دکوراسیون

باکس خواب چیست؟

در گذشته ابتدا از تخت خواب معمولی و در ادامه از تختخواب ها با کفی جک دار برای جا دار بودن تختخواب استفاده میشد تا وسایل اضافی را در زیر تخت بتوان براحتی جا داد، که امروزه جای آن را باکس ها گرفته اند که هم قیمت کمتری دارند و هم زیبایی بیشتری را به اتاق خواب ارائه می کنند باکس خواب ها میتوانند دو تکه و یا یک تکه باشند.

باکس ها از نظر نوع به دو دسته باکس فلزی و باکس چوبی تقسیم میشوند:

باکس خواب چوبی : این باکس ها کلا با کلاف چوب و نئوپان ساخته شده است اتصالات آن نیز با میخ و پیچ است. این باکس های چوبی به دلیل آن که از متریال کمتری نسبت به باکس فلزی برخوردارهستند وزن سبک تری دارند و حمل نقل آنها راحت تراست .

از معایب باکس خواب چوبی میتوان گفت چون با پیچ بسته میشوند بعد از طی زمان ممکن است به صدا بیفتد و اتصالات آن شل شود و یا باز شود چون تعداد اتصالات آن زیاد است. و همچنین پایه چوبی تخت باکس ها ممکن است طی زمان شل و یا از جا در بیاید و قابل جایگزینی نیز نیست.

باکس خواب فلزی : این باکس ها از MDF و پروفیل ساخته میشوند و مقاومت بالایی نیز دارند و همچنین نسبت به باکس چوبی سنگین تر هستند. اجزای این باکس ها که پروفیل هستند با جوش دادن به کلاف تبدیل میشوند تا محکم تر شوند پس نیاز به اتصالات پیچ و میخ ندارند و از این جهت از باکس چوبی بهتر هستند، پس به صدا نمی افتند.

پایه این باکس ها به کلاف نیز پیچ میشوند تا شل و کنده نشوند و اگر پایه ها شل و یا شکستند به راحتی میتوان با چند پیج و یک صفحه فلزی که مابین باکس و پیج است باکس خواب را تعمیر کرد.

تخت باکس ها به دلیل مقاومت و مدرن بودن بیشتر در هتل ها مشاهده شده که امروزه در خانه جای تختخواب را نیز گرفته است .

همچنین باکس خواب ها به دلیل سادگی که دارند در محیط های کوچک بسیار کار آمد هستند و طبق سلیقه شما میتواند تاج و بالاسری باکس را به صورت جداگانه سفارش دهید که باعث بزرگ تر شدن و گرفتن فضای بیشتری از اتاق میشود.

باکس خواب ها میتواند جک دار باشد تا برای گذاشتن وسایل در باکس زیرین به راحتی بتواند وزن تشک را جابجا کرد که ترجیحا دو تکه بودن باکس بسیار راحتتر است که بتوان وسایل غیر ضروری را در پایین تشک قرار داد ، به دلیل کف چوبی داشتن این باکس دیگر نیاز به نگرانی برای کثیف شدن وسایل زیر تخت را ندارید و همچنین میتوانید که باکس خود را بدون جک سفارش دهید و به جای آن از باکس کشودار استفاده کنید تا یک فضای خالی و کشوی اضافه در اتاق داشته باشید و منظم تر وسایلتان را بچینید.

باکس خواب دو تکه همچنین برای افرادی که در حال جابه جایی هستند راحتتر است و حتی برای افرادی که راه پله کوچک دارند و ممکن است باکس یک تکه را نتوانند به منزل انتقال دهند گزینه مناسبی است.

از جک ترکیه ای در فروشگاه سه گامه برای باکس های جک دار استفاده میشود.

برای تنوع و ست کردن اتاق خواب شما به راحتی میتوانید پارچه مورد نظر خود را برای تخت باکس ها سفارش دهید پس به جز نوع و طرح باکس خواب میتوانید پارچه آن را نیز با وسایل دیگراتاق خواب ست و انتخاب کنید چون عموما تخت باکس ها با رویه پارچه ای هستند تا زیبای خاصی به اتاق خواب ببخشند.

از مزایای تخت باکس ها میتوان هزینه کمتر و مناسب تر از سرویس خواب های معمولی را نام برد .

در باکس های کشودار معمولا کشو ها در دو طرف قرار میگیرد و در صورت بلند بودن باکس خواب تا چهار کشو هم میتوان به باکس اضافه کرد.

یک پارچه بودن – جادار بودن زیر تخت, برای قرار دادن وسایل اضافی – استفاده از تخت باکس ها برای فضای کوچک تر – طول عمر بالاتر – کیفیت بیشتر- به دلیل داشتن یکنواختی سطح زیر تشک باعث افزایش عمر تشک و نگهداری تشک است و در آخر هم ساختار پارچه ای باکس خواب که قابل سفارشی سازی کردن باکس خواب را به چشم می آورد.

ارتفاع بلند تخت باکس ها باعث ارتفاع بیشتر تشک و استفاده راحتتر میشود و همچنین جای بیشتری در قسمت زیرین تخت برای گذاشتن وسایل اضافه بوجود می آید.

حتی بعضی از افراد که در منزل کمد دیواری ندارند یا جای آنها کم است از باکس جک دار برای گذاشتن رختخواب مهمان نیز استفاده میکنند چون کف باکس چوب است و محافظت شده است و حشرات و نم گرفتگی و گرد و خاک نمیگیرد.

ست تاج و باکس نیز بهترین انتخاب برای باکس خواب است که به سادگی و با هزینه کم میتوانید اتاق خواب خود را لوکس کنید و یا با انتخاب پارچه و چرم تخت خواب خود را با بقیه وسایل اتاق خواب خود ست کنید.

باکس های خواب به دلیل به روز بودن و راحت بودن برای جوانان بسیار مورد توجه است.

شما عزیزان با خریدن باکس خواب یا تخت باکس از سه گامه میتوانید از گارانتی سه گامه نیز استفاده نمائید.

با خرید از فروشگاه اینترنتی سه گامه بهترین انتخاب و مشاوره در خصوص کالای خود را داشته باشید چون سه گامه در خصوص طراحی باکس و ست کردن و راحتی و کار آمدی کالا به شما بهترین مشاوره را نیز ارائه میدهند. و این امکان را به شما می دهد که بتوانید به صورت حضوری انواع تخت باکس ها را کنارهم مشاهده و انتخاب و خرید کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا