گردشگری

شرایط کامل سفر به کشور گرجستان با تور و بدون تور!

اگر قصد دارید یک سفر خارجی ارزان و بی‌دردسر را تجربه کنید؛ گرجستان یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. البته تنها انتخاب مقصد کافی نیست بلکه شما باید با شیوه‌های حمل و نقل، جاهای دیدنی، مراکز خرید و حتی آب و هوای گرجستان آشنا باشید. همچنین اگر نمی‌دانید هزینه تور تفلیس چقدر است یا بهترین فصل سفر چه زمانی است؟ با ما در ادامه همراه شوید!

چگونه به گرجستان سفر کنیم

آشنایی با گرجستان

قبل از اینکه با شرایط این سفر آشنا شویم بهتر است در مورد موقعیت جغرافیایی گرجستان، آب‌وهوا و سایر ویژگی‌های آن اطلاعات کسب کنیم. خوب است بدانید این کشور یکی از کشورهای اروپای شرقی بوده و در نزدیکی دریای سیاه و منطقه مرزی اوراسیا قرار دارد. وسعت آن تنها به ۶۹٬۷۰۰ کیلومتر مربع محدود می‌شود اما راجع‌به آن اشتباه فکر نکنید! چرا که با وجود این مساحت نچندان زیاد، شما را با تنوع آب و هوایی و جاذبه های طبیعی چشمگیر خود حیرت‌زده خواهد کرد.

شاید جالب باشد بدانید گرجستان امروزه به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در اروپا تبدیل شده است. لذا تعجبی ندارد که مسافران تور گرجستان معتقد باشند بازدید از کوه‌های سر به فلک کشیده، سواحل دریای سیاه و دره های سرسبز این کشور  ارزش یکبار هزینه کردن را داشته باشد. از سوی دیگر گرجستان یکی از قدیمی ترین کشورها شناخته شده و پیشینه زندگی بشر در آن، به یک میلیون و هشتصد سال پیش بازمی گردد. همین امر نیز سبب می‌شود تا جاذبه های تاریخی و آثار کهن بی شماری برای عرضه به گردشگران خود داشته باشد. در خصوص مردمان گرجستان نیز خوب است بدانید فرهنگ غنی این کشور و ساکنان خونگرم آن تجربه‌ی سفری لذت‌بخش را برای شما رقم خواهند زد. زبان بومی مردم آنان هم گرجی نامیده می‌شود و ارتدکس هستند.

تلفیس، شهر توریستی گرجستان

تفلیس، پایتخت گرجستان و بزرگترین شهر آن است که در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. این شهر موقعیت جغرافیایی خاصی دارد که آن را به نقطه اتصالی برای دو قاره اروپا و آسیا بدل می کند از این رو سالانه میزبان نشست ها و همایش های متعددی است که آن را در دنیا زبانزد کرده است. تفلیس پر از شگفتی های معماری است؛ تنها کافیست یک ساعت زمان بگذارید و گشتی در این شهر بزنید تا ترکیبی از سبک های مختلف معماری از قرون وسطی گرفته تا نئو کلاسیک و معماری استالینیت را به تماشا بنشینید. پیشنهاد می کنیم برای پاسخگویی به ندای شاهکارهای معماری جهان، تور مسافرتی (https://ghasedak24.com/tour ) تفلیس را خریداری نمایید و گذر تاریخ را در یک شهر به تماشا بنشینید.

دیدنی های گرجستان تفلیس

بهترین فصل مسافرت چه زمانی است؟

گرجستان و به طور خاص شهر تفلیس، در منطقه ای کوهستانی و نزدیک به رشته کوه های قفقاز واقع شده است و عموما زمستان هایی سخت، سرد و پر برف دارد اما در فصل بهار و تابستان، هوا در تفلیس مساعد و معتدل است از این رو تابستان شلوغ ترین فصل در گردشگری گرجستان است. با توجه به آنچه که گفته شد، بهترین زمان برای سفر به گرجستان و تفلیس می تواند، اواخر فصل بهار تا اواخر تابستان باشد؛ چرا که با در این زمان می توانید ضمن برخوردار شدن از تفریحات و هیجانات آبی سواحل این کشور، قیمت مناسبتری را نیز در رزرو اقامتگاه ها تجربه کنید. برای دریافت قیمت هتل‌ها و آشنایی با خدمات و امکانات رفاهی هرکدام می‌توانید از قاصدک ۲۴ استفاده کنید. افزون بر این موارد، رزرو هتل داخلی قاصدک ۲۴ نیز به شما فرصت انتخاب محل اقامت در سرتاسر ایران را می‌دهد و با کمترین نرخ جزو بهترین سایت‌های خدمات سفر شناخته می‌شود.

اماکن گردشگری و مراکز خرید

جاذبه‌های گردشگری تفلیس را نمی توان به آثار تاریخی یا باستانی آن خلاصه کرد؛ این شهر پر از مناظر طبیعی است که یکی از مهمترین نقاط توریستی آن به شمار می آیند اما اگر بخواهیم به چند نمونه از معروف ترین آن ها اشاره کنیم، می توانیم از میدان آزادی و خیابان روستاولی، دریاچه لیسی، آکوا پارک تفلیس، کلیسای صخره ای، پل صلح، کلیسای جامع تثلیث و… نام ببریم.

در خصوص خرید در گرجستان نیز باید بگوییم تفلیس یکی از قطب های تجاری اروپا به شمار می رود؛ از این رو در اغلب بازارها و مراکز تجاری آن می توانید خرید از برندهای معروف دنیا را تجربه کنید.
گستردگی و تنوعی که در بازارها و مراکز تجاری تفلیس وجود دارد، به شما امکان می دهد تا هر آنچه را که در ذهن دارید از مراکز خرید آن تهیه کنید. بازار واگزال تفلیس، مرکز خرید تبلیسی مال، بازار دست فروشی درای بریج، بازار بزرگ لیلو، فروشگاه بزرگ Good Will از جمله معروف ترین مراکز خرید این شهر هستند و در میان توریست‌ها شهرت زیادی دارند.

سفر با تور یا بدون تور؟

سفر به گرجستان با تور مزیت‌های خود را دارد. مثلا با تورهای قاصدک ۲۴ دیگر نگران هماهنگی پرواز خود با هتل نیستید و به راحت می‌توانید تمامی خدمات خود را در غالب یک تور تهیه کنید. البته سفر بدون تور نیز بسیار جالب توجه خواهد بود، مخصوصا اگر بخواهید گروهی سفر کنید و با اتوبوس راهی مرزهای ایران-گرجستان شوید.

شرایط سفر به گرجستان با تور

در خصوص مدت زمان پرواز تهران-تفلیس در تورهای هوایی نیز باید بدانید این موضوع بسته به هر شرکت هوایی متفاوت است. برای مثال پرواز با ایران ایر به مقصد گرجستان بدون توقف ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه و پرواز با ترکیش به مقصد گرجستان با یک توقف بین ۱۱ تا ۲۹ ساعت به طول می انجامد. از دیگر شرکت های هواپیمایی فعال در این مسیر می‌توانیم به ایرلاین‌های آتا، قشم ایر، زاگرس و تابان ایر اشاره کنیم. پس توصیه می‌کنیم قبل از هر کاری موارد گفته شده را بررسی کنید و بهترین تصمیم را برای سفر خود بگیرید.

برای این کار می‌توانید به وب سایت قاصدک ۲۴ مراجعه کنید و در بخش پروازهای خارجی مبدا خود را روی شهر موردنظر و مقصد را بر روی گرجستان قرار دهید. سپس تاریخ دلخواه خود را وارد و بر گزینه جستجو کلیک کنید. حال با لیست کاملی از قیمت پروازها، امکانات و جزئیات هر کدام آشنا خواهید شد. برای تصمیم گیری بهتر از فیلترهای جستجوی قاصدک ۲۴ کمک بگیرید تا به بلیط موردنظر خود دست پیدا کنید. همچنین اگر سفر با تور را انتخاب کرده‌اید، تنها باید با تیم قاصدک ۲۴ (۷۵۲۶۹-۰۲۱) تماس بگیرید و از قیمت آن باخبر شوید. این تورها به مقاصد مختلفی ارائه می‌شوند که می‌توانیم به تورهای ارزان گرجستان، دبی، روسیه، هند، تایلند، کیش، استانبول، ازمیر، وان و… اشاره کنیم.

 

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا