canاخبار فرهنگی

بازگشت امیر تتلو به زندان برای آزاد شدن سند وثیقه!

امیر تتلو ، امیرحسین مقصدلو
امیر تتلو خواننده زیرزمینی حاشیه ساز با انتشار پستی اعلام کرد که تصمیم گرفته خودش را تحویل پلیس دهد و به زندان برگردد.

بازگشت امیر تتلو به زندان

تتلو با بیش از ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار فالوئر، از محبوب ترین چهره های ایرانی در اینترنت است که در جدیدترین پستش اعلام کرد خودش را تحویل پلیس میدهد.
امیرحسین مقصدلو معروف به تتلو خواننده پر حاشیه موسیقی زیرزمینی ایران این بار در صفحه شخصی اش با انتشار پستی اعلام کرده است که می خواهد خودش را تحویل پلیس بدهد.امیر تتلو

امیر تتلو

امیر تتلو

امیر تتلو خواننده پرحاشیه

سال گذشته او به واسطه انتشار صدایی که حاوی تهدید بازپرس پرونده اش بود به داسرای فرهنگ و رسانه احضار شد و پس از آن دستگیر شد و حدود دوماه را در بازداشتگاه به سر برد. با آزادی او و پس از مدتی حرف از حکم ده ساله حبس برای او در رسانه ها منتشر شد. پس از آن بود که این خواننده فعالیت های موسیقی خودش را ادامه داد. اما حالا با انتشار این پست مشخص می شود افرادی که برای او سند آزادی گذاشته اند صبرشان به سر آمده و احتمالا مطالبه سند خودشان را کرده اند!
تتلو در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:

«شنبه صبح میرم خودمو تحویل میدم میرم تو زندان !! این عموعه هم سندشو میخواد !! والله ما واسه ده تا غریبه سند گذاشتیم که الان خودمون سند نداریم بعد این عموی ماست و کل ایرانم پر کرده و اینجوری هم میکنه !! میدونم داستانو !! کار آرکون هاست !! گفتم که باید سر به نیست شم همین روزا !! میرم تو تا سندش آزاد شه !! تا شنبه هم خیلی کار دارم چون ممکنه دیگه هیچوقت زنده از زندان نیام بیرون !! اولا واسم دعا کنید و دومّا حلالم کنید … »

بازگشت امیر تتلو به زندان برای آزاد شدن سند وثیقه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا