بیوگرافی

بیوگرافی سحر دولتشاهی ، علت جدایی از رامبد جوان

بیوگرافی سحر دولتشاهی : در این بخش از سایت ایران بانو با بیوگرافی و زندگینامه سحر دولتشاهی بازیگر و مجری توانمند سینما و تلویزیون و جزییاتی از زندگی خصوصی وی ، علت جدایی از رامبد جوان در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

علت جدایی رامبد جوان از ماندانا روحی

بغض سحر دولتشاهی از رامبد جوان ، بیوگرافی سحر دولتشاهی

 

بیوگرافی سحر دولتشاهی

نام : سحر
نام خانوادگی : دولتشاهی
متولد : ۱۳۵۸
شغل : بازیگر
وضعیت تاهل : جدا شده
همسرسابق : رامبد جوان

تحصیلات : مدارک لیسانس ادبیات نمایشی و لیسانس مترجمی زبان فرانسه

زندگینامه سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر بسیار توانمندی که با سریال مسافران ساخته همسر سابقش ، رامبد جوان به اوج شهرت رسید ، متولد دهه ۵۰ در تهران میباشد. در ادامه این مطلب بیشتر با جزییات زندگی وی آشنا میشویم.

سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۵۸ در تهران می باشد  اصالتا تهرانی می باشد.

تحصیلات : وی دارای مدارک لیسانس ادبیات نمایشی و لیسانس مترجمی زبان فرانسه می باشد.

 

شروع فعالیت سحر دولتشاهی

فعالیت خودرا از اوخره دهه ۷۰ با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کردشروع حرفه ای در تئانر هم درسال ۷۹ و ۸۰ بود که ازهمین عرصه به فیلم فرزند صبح درسال ۱۳۸۳ معرفی شدو نخستین حضور سینمایی خودرا تجربه کرد، سپس با سریال کتاب فروشی هدهد مرضیه برومند درسال ۱۳۸۶ نیز وارد قاب تلویزیون شد.

شروع فعالیت سینمایی و بازیگری سحر دولتشاهی در سال ۱۳۸۴ بود که در آن سال وی در فیلم چهارشنبه سوری ساخته اصغر فرهادی ایفای نفش نمود.

او با حضور در سریال مسافران که در سال ۸۸ که به کارگردانی رامبد جوان پخش گردید توانست به خوبی شناخته شود.

 

سحر دولتشاهی عاشق موسیقی گوش دادن است

فعالیت‌های روزانه مرا هم شکلی ازهنر تشکیل می‌ دهد. وقتی کاری ندارم فیلم می‌ بینم یاموسیقی گوش می‌ دهم. چون عاشق موسیقی هستم گاهی هم ترجمه می‌ کنم.

بوسه رامبد جوان به سحر دولتشاهی

 سحر دولتشاهی و پدر و مادرش

سحر دولتشاهی می گوید اهل ورزش هستم

ورزش عضوهمیشگی زندگی‌ ام است اما میزان آن بستگی به وقتم دارد حالا ازیک پیاده‌ روی ساده بگیرید تا اگربرسم ۱ ساعتی یوگا کنم یا شنا بروم ، به ورزش خیلی اعتقاد دارم خیلی وقت‌ ها اگر فعالیت بدنی نداشته باشم اصلامغزم کار نمی‌کند کلا ازبدنم مراقبت می کنم.

 

شغل دوم سحر دولتشاهی چیست؟

بازیگری ازبچگی برایم جذاب بوداما واقعیتش این است که من ادبیات نمایشی خوانده ام وهنوز هم بخشی از دغدغه ام نوشتن است دردوران دانشجویی همان موقع که سرکلاس مینوشتم، از شاگردان خوب بودم یا وقتی ترجمه میکردم.

خیلی غبطه میخورم اگرهمچنان برای نوشتن وقت نگذارم. نوشتن همیشه پس ذهن من هست. نمی‌دانم باید زمانش برسد یا من زمانش را برسانم هنوزهم فکر می‌کنم یکی از شغل های ایده آلم نویسندگی است.

 

ازدواج با رامبد جوان  و جدایی

سحر دولتشاهی در اسفندماه سال ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد .این زوج از طریق دوستان مشترکشان در تئاتر با هم آشنا شده بودند . ازدواج این زوج در سال ۱۳۹۳ در سکوت خبری به جدایی کشیده شد طوری که هیچ یک از دو طرف از دلیل طلاق شان صحبتی نکردند.

سحر دولتشاهی در خندوانه

همسر سحر دولتشاهی کیه

علت طلاق و جدایی این دو زوج

طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سال ۱۳۹۳ پس از ۶ سال زندگی مشترک در سکوت خبری انجام شد. خانم دولت شاهی همسر دوم رامبد جوان بود و معتقد بود نباید مردم وارد حریم خصوصی آن ها بشوند. در سال ۹۳ شایعات زیادی در مورد جدایی این دو زوج در فضای مجازی مطرح می شد تا اینکه در سال ۹۴ سحر دولتشاتی در مصاحبه اش این خبر را تأیید کرد.

سحر دولتشاهی در این مصاحبه گفت: سال ۹۳ سال شلوغ و پرکاری در عرصه بازیگری برایم بود اما در تنهایی لذت بخش سپری شد و نه فقط به عنوان بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم و این سال هم شیرینی خودش را داشت و یک رهایی جالبی برایم اتفاق افتاد.

سحر دولتشاهی در مصاحبه دیگری گفت هیچ وقت به خودم این اجازه را ندادم که شجاعانه عاشق شوم

 

هنوزم بعد از سال ها دلیل واقعی جدایی سحر دولت شاهی و رامبد جوان مشخص نشده است. رامبد جوان قبل از ازدواج با سحر دولت شاهی یک ازدواج ناموفق دیگر هم با ماندانا روحی را تجربه کرده بود و پس از جدایی از همسر دوم خود سحر دولتشاهی و بعد از گدشت مدت زمان کمی با نگار جواهریان از بازیگران معروف سینما ازدواج کرد. و صاحب یک دختر شدند

 

اینستاگرام سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در اینستاگرام پیج داشته و با هواداران خود در تعامل است.

 

سحر دولتشاهی در برنامه دورهمی

سحر دولتشاهی چندی پیش در برنامه دورهمی حضور یافت و مهران مدیری مثل همه مهمان های دیگه از او پرسید : آیا تا حالا عاشق شدید؟ خانم دولتشاهی در پاسخ گفت بله و توضیح هم نمیدهم مهران مدیری هم گفت توضیح نمیدی؟ اصلا اینجا این جوری نیست اینقدر گفتن توضیح نمیدیم توضیح دادن منم به هر حال یه ابهت هایی دارم … (خنده تماشاگران)

بزار اینجوری بپرسم تعریفت رو از عشق بگو خانم دولتشاهی هم در پاسخ گفت : عشق به نظر من یه تپش خاصیه یه انگیزه خاصیه رنگ ها رو قشنگ تر میکنه تو زندگی امید زیاد میکنه مهران مدیری دوباره گفت بزار حالا اینجوری بپرسم که خانم دولتشاهی حرفشو قطع کرد و گفت ای بابا … (خنده تماشاگران)

 

مهران مدیری هم گفت : نه الان یه جوری نگاهم کرد که … هیچ چی اصلا آدم مگه تو مسائل خصوصی دیگران دخالت میکنه؟ اصلا یکی بگه به تو چه؟ و خلاصه اینکه مهران مدیری نفهمید که خانم دولتشاهی عاشق کی شده بود.

بوسه عجیب رامبد جوان و همسر سابقش

بوسیدن سحر دولتشاهی توسط رامبد جوان, بیوگرافی سحر دولتشاهی

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

بازیگر زن سینما و سوپر استار دنیای موسیقی سوژه داغ رسانه ها شدند . خبری مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان ، در محافل و بین مردم دست به دست میچرخد . طبق این سخنان که هنوز منبع معتبری تایید یا تکذیب ننموده است و ممکن است شایعه باشد ، همایون شجریان با سحر دولتشاهی ازدواج میکند!

سحر دولتشاهی پس از جدایی اش از رامبد جوان اینک با خبر ازدواجش با همایون شجریان دوباره بازار شایعات را داغ نموده است سحر دولتشاهی بازیگر شناخته شده که با حاشیه طلاقش از رامبد جوان خبرساز شده بود

رامبد جوان که قبل از ازدواجش با سحر از ماندانا روحی طلاق گرفته بود اینبار رامبد جوان خیلی زود با  نگار جواهریان ازدواج کرد و صاحب دختری شد

 

این خبر مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان می باشد.همـایون شجریان پسر محمد رضا شجریان خواننده پر طرفدار و محبوب است که به واسطه آهنگ های بسیار زیبایش در ذهن عموم جا دارد.همایون شجریان و سحر دولتشاهی در تئاتر سی با هم همکاری داشتند.

شایعات تایید نشده ای در فضای مجازی دست به دست می شود که همایون شـجریان از همسرش جدا شده است و با سحر دولتشاهی ازدواج کرده است.

هنوز سحر دولتشاهی و همـایون شجریان،واکنشی نسبت به این خبر نداده اند و این شایعات را تکذیب و یا تایید نکرده اند

رامبد جوان همسر سابقش را بوسید

همسر فعلی سحر دولتشاهی کیست

تئاتر سی به تازگی به پایان رسده است.در این ایام به علت نمایش سی که به اجرا درآمد ،رفت و آمد های بسیاری در مجامع و مفاحل عمومی پیرامون سی صورت گرفت که این دو هنرمند محبوب را در کنار هم نشان می دهد.شاید دامن زدن به حاشیه ازدواج سحر دولتشاهی و همـایون شجریان هم به همین علت باشد.

باید منتظر ماند تا ببینیم که آیا خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی صحت دارد یا خیر.سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان بوده است . وی چند سال پیش از رامبد جوان جدا شد.

 

اما همسر همایون شجریان کیست؟

همسر همایون شجریان ، گیتا خوانساری می‌باشد. در سال ۱۳۷۴ با گیتا خوانساری ازدواج کرد و دوازده سال بعداز ازدواج باگیتا خوانساری دخترش یاسمین به دنیا آمد. آلبوم «نسیم وصل» به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان، اولین آلبومی است که همایون به تنهایی خوانندگی آن را بر عهده داشته است.

 

گفتگو و مصاحبه با سحر دولتشاهی

برخلاف خیلی ها، سحر دولتشاهی کاملا آهسته و پیوسته کارش را با اولین و شاید مهم ترین مدوم بازیگری یعنی تئاتر آغاز کرد. پس گفت و گو را هم با رجوع به همان ابتدای کارتان آغاز می کنیم. حضور در عرصه تئاتر چگونه رخ داد؟

اول، این را بگویم که رشته تحصیلی ام مترجمی فرانسه و ادبیات نمایشی است، دانشگاه ما به این شکل بود که از همان ابتدا گرایشی را که می خواستیم، انتخاب می کردیم. استادهای بسیار خوبی در این رشته داشتم، خودم و آنها امید زیادی داشتیم که من روزی در بخش نوشتن، این حرفه را ادامه دهم، ولی همان سال ها بازیگری را با تئاترهای دانشجویی آغاز کردم.

سحر دولتشاهی خندوانه

سحر دولتشاهی بی حجاب

اولین کار حرفه ای ام در تئاتر هم کاری بود به نام «نیمروز خواب آلود» به کارگردانی آیت نجفی که در همان دوران دانشجویی کار کردم، عضویت در آن گروه برایم خیلی جالب بود. ما کار کارگاهی می کردیم، ساعت ها و روزهایی طولانی تمرین کردیم که نتیجه تلاشمان روی صحنه بردن متنی بود که فقط سه شب فرصت اجرایش را پیدا کردیم. بعد از آن بود که با گروه تئاتر «پرچین» و آقای امجد کار کردم و دو کار روی صحنه بردیم که در آنها دستیاری هم می کردم. به این ترتیب از همان سال های ۸۰، ۷۹ کار حرفه ای را در تئاتر شروع کردم.

 

گفتید استادهایتان می گفتند نویسنده شوید، بهتر است، چه انگیزه یا چه اتفاقی باعث شد که بازیگری را ترجیح دهید؟

هنوزم معتقدم نوشتن خیلی متعالی است و فعالیت در این بخش جزو آرزوهایم باقی مانده، ولی به مرور زمان به این نتیجه رسیدم که جنس توانایی ام در زمینه خلاقیت هنری به کارهای گروهی بیشتر می خورد، در حالی که نوشتن با توجه به ماهیتش تنهاطلبی بیشتری نیاز دارد.

این یک بخش ماجراست، ولی بیشتر می خواهیم به آن جرقه اولیه برسیم؛ آن جرقه ای که وقتی زده شد، خانم دولتشاهی با خودش گفت من باید بازیگر شوم.

 

خب من از دوران بچگی تماشاگر حرفه ای تئاتر بودم، یادم هست که وقتی هشت سالم بود با پدرم برای دیدن یک تئاتر به سالن چهارسو رفتیم. وقتی فضا تاریک شد،درست قبل از اینکه تئاتر آغاز شود، تپش قلب شدیدی گرفتم، نمی دانم چگونه می شود آن حس را توصیف کرد، ولی انگار احساس می کردم به این فضا تعلق دارم.

هنوز هم که هنوز است، من از آن دسته تماشاگرانی هستم که دیدن یک تئاتر یا فیلم خوب به شدت هیجان زده ام می کند؛ مثلا در بچگی همه تئاترهای کانون پرورش فکری در پارک لاله را دوبار دوبار می دیدم یا خاطرم هست ۱۱، ۱۲ سالم بود که پدرم فیلم «چریکه تارا» یا «مرگ یزدگرد» به کارگردانی آقای بیضایی را با کیفیت بسیار نازلی پیدا کرده بود، وقتی آن فیلم ها را دیدم، به قدری به هیجان آمدم که با خودم می گفتم آخرش من بازیگر می شوم. (می خندد)

بیوگرافی رامبد جوان

عکس سحر دولتشاهی

 

آن تئاتری را که هشت سالگی رفتید، به خاطر دارید؟

خیلی دنبال کردم که ببینم چه بود، اتفاقا به آقای پسیانی گفتم که آقای خسروی یک اجرا از «باغ آلبالو»ی آنتوان چخوف در آن سال ها روی صحنه برده که فکر می کنم آن را دیده ام. آقای پسیانی گفت این تئاتر اجرا شده ولی آن سال ها در سالن چهارسو اجرا نشده، فعلا که کمی آدرس هایم اشتباه است. با این حال مطمئنم که کاری از چخوف بود. پدرم هم چون خیلی من را به تماشای تئاتر می برد، دقیقا یادش نیست کدام تئاتر، اثر ماندگاری روی من داشته، ولی خیالتان راحت، قطعا پیدایش می کنم. (می خندد)

 

از پدرتان گفتید، شما را تئاتر می بردند و فیلم های خوب را حتی با کیفیت پایین پیدا می کردند و شما هم تماشایشان می کردید. زمانی که تصمیم گرفتید از قالب تماشاگر خارج شوید و بازیگری را به عنوان مسیر اصلی زندگیتان انتخاب کنید، موضع پدر یا کلی تر خانواده تان چه بود؟

خانواده ما عموما در رشته هایی غیر از این، مثل شاخه های مهندسی و پزشکی تحصیلات دارند، زمانی که می خواستم از رشته مهندسی شیمی در دانشگاه انصراف بدهم و وارد این مسیر شوم، خانواده و پدرم تاکید داشتند شغلی را انتخاب کنم که بشود انتخابش کرد نه اینکه منتظر باشم تا برایش انتخابم کنند، ولی زمانی که عشق زیادم به کاری که انجام می دهم دیدند، حمایتم کردند. البته خدا را شکر در خانواده ای بزرگ شدم که تصاویر زیادی از کتاب خواندن آنها در ذهنم وجود دارد؛ خانواده ای که هنر را دوست دارند حتی با اینکه هنر راهی نیست که از آن پول درآورند.

 

حالا که سیمرغ گرفته اید، آن نگاه مهربانانه و تاییدآمیز نهایی را از جانب خانواده تان می بینید؟

خیلی چیزها آماده کرده بودم که اگر سیمرغ گرفتم، بگویم اما آن قدر استرس گرفتم که تمامش یادم رفت، با این حال اسم تک تک اعضای خانواده ام را گفتم؛ چرا که فقط بحث تشویق کردن هایشان نبود، آنها بزرگ ترین منتقدان من هم هستند. خواهر و برادرم آدم های با معلوماتی هستند و هروقت قرار است خانواده ام بیایند و کار جدیدی از من ببینند، به شدت هیجان زده می شود که نکند الان این یکی را نپسندند؛ مثلا این جوری نیست که پدرم برای هرکاری که بازی می کنم، بگوید:«به به دخترم چه کارهای خوبی کرده» بعضی وقت ها انتقادهای تند و تیزی به کارهایم دارد و سر بعضی کارها نشسته ایم و با هم ساعت های جدی بحث کرده ایم. گاهی وقت ها فکر می کنم پدرم باید منتقد سینمایی می شد. خانواده ام همیشه نگرانی های خاص خودشان را داشته اند ولی این باعث نشده که لحظه ای دست از حمایت من بکشند. حالا هم که خدا را شکر همه چیز بهتر هم شده. (می خندد)

رابطه سحر دولتشاهی و همایون شجریان

واکنش سحر دولتشاهی به ازدواج با همایون شجریان

فیلم شناسی

نیمروز خواب‌آلود (آیت نجفی) (۱۳۸۰)
مرغ دریایی (آیت نجفی) (۱۳۸۰)
قوی‌تر (سحر دولتشاهی و آیت نجفی) (۱۳۸۱)
دوشیزه ژولی (آیت نجفی) (۱۳۸۱)

زائر (حمید امجد) (۱۳۸۲)
خبرهایی از تهران ۲ (آیت نجفی) اجرا شده در فستیوال (کانستن) (۱۳۸۳)
تجربه‌های اخیر (امیر رضا کوهستانی) (۱۳۸۳) (بیش از ۱۰۰ اجرا در فستیوال‌های مختلف اروپا)
کلاغ و دوچرخه (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۳)

بی شیر و شکر (حمید امجد و سید مهرداد ضیایی) (۱۳۸۳)
هی مرد گنده گریه نکن (جلال تهرانی) (۱۳۸۳)
تلخ مثل عسل (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۳)
تیغ و ماه (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۵)

زخمه بر رمل (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۵)
آناتو تیغ (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۶)
یک سمفونی ناکوک (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۶)
کشتی شیطان (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۷) (اجرا در فستیوال ادین برو)

زنی از گذشته (محمد عاقبتی) (۱۳۹۰)
پاورقی (احمد کچه‌چیان) (۱۳۹۰)
دراکولا (ستاره پسیانی) (۱۳۹۰)
جاده طولانی مارپیچ (رضا گوران) (۱۳۹۱)

همسر سابق همایون شجریان

همسر جدید سحر دولتشاهی کیست

ترن (نیما دهقان) (۱۳۹۱)
تن‌تن و راز قصر مونداس (آروند دشت‌آرای) (۱۳۹۱)
از بیت‌المقدس تا اریحا (نمایشنامه خانی)(بیتا الهیان) (۱۳۹۲)
خانه سربی (علی نرگس‌نژاد) (۱۳۹۲)

ترانه‌های قدیمی (محمد رحمانیان) (۱۳۹۲)
خشکسالی و دروغ (محمد یعقوبی) (۱۳۹۳)
دورهمی زنان شکسپیر (بهاره رهنما) (۱۳۹۳)
مرگ هوتن (یوسف باپیری) (۱۳۹۵)

کنسرت نمایشی سی (اصغر دشتی) (۱۳۹۶)
بینوایان(حسین پارسایی) (۱۳۹۷)

 

سینمایی

چهارشنبه سوری (اصغر فرهادی) (۱۳۸۴)
میم مثل مادر (رسول ملاقلی پور) (۱۳۸۵)
وقتی همه خوابیم (بهرام بیضایی) (۱۳۸۷)
فرزند صبح (بهروز افخمی) (۱۳۸۷)

طلا و مس (همایون اسعدیان) (۱۳۸۷)
شیرین (عباس کیارستمی) (۱۳۸۷)
دونده زمین (کمال تبریزی) (۱۳۸۹)
گنجینهٔ شرق (مارتن زمین) (کمال تبریزی) (۱۳۸۹)

سوگ (مرتضی فرشباف) (۱۳۸۹)
آسمان زرد کم عمق (بهرام توکلی) (۱۳۹۱)
متروپل (مسعود کیمیایی) (۱۳۹۲)
مستانه (حسین فرح بخش) (۱۳۹۲)

شکاف (کیارش اسدزاده) (۱۳۹۳)
عصر یخبندان (مصطفی کیایی) (۱۳۹۳)
مرگ ماهی (روح‌الله حجازی) (۱۳۹۳)
نیمرخ‌ها (ایرج کریمی) (۱۳۹۳)

دلم می خواد (بهمن فرمان‌آرا) (۱۳۹۳)
وارونگی (بهنام بهزادی) (۱۳۹۴)
بارکد (مصطفی کیایی) (۱۳۹۴)
ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا (عبد الرضا کاهانی) (۱۳۹۴)

لابی (محمد پرویزی) (۱۳۹۵)
رضا (علیرضا معتمدی) اکران نشده (۱۳۹۵)
عرق سرد (سهیل بیرقی) (۱۳۹۶)
چهارراه استانبول (مصطفی کیایی) (۱۳۹۶)

امیر (نیما اقلیما) (۱۳۹۶)[۵]

 

تله فیلم

فراموشی (مسعود مددی) (۱۳۸۶)
اخراجی (مهدی کرم‌پور) (۱۳۸۶)
یک اسم (بیژن میرباقری) (۱۳۸۸)
چند روز بیشتر (پریسا گرگین) (۱۳۹۲)

 

مجموعه تلویزیونی

کتاب‌فروشی هدهد (مرضیه برومند) (۱۳۸۵)
مسافران (رامبد جوان) (۱۳۸۸)
نابرده رنج (علیرضا بذرافشان) (۱۳۸۸)
توطئه فامیلی (رامبد جوان) (۱۳۸۹)

برنامهٔ رادیو ۷ (منصور ضابطیان) (۱۳۸۹) (گویندهٔ متن)
برنامهٔ تلویزیونی کتاب دا (سینا عطاییان) (۱۳۹۰) (راوی)
برنامهٔ گپ (رامبد جوان) (۱۳۹۰) (مجری)
قلب یخی (فصل سوم) (سامان مقدم) (۱۳۹۱) شبکه نمایش خانگی

عالیجناب (سام قریبیان) (۱۳۹۶) شبکه نمایش خانگی
ساخت ایران ۲ (برزو نیک نژاد) (۱۳۹۷–۱۳۹۶) شبکه نمایش خانگی

 

دیگر آثار

کتاب صوتی آهوی بخت من گزل (کارگردان: مانی حقیقی) (نویسنده: محمود دولت‌آبادی) نشر هرمس
مستند یادداشت‌های شهر شلوغ (بابک گودرزی‌نژاد) (۱۳۸۷) (گزارشگر)
مستند ابراهیم در آتش (کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار) (۱۳۹۱)
برنامهٔ عقاید یک آکتور سینما (منیژه حکمت) (۱۳۹۲) (مصاحبه‌کننده)

 

جوایز

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم طلا و مس (۱۳۹۰)
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم عصر یخبندان (۱۳۹۳)
دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم عصر یخبندان از جشن نویسندگان و منتقدان سینما (۱۳۹۴)
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم‌های چهارراه استانبول و عرق سرد (۱۳۹۶)

کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم شکاف (۱۳۹۵)
کاندید بهترین بازیگر نقش زن برای فیلم‌های عصر یخبندان و شکاف (۱۳۹۵)
کاندید بهترین بازیگر نقش زن برای فیلم وارونگی (۱۳۹۶)
نشان بهترین بازیگر زن از جشن شب چله چلچراغ (۱۳۹۶)

تندیس بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم «امیر» در مراسم اهدای جوایز هشتمین جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیا (۱۳۹۸)

جدایی همایون شجریان از گیتا خوانساری

ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان, بیوگرافی سحر دولتشاهی

 

بیوگرافی سحر دولتشاهی ، علت جدایی از رامبد جوان

 

منبع : ویکی پدیا / بارونک / آریا پیکس / پارس ناز / ایران ناز

۵/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. E..aوالا که راس میگی اینا دیگه گره مشکل کیو وا کرده بیکاریاتونو با یه مطلب اموزشی پرکنین تا یکی دیگم خیرشو ببینه بعدشم برمسواله چرا این بازیگرا اینقد لباسای جلف میپوشن؟ اخه وقتی میبینم حالم بهم میخوره از لباسشون و اون ارایش بچگونه رژلب تند سرخ چیزی که من بچه بودم فک میکردم باحاله الان که میبینم چرته .

  2. چه کاریه اخه کی طلاق گرفت با کی ازدواج کرد ینی این مباحث کجاش قشنگه یا به کار کی میاد که اینهمه بسط وتو سعه میدید غیر اینکه قبح ی سری مسائل رو ازبین ببرید و ی عده الگوبرداری غلط بکنند هیچ بازخورد اجتماعی دیگه ای نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا