زیبایی

بهترین روش کاشت مو در ایران و جهان

همانطور که می‌دانید اکثر افراد با افزایش سن دچار ریزش مو می‌شوند و به طور کلی شایع‌ترین علت ریزش مو آلوپسی آندروژنتیک است. اگر شما نیز دچار ریزش مو هستید و به دنبال بهترین روش کاشت مو می‌باشید به شما توصیه می‌کنیم ادامه‌ی این مطالب را به هیچ عنوان از دست ندهید چراکه ما در مطالب زیر بهترین روش‌های کاشت مو در ایران و جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

جدیدترین روش پیوند طبیعی مو در ایران و جهان

امروزه میکروگرافت یکی از جدیدترین روش‌ها برای کاشت مو در ایران و جهان است که برای انجام این روش از دستگاه‌های بسیار پیشرفته و تمام اتوماتیک استفاده می‌کنند و به همین دلیل دقت و سرعت کار در این روش بسیار بالا است. این روش نتایج طبیعی را در پی داشته و به همین دلیل افراد بسیاری برای کاشت مو از این روش استفاده می‌کنند.

ایمپلنت مو

ایمپلنت مو روشی است که طی آن پزشک متخصص موهای قسمت‌های مختلفی همچون پشت سر، کنار سر یا روی بدن را به قسمت طاس سر منتقل می‌کند و این روش با بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد و یک جراحی سرپایی محسوب می‌شود.

امروزه روش‌های جدید کاشت مو با استقبال زیادی روبرو شده است. همچنین تکنیک استخراج واحد فولیکولار مو (FUT) یا تکنیک جداسازی فولیکولار (FIT) از جدیدترین روش‌های‌ کاشت موی مدرن می‌باشد.

میکروگرافت جدیدترین روش کاشت مو در ایران

امروزه ریزش مو یکی از معضلاتی است که افراد زیادی را درگیر کرده است. یکی از روش‌های درمانی این معضل، کاشت مو به روش میکروگرافت است .این روش، روشی بسیار مناسب بوده و تقریبا بی‌خطر می‌باشد و از طرفی همواره نتایج خوبی را نیز ارائه کرده است. در ایمپلنت مو به این روش فولیکول‌هایی که رشد بیش‌تری دارند برداشته شده و جایگزین قسمت‌های فاقد مو می‌شوند.

این روش محدودیتی نداشته و در این روش برای طبیعی جلوه دادن نتایج کاشت تعداد پیوند‌ها در جلوی سر کمتر می‌باشد. همچنین این روش در ۲۰ کشور دنیا مورد استفاده قرار گرفته و مورد تأیید FDA و CE اروپا نیز می‌باشد و برای نخستین بار در سال ۲۰۰۸ در آلمان مورد بررسی قرار گرفته است.

برخی مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت

  • اولین مزیت‌ این روش این است که دستگاه برداشت در این روش می‌تواند تا دوبرابر بیشتر فولیکول‌های مو را استخراج کند به همین دلیل می‌توان گفت تراکم کاشت در این روش می‌تواند بیش‌تر از سایر روش ها باشد.
  • دومین مزیت این روش این است که در این روش هیچگونه آثاری در محل کاشت یا برداشت وجود نداشته و دلیل آن استفاده از دستگاه‌های مخصوص در این روش است.
  • دوره نقاهت این روش نسبت به سایر روش‌ها بسیار کوتاه است.
  • در این روش رشد موهای کاشته شده بسیار سریع‌تر است و ضخامت این موها نیز بیش‌تر می‌باشد.
  • در روش میکروگرافت تزریق بی حسی با کمک دستگاه Needle Free Injection صورت می‌گیرد و به همین دلیل این تزریق کاملا بدون درد و خون‌ریزی است.
  • در میکروگرافت کاشت خط رویش با دستگاه ایمپلنتر یا همان DHI انجام می‌شود.

روش DHI (Direct Hair Implantation)

کاشت مستقیم مو یا همان DHI یکی دیگر از روش‌های نوین کاشت موست که توسط دستگاه‌ ایمپلنتر صورت می‌پذیرد. در این روش فولیکول‌های مو با استفاده از دستگاه‌های مخصوص جدا می‌شوند و سپس بدون برش و تنها با فشار دادن پیستون دستگاه، فولیکول موها بر روی سر کاشته می‌شوند. این روش نیز جزو یکی از نوین‌ترین روش‌های کاشت مو بوده و روند کار در این روش مکانیزه بوده و خون‌ریزی کمی اتفاق می‌افتد.

کاشت مو به روش SUT

در روش SUT حدود ۳۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ گرافت استخراج می‌شود. این روش بدون دخالت دست انجام شده و احتمال خطای انسانی و عفونت در این روش تقریبا صفر می‌باشد.

هزینه‌های کاشت مو به روش MFIT

این روش نیز یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو در جهان می‌باشد. این روش تقریبا مشابه روش FIT بوده با این تفاوت که در این روش برداشت گرافت‌های مو با ظرافت و دقت بسیار بالاتری انجام می‌شود که نتیجه‌ی این امر سبب کاهش خون‌ریزی و درد بوده و عوارض ناشی از کاشت مو در این روش بسیار کم‌تر از روش‌های دیگر می‌باشد.

کاشت مو به روش MICRO FIT

یکی دیگر از روش‌های کاشت مو روش micro fit می‌باشد در این روش فولیکول‌های مو به صورت مجزا و با استفاده از هولدر‌های تمام اتوماتیک جداسازی شده و عمل کاشت انجام می‌شود.

کاشت مو به روش FUE

کاشت موی طبیعی با این روش تراکم بالایی را به همراه دارد و در این روش فولیکول‌های مو از بانک مو جداسازی می‌شود و کاشت مو در این روش دوره نقاهت کمتری دارد.

تکنیک کاشت مو به روش Super FUE

در این روش ابتدا پوست سر توسط اسکنرهای سه بعدی مخصوص آنالیز شده و به کمک لیزرهای پیشرفته خط رویش مو طراحی می‌شود. سپس گرافت‌هایی که دارای ریشه‌های ضخیم و سیاه‌رنگ هستند به صورت کاملا دقیق جداسازی می‌شوند پس از آن فولیکول‌های استخراج شده تا رسیدن زمان کاشت در محیط خاص استریل شده‌ای نگه داری می‌شوند و در نهایت دستگاه ایمپلنتر شکاف‌های ظریفی با عمق مشخص در سر ایجاد می‌کنند و فولیکول‌های مو در این نواحی کاشته می‌شوند.

متد کاشت BHT

در روش BHT از فولیکول‌های سر افراد استفاده نمی‌شود و به جای آن موهای بدن افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و این روش تا ۸۰ درصد همواره موفقیت آمیز بوده است.

کاشت مو به روش ARTAS

ربات ARTAS دستیاری تمام اتوماتیک است که در برداشت گرافت به صورت دقیق به جراح کمک می‌کند. این ربات بسیار پیشرفته بوده به این صورت که می‌تواند تمامی وضعیت‌های فولیکول‌های مو را مانند نحوه جهت گیری، تعداد، کیفیت و ضخامت ریشه‌های مو را به طور کامل مشخص کند.

همچنین برداشت فولیکول‌های مو در این روش به صورت خودکار انجام می‌شود و سرعت برداشت آن تا دو برابر بیش‌تر از روش‌های دیگر است.

انجام جدیدترین متدهای کاشت مو در کلینیک زیبایی ساعی

ما در مطالب بالا به طور جامع کلیه‌ی روش‌های نوین کاشت مو در ایران و جهان را ذکر کردیم و پیشنهاد می‌کنیم جهت انتخاب بهترین روش کاشت و اطلاع یافتن از تعرفه‌های این روش‌ها به کلینیک ساعی در جردن تهران مراجعه کنید و از خدمات این کلینیک بهره‌مند شوید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا