اخبار فرهنگی

عکس زیرخاکی از فاطمه گودرزی و مهران مدیری

فاطمه گودرزی و مهران مدیری ، سریال دردسر والدین
فاطمه گودرزی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی قدیمی و زیر خاکی از بازی در کنار مهران مدیری در سریال دردسر والدین به روز کرد.

فاطمه گودرزی و مهران مدیری در سریال دردسر والدین

فاطمه گودرزی و مهران مدیری حدود ۱۷ سال پیش در سریال دردسر والدین با هم همبازی شدند و نقش ماندگاری را در کارنامه هنری شان خلق کردند.فاطمه گودرزی با انتشار عکسی در اینستاگرام به خاطره بازی با این سریال پرداخت و از عکسی قدیمی در کنار مهران مدیری رونمایی کرد.فاطمه گودرزی و مهران مدیری

فاطمه گودرزی و مهران مدیری در این سریال خاطره انگیز در نقش زن و شوهر با دردسرهای فراوان جلوی دوربین رفتند.

فاطمه گودرزی و مهران مدیری ۱۷ سال پیش در دردسرهای والدین

فاطمه گودرزی و مهران مدیری

فاطمه گودرزی و مهران مدیری ۱۷ سال پیش

فاطمه گودرزی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :بیاد سریال دردسر والدین وهمکار نازنینی که دیگر بین ما نیست جناب قومی گرامی … این عکس مربوط میشه پشت صحنه که روز تولد من بود ….

دردسر والدین

فاطمه گودرزی و مهران مدیری در دردسر والدین

این سریال بارها و بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شد و فاطمه گودرزی بعد از سالها به خاطره بازی با این سریال پرداخت و از عکسی قدیمی مربوط به این سریال رونمایی کرد و همین بهانه ای شد تا یادی از سریال دردسرهای والدین کنیم.

فاطمه گودرزی و مهران مدیری

فاطمه گودرزی و مهران مدیری در سریال دردسر والدین

سریال دردسر والدین به کارگردانی مسعود نوابی سال ۱۳۸۰ از شبکه سه سیما پخش شد و مورد توجه بسیاری از مخاطبان تلویزیون قرار گرفت. فاطمه گودرزی در سریال دردسر والدین با مهران مدیری ، حمیده خیرآبادی ، پوراندخت مهیمن ، علی صادقی ، روژان آریا منش ، سهیل تاکی ، خسرو فرخزادی و …. همبازی بود.

فاطمه گودرزی و مهران مدیری

عکس قدیمی فاطمه گودرزی و مهران مدیری

دردسرهای والدین روایتگر زندگی خانم و آقایی با بازی فاطمه گودرزی و مهران مدیری است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند اما مشکلات زیادی سر راهشان به وجود می آید.

سریال دردسر والدین

بازیگران سریال دردسر والدین

در خلاصه داستان این سریال آمده است : علی پورحاتم با بازی مهران مدیری بعد از فوت همسرش با وجود ۴ فرزند تصمیم به ازدواج میگیرد . ایران یزدان پناه با بازی فاطمه گودرزی کسی است که مهران مدیری قصد ازدواج با او را دارد اما ۴ فرزند علی پورحاتم و سه فرزند ایران خانم با هم سر این مساله به مشکلات زیادی برمیخورند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا