سرگرمی

ویژگی های بازی اسکواد (bombsquad) انفجار

در دنیای امروزی بیشتر از هر زمانی افراد در سراسر دنیا از تلفن همراه استفاده می کنند و اوقات فراغت خود را با آن پر می کنند، به همین علت در همین راستا اپلیکیشن های کاربردی مختلفی طراحی و ارائه شده اند. تمامی برنامه های تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر دارای محدودیت سنی هستند و شما باید به این نکته توجه کاملا کافی داشته باشید. یکی از گیم های محبوب دنیا که از سال ۲۰۱۱ به دنیا معرفی شده است و در تمامی سال ها به دوستداران و طرفداران آن اضافه شده است، بازی اسکواد (bombsquad) انفجار می باشد، که مخاطبان زیادی را همیشه در سراسر دنیا به خود جلب می کند.

نوشته های مشابه

معرفی کامل و دقیق بازی اسکواد (bombsquad) انفجار:

این بازی به صورت کاملا رایگان است و برای سیستم عامل اندروید از طریق گوگل پلی و برای سیستم عامل IOS از طریق اپ استور قابل دانلود می باشد. نسخه نهایی ارائه شده این گیم ۸۷ مگابایت است و به راحتی قابل نصب می باشد‌. این گیم پرطرفدار به هیچ عنوان باگ ندارد و علت این مسئله طراحی دقیق آن می باشد. بازی اسکواد به صورت تک نفره و یا چند نفره می باشد و این مسئله بیشتر به شما بستگی دارد، تا چطور نحوه بازی را انتخاب کنید. کیفیت تصاویر کاملا بالا می باشد و بازی از مراحل آسان شروع شده و پیچیده تر می شود.

این گیم هیچ گونه آسیبی به موبایل شما وارد نمی کند، چون به هیچ عنوان ویروسی نیست و حتی باطری و صحفه نمایش لوازم الکترونیکی شما را دچار فشار نمی کند. بازی انفجار ( اسکواد) مصرف باتری را بالا نمی برد و همچنین امکان بروز خطا هنگام بازی کردن اصلا وجود دارد. این گیم برای نسخه های قدیمی اندروید و آیفون مناسب می باشد، شما ساعت ها می توانید با این بازی اوقات فراغت خود را پر کنید. این گیم برای رده سنی زیر ۱۸ سال نیز مناسب می باشد، چون هیچ گونه رفتار خشنی در آن وجود ندارد، که در روحیه کودکان تاثیر بگذارد و باعث بروز اختلالات روانی در آن ها شود. این گیم به راحتی نصب می شود و به هیچ عنوان دچار خطای داده و یا همان Eror نمی شود.

تنوع شخصیت در قسمت منوی اصلی گیم بسیار زیاد است و شما مطابق با سلیقه و نظر خود هر کدام را که بخواهید، می توانید انتخاب کنید و بازی را شروع کنید. این بازی برای بانوان و آقایان مناسب می باشد و حتی این بازی به هیچ عنوان شما را حتی پس از مدت ها بازی کردن خسته نمی کند. محیط کلی گیم به طوری است، که به شما احساس واقعیت را القا می کند و تمامی بمب ها به صورت دقیق در جعبه هایی قرار می گیرند. نکته: برای دانلود بازی اسکواد حتما منبع معتبری را انتخاب کنید، تا آسیبی به حافظه و قسمت های داخلی دستگاه وارد نشود. قیافه شخصیت ها نیز بسیار متنوع هستند و به راحتی از طریق setting گیم اسکواد انفجار می توانید آن را عوض کنید

.

این بازی دارای ویژگی بارز و مثبت اشتراک گذاری است و شما به کمک اتصال به wifi direct با افراد دیگری که این گیم را روی موبایل خود نصبت کرده اند، بازی کنید و از هیجان بیشتر بازی نهایت لذت را ببرید. این بازی برای کنسول های بازی ایکس باکس، پلی استیشن و نسخه ps مناسب است و به راحتی می توانید در صفحه نمایش های بزرگ تر مثل تلویزیون بازی کنید و بی نهایت احساس لذت کنید. این بازی در تمامی منابع دانلودی مانند گوگل پلی و اپ استور امتیاز ۴.۶ از ۵ را دریافت کرده است، که نشان دهنده رضایت بالای کاربران در این زمینه می باشد.

متاسفانه برخی از سودجویان فایل زیپ فیک را در صفحه های وب سایت خود قرار می دهند، که بی نهایت مخرب هستند. حتما هنگام دانلود به این نکته توجه کافی داشته باشید، که از منبع درست اقدام به دانلود کردن این گیم خاص و بی نظیر کنید. در منوی اصلی گیم قسمتی به عنوان How to play وجود دارد، که به کمک آن می توانید نحوه دقیق بازی به صورت صحیح را یاد بگیرید و بهتر و حرفه ای تر بازی کنید و همیشه جزء نفرات اول بازی bombsquad باشید. شما به راحتی می توانید برای خود حساب کاربری درست کنید و سپس در دستگاه های دیگر مثل لپ تاپ و تبلت حساب خود را login کنید و بازی را ادامه دهید.

در قسمت فروشگاه می توانید کاراکتر و هر چیزی را که می خواهید بخرید و در طول گیم از آن استفاده کنید و سپس در صورت نیاز آن ها را عوض کنید. این بازی مصرف دیتای بسیار پایینی دارد و حتی موسیقی که پخش می کند، را می توانید عوض کنید و از موزیک های پوشه گوشی استفاده کنید و بیشتر احساس لذت را افزایش دهید و احساس خستگی و بی حوصلگی نکنید. در این بازی محبوب و خاص نهایتا در دو گروه ۴ نفره افراد می توانند بازی کنند و در این صورت تیم های بازی کاملا تکمیل هستند و امکان اضافه شدن فرد دیگری وجود ندارد و شما به راحتی با بازیکنان دیگر در سایر کشورها و شهرها نیز می توانید بازی کنید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا