اخبار فرهنگی

مهران مدیری، مهناز افشار و همسرش در جشن تولد رضا عطاران /عکس

رضا عطاران ، رضا عطاران هنرمند
مجید صالحی بازیگر خوب کشورمان با انتشار یک عکس در صفحه اینستاگرامش تولد رضا عطاران هنرمند طناز سینما و تلویزیون را تبریک گفت.

رضا عطاران هنرمند طناز کشورمان ۴۹ ساله شد

بیستم اردیبهشت ۹۶ رضا عطاران بازیگر همه فن حریف سینما و تلویزیون ایران ۴۹ ساله شد . رضا عطاران بازیگر طنازی است که هم در تلویزیون و هم در سینما کارهای فوق العاده ای از او به نمایش درآمده است. طنزهای رضا عطاران در تلویزیون همیشه یکی از پرطرفدارترین برنامه ها بوده است . مجید صالحی دوست صمیمی رضا عطاران با انتشار یک عکس در اینستاگرامش تولد رضا عطاران را تبریک گفت.رضا عطاران

رضا عطاران

مجید صالحی با انتشار این عکس از رضا عطاران نوشت

 رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر موفق کشورمان

تولدت مبارک رضا جان ، استاد ، رفیق , دادا …

تولدت مبارک مرد دوست داشتنی و محبوب …

تولدت مبارک انسان بی بخل و حسد…

تولدت مبارک سوپراستار بی حاشیه و مهربان ….

برقرار و پاینده باشی. محبت ها و حمایت های شما و همسر بزرگوارت را در این بیست سال دوستی و رفاقتمان فراموش نمیکنم . ارادتمندیم.

تولد رضا عطاران

تولد 49 سالگی رضا عطاران

تولد ۴۹ سالگی رضا عطاران

مهناز افشار و همسرش

مهناز افشار و همسرش  در اکران خصوص نهنگ عنبر ۲ و تولد رضا عطاران

رضا عطاران

نهنگ عنبر 2

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رضا عطاران را بهتر بشناسید

رضا عطاران در بیستم اردیبهشت سال ۴۷ به دنیا آمد و اولین کار تلویزیون ی خود را در سال ۱۳۶۹ با بازی در مجموعه بیداران به کارگردانی اصغر عبدالهی آغاز کرد ولی جدیدی ترین کارتلویزیون ی اش بازی در مجموعه طنز پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیریدر سال ۱۳۷۲۲ بود.

رضا عطاران بازی در آثار طنز را در سال ۱۳۷۳با مجموعه تلویزیونی «ساعت خوش» ساخته مهران مدیری آغاز کرد و با هنرمندانی چون نادر سلیمانی، رضا شفیعی جم، ارژنگ امیر فضلی، حمید لولایی، نصرالله رادش، یوسف صیادی، رامین ناصر نصیر، پوپک گلدره هم بازی شد و پس از آن نیز بازی در آثار کودک را تجربه کرد و دیری نگذشت که به سراغ کارگردانی رفت و آثاری چون «مجید دلبندم» و «قطار ابدی» را ساخت؛ به این ترتیب می توان گفت مهارت عطاران در ساخت آثار سینمایی حاصل تجربه ای است که او در آن سالها کسب کرده است.

عطاران در دهه ۷۰ و ۸۰ یکی از کارگردان های پرکار تلویزیون بود و مجموعه «کوچه اقاقیا» با بازی منوچهر نوذری یکی از آثار خاطره برانگیز اوست.

رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر همه فن حریف سینما و تلویزیون

«کلید ازدواج» ساخته داوود موثقی نخستین اثر سینمایی رضا عطاران است و «سیندرلا» ساخته مسعود رسام و بیژن بیرنگ، «کلاه قرمزی و سروناز» ساخته ایرج طهماسب، «تیغ زن» ساخته علیرضا داوودنژاد، «قرنطینه» ساخته منوچهر هادی، «خروس جنگی» ساخته مسعود اطیابی، «ورود آقایان ممنوع» ساخته رامبد جوان، «دهلیز» ساخته بهروز شعیبی و «اسب حیوان نجیبی است» ساخته عبدلرضا کاهانی برخی از آثاری هستند که عطاران در آنها ایفای نقش کرده است.
رضا عطاران تاکنون چند جایزه از جشنواره های مختلف کسب کرده است که سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم «خوابم میاد» از سی امین جشنواره فیلم فجر، تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم «اسب حیوان نجیبی است» از جشن خانه سینما و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد برای دو فیلم «دهلیز» و «طبقه حساس» در سال ۹۱ و ۹۲ برخی از آنهاست.

مهران مدیری، مهناز افشار و همسرش در جشن تولد رضا عطاران /عکس

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا