مد و لباس

راهنمای کامل انتخاب مانتو اداری مناسب

این نکته که در محل کار و اداری چه پوششی داشته باشیم از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و لازم و ضروری است که خانم‌های کارمند به این مسئله توجه ویژه داشته باشند. ما در این مطلب برای شما عزیزان خواهیم گفت که برای خرید مانتو اداری مناسب باید چه فاکتورهایی را در نظر داشته باشید.

اگر شما نیز تمایل به خرید مانتو شلوار اداری مناسب دارید، مطالعه این مقاله را از دست نداده و با رعایت نکاتی که برایتان شرح می‌دهیم، سعی در خرید بهترین مانتو اداری و لباس رسمی داشته باشید.

عوامل مهم برای انتخاب مانتو اداری مناسب

اکثر کارمندان و افراد شاغل همواره با کمبود وقت مواجه بوده و فرصت کافی برای مراجعه به تمامی فروشگاه‌های مانتو اداری را نداشته و در نتیجه عجولانه برای خرید یونیفرم اداری اقدام می‌کنند.

چنانچه شما نیز جزء این دسته از افراد هستید و از مانتو شلوارهای اداری یا مانتو اداری تک که تا به امروز خریده‌اید رضایت چندانی ندارید، نگران نباشید. کافی است به عوامل و فاکتورهای زیر دقت داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

مدل مانتو اداری مناسب

مانتو اداری لباسی است که شما در طول روز کاری به تن می‌کنید و ممکن است روزانه بیشتر از ۷ ساعت آن را به تن داشته باشید. بنابراین راحتی شما در این مانتو باید اولین و مهمترین اولویت برای انتخاب محسوب شود. در نتیجه مدل مانتو شلوار اداری باید برازنده محیط کاری بوده و آسایش و راحتی شما را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

در گذشته مانتو شلوارهای اداری با مدل‌های ساده و راسته بودند. به لطف مهارت خیاطان و طراحان لباس، شاهد تنوعی در مدل‌های لباس اداری هستیم. اکثر سازمان‌ها و شرکت‌های امروزی نیز با توجه به سیاست‌هایی که داشته، روی مسئله مدل لباس کارمندان خود حساسیت دارند. مثلاً برخی از سازمان‌ها تمایل دارند کلیۀ کارمندان لباس اداری ست و هماهنگ تن کنند.

در نتیجه برای خرید بهترین مانتو شلوار اداری ضروری است به مدل دقت ویژه‌ای داشته و از مراکزی خرید کنید که مدل‌های متنوع مانتو اداری برای عرضه داشته باشند.

کیفت جنس پارچه مانتو اداری

همانطور که اشاره کردیم از مانتو اداری در مدت زمان طولانی استفاده می‌شود. در نتیجه کیفیت جنس پارچه آن باید مرغوب و ایده‌آل باشد. ممکن است در زمان خرید مانتو اداری مناسب، با اختلاف قیمت در فروشگاه‌های متعدد مواجه شوید.

توصیه می‌کنیم در این شرایط کیفیت جنس پاچه را اولویت قرار داده و به دلیل اختلاف قیمت ناچیز مانتو اداری بی‌کیفیت نامرغوب خریداری نکنید.

تناسب جنس پارچه مانتو اداری و فصل

این سوال که « در چه فصلی این مدل از مانتو اداری را به تن می‌کنید؟» به دقت و توجه شما نیاز دارد. حتماً قبل از اقدام خرید، پاسخ مناسب این سوال را بیابید. جنس برخی از پارچه‌ها به گونه‌ای است که مناسب فصل پاییز و زمستان بوده و پوشیدن این مدل لباس در فصل‌های گرم طاقت‌فرسا و غیرممکن است.

البته لازم به ذکر است که برخی از پارچه‌های مانتو اداری قابلیت استفاده در چهار فصل را دارند. بهتر است که برای هر فصل متناسب با شرایطی که دارد، مانتو شلوار اداری خریداری کنید.

کیفیت دوخت و دوز مانتو اداری

یک مانتو اداری مناسب باید از کیفیت دوخت مطلوبی برخوردار باشد. به عنوان مثال درزهای آن پس از یکبار استفاده نباید از هم باز شوند و از طرفی تمامی نازک دوزی‌ها باید با ظرافت و نهایت دقت انجام شده باشند.

خوشبختانه قابلیت تشخیص این ویژگی چندان دشوار نبوده و با یک نگاه اجمالی می‌توانید کیفیت دوخت مانتو اداری را بررسی کنید. اگر قصد خرید مانتو اداری به صورت اینترنتی دارید، حتماً برای بررسی نوع دوخت از تجربیات دیگر مشتریان کمک بگیرید.

سایز و اندازه مانتو اداری مناسب

یونیفرم اداری برازنده تن شما، باید متناسب با سایز و اندازه شما باشد. پوشیدن مانتو اداری تنگ‌تر از سایزتان برایتان طاقت‌فرسا بوده و از طرفی به تن کردن مانتو اداری با سایز بزرگتر از شما، منجر به عدم‌آراستگی و شلختگی می‌شود. در نتیجه بهتر است که سایز دقیق خود را دانسته و وسواس برای خرید مانتو اداری به سایز خودتان اقدام کنید.

تنوع رنگ‌بندی مانتو اداری

از دیگر عوامل مهم برای انتخاب مانتو اداری مناسب توجه به تنوع رنگ لباس‌های اداری است. برای انتخاب رنگ نیز بهتر است که عامل فصل را در نظر داشته باشید. مثلاً پوشیدن مانتو شلوار اداری به رنگ تیره در فصول گرم چندان مناسب نیست. در گذشته لباس‌های رسمی به رنگ مشکی و سرمه‌ای خلاصه می‌شدند. خوشبختانه تنوع رنگ لباس اداری در طول زمان افزایش یافته و برای انتخاب محدود به چند رنگ تکراری نیستید. از تنوع رنگ مانتو اداری می‌توان به زیتونی، طوسی، قهوه‌ای و سایر رنگ‌ها اشاره کرد. همچنین طرح های متنوعی مانند مانتو شلوار اداری راه راه نیز میتواند جزو گزینه‌های انتخابی شما باشد.

خرید از مراکز و فروشگاه‌های معتبر

اگر مسئله پوشش برایتان حائز اهمیت باشد از لباس‌های برند نیز استقبال می‌کنید و برای خرید مانتو اداری نیز به این نکته توجه دارید که از کجا خرید می‌کنید؟

بهتر است قبل از خرید سوابق فروشگاه مورد نظرتان را بررسی کرده و با نهایت دقت برای خرید اقدام نمایید. چنانچه علاقه‌مند به خرید مانتو اداری مناسب به صورت آنلاین هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

از کجا مانتو اداری مناسب بخریم؟

خرید مانتو اداری و مقنعه اداری مناسب از مراکز فروشگاهی معتبر یکی از مهمترین دغدغه‌های کارمندان و بانوان شاغل است. پیشنهاد ما برای شما عزیزان خرید مانتو اداری مناسب از مانتو ویدا، فروشگاه اینترنتی انواع لباس‌های فرم اداری است. برای خرید از مانتو ویدا می‎توانید از طریق وب‌سایت مانتو ویدا و یا پیج ایسنستاگرام اقدام کنید. در ادامه برایتان دربارۀ مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی مانتو ویدا خواهیم گفت.

بررسی مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی مانتو ویدا

موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزیت‌های خرید مانتو اداری مناسب از فروشگاه اینترنتی مانتو ویدا محسوب می‌شوند:

  • قابلیت خرید از تمامی شهرها

شما عزیزان بدون محدودیت جغرافیایی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مانتو ویدا خرید آنلاین مانتو شلوار اداری داشته باشید.

  • برتری جنس و کیفیت مانتو اداری

با خرید مانتو اداری از مانتو ویدا از بابت کیفیت و جنس پارچه‌ها و نحوۀ دوخت و دوز آن‌ها اطمینان خاطر خواهید داشت.

  • تنوع مدل و رنگ

اگر از مدل‌های تکراری مانتو اداری خسته شده‌اید، باید بگوییم که تنوع مدل‌های مانتو شلوار اداری موجود در مانتو ویدا و رنگ‌بندی لباس‌های فرم اداری شما را به وجد خواهد آورد.

  • ارسال به موقع و تحویل درب منزل

کلیۀ مانتو شلوارهای اداری که به صورت اینترنتی از مانتو ویدا خریداری می‌کنید، در اسرع وقت و با بهترین نحوۀ بسته‌بندی درب منزل به شما تحویل داده می‌شوند.

  • تناسب سایز و استایل

برخی از افراد بر این تصورند که خرید لباس به صورت آنلاین به دلیل عدم تطابق سایز مشکل‌ساز است. دقت داشته باشید که مانتو ویدا شیوۀ اندازه‌گیری دقیق سایز مانتو اداری را به شما آموزش می‌دهد. به این طریق بابت سایز لباس اداری نگرانی نخواهید داشت.

  • قیمت منصفانه و مقرون‌به‌صرفه

اگر مایل به دریافت تخفیف ویژه هستید باید بگوییم که با خرید از مانتو اداری ویدا نیازمند هیچگونه طرح تخفیفی نخواهید بود، زیرا قیمت لباس‌های اداری کاملاً مقطوع بوده و به دلیل حذف واسطه تولید و فروش کلیۀ لباس فرم اداری حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان ارزانتر از سایر مراکز فروشگاهی است.

از همراهی شما عزیزان تا پایان این مطلب خرسندیم. امیدواریم با رعایت نکات گفته شده بهترین مانتو اداری را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

یک دیدگاه

  1. برای اینکه لباس مانتو اداری یا دانشجویی طراحی کنیم حتما باید دوره های طراحی لباس ساعت مد شرکت کنیم یا صرفا با اموزش خیاطی میتونیم یاد بگیریم اگه کسی تجربه داره ممنون میشم راهنمایی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا