اخبار فرهنگی

پاسخ دختر حسن چوهرچی به پست های نامربوط زیر عکس پدرش

آوا دختر مرحوم حسن چوهرچی در جدیدترین پست اینستاگرامی اش اظهارات جدید از فوت پدرش منتشر کرد و از برخورد با افرادی که در صفحه ی شخصی آنها پیام های نامربوط می نویسند گفت.
 حسن-چوهرچی

اظهارات جدید آوا دختر مرحوم حسن چوهرچی درباره فوت پدرش

آوا جوهرچی دختر مرحوم حسن جوهرچی برای پایان دادن به کامنت های نامربوط زیر عکسهای پدرش منتشر می شد پست جدیدی را در صفحه ی شخصی خود قرار داد.

آوا جوهرچی درباره پدرش که در تاریخ ۱۵ بهمن به علت نارسایی کلیه و کبد، مشکل تنفسی شدید، و در نهایت افت شدیدفشار خون در بخش icuu فوت شد با گذاشتن یک پست در اینستاگرام خود گفت:

دوستان عزیزم، ما در حال پیگیری علت فوت پدرم و قصور احتمالی، اگر اتفاق افتاده باشد، به صورت قانونی هستیم. افرادی که زیر پست ما یا عکس های پدرم، حرف های نامربوط می زنند، سریعا به پلیس فتا گزارش داده می شوند. باقی دوستان مهربانمان که همراه و همدرد هستند، دستانشان را می بوسیم.

زنده یاد حسن جوهرچی در فیلم های سینمایی«ضیافت»، «سلطان»، «دو زن»، «دختری به نام تندر» حضور داشت، اما او با بازی در سریال «در پناه تو» سال ۷۳۳ به شهرت رسید، همچنین آخرین کار تلویزیونی وی در سریال « آرام می گیریم» و آخرین حضور سینمایی وی در فیلم«آبی» بود.شایان ذکر است که سال ۸۹ در برنامه ویژه ماه مبارک رمضان شبکه ۳۳ سینما در برنامه ای به نام «ماه عسل» نیز مجری گری کرد.

 

 

دختر حسن جوهرچی

پست جدید آوا دختر حسن جوهرچی در مورد فوت پدرش

پاسخ دختر حسن چوهرچی به پست های نامربوط زیر عکس پدرش

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا