اخبار فرهنگی

نوردخت جوان دختر رامبد و نگار به دنیا آمد + تصاویر

بچه رامبد جوان و نگار جواهریان ، پدر شدن رامبد جوان
دختر رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا به دنیا آمد و مجری خندوانه برای اولین بار حس شیرین پدر شدن را تجربه کرد.

بچه رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا به دنیا آمد

عکس دختر رامبد جوان

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه برای اولین بار پدر شد و دخترش امروز در کانادا متولد شد.بچه رامبد جوان و نگار جواهریان

اسفندماه سال گذشته بود که نگار جواهریان در یک مراسم خبر از بارداری و دختر دارشدنش داد و چند روز بعد رامبد جوان این خبر را تایید کرد و ۳۱ تیرماه در کانادا دختر رامبد جوان و نگار جواهریان متولد شد.

 عکس نوردخت جوان

عکس نوردخت دختر رامبد جوان

اسم دختر رامبد جوان و نگار جواهریان چیست

دختر رامبد جوان و نگار جواهریان امروز در کانادا متولد شد و این زوج هنری نام نوردخت را برای دخترشان انتخاب کردند .

نام نوردخت دختر رامبد جوان سلیقه مشترک رامبد و نگار بوده است، نوردخت نامی جدید و خلاقانه اما اصیل آریایی است، دخت مخف کلمه دختر می باشد که با ترکیبی هوشمندانه کنار نور واژه نوردخت را ایجاد کرده است.

بسیار ی از هواداران خندوانه با نام نوردخت شوخی کردند و عنوان کردند توقع چنین سلیقه ای را از رامبد خالق خندوانه و اشعاری که در آهنگ های خندوانه خوانده می شده را نداشتند. احتمالا با تولد دختر رامبد در کانادا و بسته شدن این پرونده پرماجرا در فضای مجازی خانوم و آقای بازیگر به زودی به خانه شان در تهران تهران بازخواهند گشت .

نوردخت جوان فرزند نگار جواهریان

رامبد جوان و نگار جواهریان

بچه رامبد جوان و نگار جواهریان به دنیا آمد

سپند امیرسلیمانی با انتشار پستی تولد دختر رامبد جوان را تبریک گفت و نوشت: پدر شدن مبارکت باشه رفیق مهربونم،چه پدر باحال و مادر درجه یکی داره نوردخت جان…

نگار جواهریان

دختر نگار جواهریان به دنیا آمد

حس رامبد جوان به پدر شدنش

رامبد جوان مجری ، بازیگر و کارگردان کشورمان که در آستانه ۵۰ سالگی برای اولین بار پدر بودن را تجربه میکند بعد از انتشار خبر بارداری همسرش با انتشار پستی خوشحالی خود را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

رامبد جوان

خوشحالی رامبد جوان از پدر شدنش

رامبد جوان با انتشار این پست درباره دختردار شدنش نوشت:سلام به شما رفقای عزیزم. چند وقته که من و نگار خوشحالیم از دختری که در راهه و هنوز نیومده روزگارمون رو پرنور کرده. می گن مردا تا دختر نداشته باشن معنی پدر بودن رو نمی فهمن…چه شود.

آرزو می کنم همه ی بچه ها در سلامت و امنیت و برکت زندگی کنن. قصدم از این پست به غیر از تشکر از همه ی شما و دعاهاتون و تبریک هاتون و شاکر بودن به خاطر دخترک جوان….

اینه که بگم زندگی برای من یعنی تلاش کردن و تلاش کردن و تلاش کردن و جنگیدن و عشق ورزیدن و تلاش کردن و مهربانی کردن و تلاش کردن و انگیزه داشتن و انگیزه ایجاد کردن و تلاش کردن و خلق کردن و تلاش کردن و لذت بردن از این جهان و احترام گذاشتن به تلخی ها و تلاش کردن و تلاش کردن و درک کردن ضعف هامون و پروروندن قدرت ها و استعدادهامون و دوست داشتن دیگران و تلاش کردن و زمین خوردن و دوباره برخاستن و تلاش کردن و حق دادن به همه ی موجودات حتی اگه سخت باشه دوست داشتنشون و حتی اگه دوستت نداشته باشن و باز تلاش کردن و تلاش کردن و …. و در آخر اینکه وقتی تصمیم می گیری کودکی رو به این دنیا بیاری یعنی باز هم تلاش کردن برای زندگی کردن.

من و نگار هردومون به تلاش کردن و احترام گذاشتن به این جهان با همه ی معنیهاش اعتقاد داریم برای همین معتقدیم بچه ها مهمترین و باارزشترین معنای این زندگی و جهانن و وجودشون یعنی زندگی ادامه داره.

ورود همشون به این زندگی سخت ولی مهم رو قدر می دونیم….

نوردخت جوان

زندگی پر حاشیه رامبد جوان

گویا قرار نیست هیچ کدام از مراحل زندگی رامبد جوان بدون حاشیه باشد. در حالی که شاید بتوان گفت حواشی ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان و جدایی جنجالی او از ماندانا روحی و  سحر دولتشاهی به تازگی پایان یافته بود انتشار عکس بی حجاب نگار جواهریان در کنار رامبد جوان در کانادا به اصطلاح فضای مجازی را ترکاند

و خیلی ها گفتند که رامبد و نگار را ممنوع التصویر خواهند کرد باید ببینیم که پس از بازگشتشان به تهارن خندوانه چه خواهد شد

نوردخت جوان دختر رامبد و نگار به دنیا آمد + تصاویر

۴.۱/۵ - (۵۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. رامبد ناجوان به کسی ربط نداره که بچت کانادا به دنیا اومده اما متقابلا به توی فضول هم ربط نداره کسی میگه مرسی یا سپاس یا هر چیز دیگه

  2. این ….. که خودشو ایرانی میدونه چرا رفته خارج بچه زایده، واقعأ باید به حال مردممون گریه کرد که چنین ادمای ریا کاری سلبریتی میشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا