سلامت

بهترین و حاذق ترین متخصصان زنان و زایمان ایران را بشناسید!

همه افراد دوست دارند، بیماری خود را نزد بهترین پزشکان معالجه کنند تا بهترین نتایج درمانی را به دست آورند، در همین راستا در این بخش بررسی خواهیم کرد که بهترین و حاذق ترین متخصصان زنان و زایمان ایران کدام پزشکان هستند؟

بایگانی‌های دکتر متخصص زنان و زایمان | جراح و متخصص بیماری های زنان، زایمان و نازایی بجنورد

وظایف یک متخصص زنان و زایمان چیست؟

طیف کاری متخصص زنان و زایمان بسیار وسیع می باشد، از تنظیم خانواده گرفته تا انجام جراحی های زیبایی و ترمیمی، همه و همه از عهده متخصص زنان برخواهد آمد، در واقع می توان گفت که یک متخصص زنان و زایمان درمان مشکلات و بیماری‌های زیر را انجام می دهد؛

● مشکلات قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی

● سرطان واژن، سینه، رحم، دهانه رحم، سرطان تخمدان

● کیست های تخمدانی و پیچ خوردگی تخمدان

● عفونت های ادراری

● مشکلات یائسگی

● نازایی زوجین

● مراقبت های دوران بارداری از مادر و جنین

● انجام زایمان های طبیعی سزارین

● مشکلات حاملگی خارج رحم

● تعیین جنسیت جنین

● جراحی های زیبایی شامل؛ پرینورافی ،لابیاپلاستی، تزریق چربی در لابیاماژور و واژن، پرینه پلاستی، میومکتومی و…

متخصص زنان و زایمان با چه روش های مشکلات زنان را درمان می کنند؟

یک متخصص زنان و زایمان بسته به نوع مشکل و بیماری فرد، ممکن است تنها داروهای خوراکی یا پمادهای واژینال تجویز کند یا اینکه حتی جراحی را لازم بداند لذا تعیین روش درمان پس از انجام بررسی ها و آزمایشات لازم و تشخیص درست بیماری توسط پزشک صورت می پذیرد.

چکاپ دوره ای و مراجعه به موقع به متخصص زنان در هر سن و سالی از بروز مشکلات جدی تر در زنان جلوگیری خواهد کرد.

چه زمانی باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد؟

زنان و دختران تا زمانی که دچار مشکلات و بیماری ها نشوند به متخصص زنان و زایمان مراجعه نمی کنند در حالی که این رفتار کاملا اشتباه است زیرا به دلیل حساسیت جسمی زنان به ویژه در ناحیه سینه و اندام تناسلی بهتر است به صورت دوره ای جهت چکاپ و انجام آزمایشات و تست های سلامت بدن به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد.

انجام یکسری اقدامات پیشگیرانه از بروز بیماری های حاد زنان نظیر نازایی، تنبلی تخمدان، سرطان سینه، سرطان رحم و دیگر مشکلات رحمی جلوگیری خواهد کرد، از این رو مراجعه دوره ای به متخصص زنان و زایمان از مهم ترین اموری است که باید توسط دختران و زنان صورت گیرد.

چنانچه دختران در سنین کودکی هیچ گونه مشکلی نداشته باشند، شروع مراجعه به متخصص زنان از سنین نوجوانی بهترین دوره خواهد بود، در این دوران با مراجعه به متخصص زنان می توان مشکلاتی چون؛ عدم رشد کافی، شروع قاعدگی زودرس، قاعدگی های دردناک، خونریزی های شدید، بی نظمی های قاعدگی و … را درمان نمود.

دکتر سهیلا داور | جراح زنان | متخصص زنان، زایمان و نازایی متخصص زنان پاسداران

بهترین و حاذق ترین متخصصان زنان و زایمان ایران چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین و حاذق ترین متخصصان زنان و زایمان ایران پزشکانی هستند که علاوه بر مهارت و تجربه بالا در امر تشخیص و درمان بیماری های زنان، همواره در تلاش باشند از جدیدترین و بروز ترین روش های درمانی دانش پزشکی روز دنیا آگاهی پیدا کنند و در درمان بیماران خود از آنها استفاده نمایند. از این رو با مراجعه به بخش لیست بهترین متخصصان زنان و زایمان ایران شما می توانید لیست بهترین این متخصصان را مشاهده کنید.

برخورد مناسب با بیمار و خوش رو بودن متخصص زنان از دیگر ویژگی بهترین و حاذق ترین متخصصان زنان و زایمان است زیرا در صورت عدم ایجاد ارتباط مناسب بین پزشک و بیمار، جهت تکمیل فرآیند درمان بیمار به پزشک برای مراجعات بعدی اقدام نخواهد کرد.

استفاده از روش های درمانی کم تهاجمی تر تا حد ممکن از دیگر ویژگی های پزشکان متخصص زنان ماهر می باشد زیرا روش های غیر تهاجمی( نظیر تجویز دارو ) برای بیمار عوارض بسیار کمتری خواهد داشت.

بهترین و حاذق ترین متخصصان زنان و زایمان ایران کدام؟

اگر به دنبال یافتن بهترین و حاذق ترین متخصصان زنان و زایمان ایران هستند، به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه کنید. در سایت پذیرش ۲۴ جمع بزرگی از بهترین متخصصان و فوق متخصصان رشته های مختلف پزشکی به صورت آنلاین به کاربران مشاوره آنلاین پزشکی ارائه می دهند.

بهترین و حاذق ترین متخصصان زنان و زایمان ایران را می توان در پذیرش ۲۴ یافت زیرا پزشکان این سایت از سراسر کشور به صورت اینترنتی از محل کار یا منزل خود می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به کاربران مشاوره آنلاین پزشکی ارائه دهند.

کاربران تنها با پرداخت حق مشاوره پزشک متخصص زنان می توانند به صورت تلفنی یا متنی در ساعت مشخصی که برای آنها نوبت رزرو خواهد شد، با پزشک متخصص زنان انتخابی خود به گفتگو بپردازند.

در پذیرش ۲۴ با بررسی رزومه، فعالیت ها، سوابق تحصیلی و طبابت، تعداد مشاوره های آنلاین، نظرات سایر کاربران، امتیاز پزشک متخصص زنان از نظر کاربران و بسیاری موارد دیگر که در صفحه شخصی هر پزشک به صورت کاملا مجزا ارائه شده است ، می توان بهترین و حاذق ترین متخصصان زنان و زایمان ایران را برای دریافت مشاوره آنلاین خود انتخاب کنید.

معرفی پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی - ایسنا

 

مزایای استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی از متخصصان زنان و زایمان در پذیرش ۲۴ چیست؟

هنگامی که از خدمات آنلاین پزشکی وب سایت پذیرش ۲۴ استفاده می کنید، این نوع دریافت مشاوره، مزایایی برای کاربر دارد که عبارتند از:

● امکان دریافت مشاوره در نزدیک ترین زمان ممکن برای کاربر از سوی متخصصان آنلاین

● عدم نیاز به حضور در مطب و دریافت نوبت

● عدم نیاز به رفت و آمد( صرفه جویی در وقت و انرژی کاربر)

● امکان ارسال عکس، آزمایش و سایر مستندات پزشکی برای دکتر متخصص

● انتخاب نوع مشاوره آنلاین پزشکی( تلفنی یا متنی و یا تماس تصویری)

● امکان دریافت مشاوره پزشکی از یک یا چندین پزشک

● امکان دریافت مشاوره پزشکی بدون محدودیت مکانی و زمانی

● راحتی بیشتر بیمار جهت بیان شرح حال خود و ارتباط بهتر با پزشک

● کاهش اضطراب و نگرانی فرد در مواردی که نیاز به دریافت مشاوره فوری دارد.

● دریافت مشاوره پزشکی از متخصص زنان در مواردی که نیاز به مراجعه حضوری نیست.

جمع بندی:

سایت پذیرش ۲۴ با گردآوری جمع کثیری از متخصصان رشته های مختلف پزشکی و همچنین ارائه بیوگرافی، سوابق کاری آنها گواهی و بوردهای تخصصی و…، کاربران را در یافتن بهترین و حاذق ترین متخصصان زنان و زایمان ایران به خوبی یاری رسانده است.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا