف کردن موهای تان می توانید از این روش بدون ضرر خانگی استفاده کنید.

خواص کراتینه مو

به جای استفاده از مواد شیمیایی برای کراتینه  از روش بدون ضرر خانگی استفاده کنید

کراتینه مو با آووکادو و تخم مرغ 

کراتینه کردن مو یکی از روشهای رایج صاف کردن مو و بر طرف کردن وز وز موهاست و اصطلاحا به آن “صاف کننده، معجزه گر” لقب داده می شود. در واقع این روش را به عنوان نوعی متد طبیعی برای صاف کردن مو بکار می برند، در حالی که مواد شیمیایی مضری برای انجام آن به کار می رود. این بار به جای استفاده از مواد شیمیایی برای کراتینه و صاف کردن موهای تان می توانید از این روش بدون ضرر خانگی استفاده کنید.

مواد لازم برای کراتینه مو

آووکادو : نصفه یک آووکادو کامل

تخم مرغ : یک عدد زرده

روغن زیتون : یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه کراتینه مو

نصفه آووکادو را درون کاسه با پشت قاشق له کنید.

زرده تخم مرغ و یک قاشق روغن زیتون را اضافه کنید.

تمامی این مواد را با هم مخلوط کنید تا به خمیری سفت تبدیل شود.

این خمیر را ابتدا روی ریشه موها و سپس کل موهای تان قرار دهید.

پوست سرتان را ماساژ داده و موهای تان را بسته و با یک کیسه روی موهای تان را بپوشانید.

بگذارید یک ساعت روی موهای تان بماند و سپس موهای تان آبکشی کنید.

با این ماسک طبیعی می توانید موهای تان را به راحتی در خانه کراتینه کنید.

 قیمت مواد کراتینه مو

عوارض کراتینه کردن مو با مواد غیر طبیعی

کراتینه مو با یک روش موثر و بدون ضرر خانگی

منبع: سیمرغ

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا