اخبار فرهنگی

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش + عکس عروسی

بیوگرافی فقیهه سلطانی ، عکسهای فقیهه سلطانی

نام:فقیهه

نام خانوادگی:سلطانی

تاریخ تولد:۱۳۵۳

محل تولد:همدان

تحصیلات:کارشناس ادبیات نمایشی

همسر : جلال امیدیان بازیکن اسبق فوتبال اصفهان

فرزند : دختر

—————————————

فقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ بوده و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. او بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم روسری آبی ساختهٔ رخشان بنی اعتماد آغاز کرد  و با بازی در فیلم کمدی عینک دودی در کنار فاطمه معتمدآریا و ایرج طهماسب درخشید.

فقیهه سلطانی
فقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ بوده و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. سلطانی یک دوره ی بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. او بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساخته ی رخشان بنی اعتماد آغاز کرد.
فقیهه سلطانی در 17 سالگی
با فیلم معجزه خنده استعداد دیگری به عرصه سینما قدم نهاد. اما به دلیل کم کاری تنها در یک فیلم دیگر به نام  عینک دودی  ظاهر شد که بسیار موفق تر از فیلم قبلی بود. او در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم پرکارترین بازیگر بود و بازی اش در صورتی  اوج هنرنمایی او بود.
ازدواج فقیهه سلطانی :

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون و جلال امیدیان بازیکن اسبق فوتبال اصفهان مراسم عقد خود را برگزار کرده و تصاویری از آن را به اشتراک گذاشتند.

فقیهه سلطانی و همسرش

فقیهه سلطانی و همسرش

فقیهه سلطانی و همسرش

 

جلال امیدیان متولد ۱۳۵۷ و بازیکن اسبق فوتبال اصفهان است.وی در جدیدترین گفتگوی خود در برنامه خوبی از خودتونه اعلام کرد کارت مربیگری ام را گرفته ام . در اصفهان تنیس هم کار می کنم . دو سال کنار آقای فرهاد کاظمی بودم و اگر خدا بخواهد امسال نیز تیم خواهم داشت.

فقیهه سلطانی و همسرش

فقیهه سلطانی طی یادداشتی اعلام کرده بود کسی که باعث شد روی گل تنهایی رو ببوسم و کنار بگذارم همسرم است . او در این باره تصریح کرد:من تنهایی ام را خیلی دوست دارم اما فکر می کنم آقای امیدیان کسی است که می تواند جایگزین تنهایی من شود و الان او را از تنهایی ام بیشتر دوست دارم.

اخبار,اخبار فرهنگی ,فقیهه سلطانی

سلفی فقیهه سلطانی با همسر

عکس حاملگی فقیهه سلطانی

تصویر بارداری فقیه سلطانی

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا