زیبایی

معرفی بهترین برندهای کانسیلر ایرانی

جذاب‌ترین آرایش‌ها هم بدون استفاده از یک کانسیلر با کیفیت و پوشاننده ناقص می‌مانند. به همین دلیل است که بزرگترین میکاپ آرتیست‌ها تاکید ویژه‌ای روی انتخاب درست کانسیلر دارند. از این وسیله آرایشی نه تنها برای پوشاندن سیاهی دور چشم استفاده می‌شود، بلکه می‌توان جای جوش، لکه‌ها و قرمزی پوست را هم تا حدود زیادی با کانسیلر محو کرده و پوستی یکدست و زیبا را به نمایش گذاشت.

اگر به دنبال بهترین کانسیلر از میان برندهای ایرانی با کیفیت هستید، هشت محصولی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، می‌توانند انتخاب بهترین گزینه را برای شما آسان کرده و آرایشی زیبا را ارائه دهند.

کانسیلر استیکی روبی سان

اگر به دنبال یک کانسیلر جمع و جور می‌گردید که بتوانید همیشه و همه جا آن را به همراه داشته باشید، از کانسیلر استیکی روبی سان غافل نشوید. این محصول که در یک بسته بندی جذاب و شبیه رژ لب ارائه شده، دارای پیگمنت‌های بالا بوده و می‌تواند خیلی راحت تیرگی دور چشم را بپوشاند.

کانسیلر استیکی روبی سان چهار رنگ متنوع برای انواع تناژهای معمول پوست دارد که به راحتی باعث یکدست شدن چهره و بالا رفتن جذابیت شما خواهد شد. جالب است بدانید در فرمولاسیون کانسیلر استیکی روبی سان از پارابن استفاده نشده و در عین حال خاصیت ضد چروک دارد؛ بنابراین خطوط ریز موجود در زیر چشم کاهش پیدا کرده و خطوط جدید مجالی برای بروز پیدا نخواهند کرد. از این کانسیلر علاوه بر دور چشم برای پوشاندن لک و جای جوش در سایر نقاط صورت نیز می‌توانید استفاده کنید.

روبی سان علاوه براین کانسیلر جامد یک مدل کانسیلر مایع نیز تولید و به بازار عرضه نموده است. این محصول مناسب برای انواع پوست تهیه شده و با خاصیت محو کنندگی که دارد می‌تواند انواع لک و تیرگی را به خوبی بپوشاند. در فرمولاسیون این محصول کلاژن نیز وجود دارد.کانسیلر مایع روبی سان دارای ۲ طیف رنگی است.

کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم

ناحیه اطراف چشم پوست بسیار نازک و حساسی دارد؛ یکی از دلایلی که گفته می‌شود نباید آن را محکم خاراند یا باید کرم دور چشم را به صورت ضربه‌ای زد نیز همین است. برند ایرانی پریم با توجه به همین مسئله کانسیلر خود را طوری طراحی کرده است که هم قدرت آبرسانی بالایی داشته باشد و هم با داشتن ضد آفتاب با اس پی اف ۲۵ بتواند از پوست حساس این ناحیه به خوبی مراقبت کند.

کانسیلر SPF 25 پریم دارای دو رنگ بسیار محبوب است که با اغلب تناژهای رنگ پوست سازگاری داشته و می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای استفاده روزمره و داشتن آرایشی طبیعی به شمار آید. در فرمولاسیون این محصول از روغن گل گندم و عصاره رز نیز استفاده شده است تا پوست اطراف چشم تغذیه شود.

کانسیلر سافت فوکس آموتیا

کسانی که به دنبال مدل یک کانسیلر پوشاننده مناسب هستند که بعد از استفاده تیرگی و پف دور چشم را هم کاهش دهد، می‌توانند روی کانسیلر سافت فوکس آموتیا حساب باز کنند. این برند ایرانی در فرمولاسیون محصول خود از انواع ویتامین‌های آ، سی، ای و عصاره رزهیپ استفاده کرده که سرشار از آنتی اکسیدان است و می‌تواند تیرگی و چروک اطراف چشم را کاهش دهد. همچنین نداشتن اسانس و پارابن از دیگر نقاط مثبت این محصول ایرانی است.

سافت فوکس آموتیا چهار رنگ متنوع دارد که می‌توانید بر اساس تناژ پوست خود آن را انتخاب کرده و از نتیجه خوب آن لذت ببرید.

کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای

برند ایرانی مای، سال‌هاست با تولید انواع محصولات آرایشی طرفداران زیادی پیدا کرده است و کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند یکی از محصولات معروف آن است. این کانسیلر علاوه بر داشتن قدرت پوشانندگی بالا توسط سه طیف رنگی متنوع، خاصیت روشن کننده دارد و در عین حال می‌تواند خطوط ریز زیر چشم را کاهش دهد. اگر پوست دور چشم شما خشک است، استفاده از این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد؛ چون دارای خاصیت مرطوب کننده است و می‌تواند پوست اطراف چشم را نرم کند.

کانسیلر قلمی SPF 20 این لی

با داشتن سه طیف متنوع رنگی و پوشش‌دهی مناسب، کانسیلر قلمی برند ایرانی این لی یکی دیگر از محصولاتی است که در فهرست بهترین کانسیلرهای ایرانی قرار می‌گیرد. در فرمولاسیون این محصول از مواد افزایش دهنده جریان گردش خون مویرگی استفاده شده است تا تیرگی و پف دور چشم کاهش پیدا کند. همچنین کانسیلر قلمی این لی دارای خاصیت آبرسانی قوی است که می‌تواند در بهبود خطوط ریز و جلوگیری از خطوط بیشتر موثر واقع شود.

بافت این لی نیز بسیار سبک بوده و به پوست شما احساس سنگینی و چربی نخواهد داد. به دنبال دلیل دیگری هستید تا خیال‌تان از بابت این محصول مطمئن شود؟ خوب است بدانید در ساختار کانسیلر قلمی این لی از ضد آفتاب با اس پی اف ۲۰ نیز استفاده شده است تا در کنار عینک آفتابی، محافظت از پوست اطراف چشم را به حداکثر برساند.

کانسیلر سیترای

داشتن دوام بالا یکی از ویژگی‌های مهم کانسیلرهای با کیفیت است و برند ایرانی سیترای با استفاده از فرمولاسیون خاص خود توانسته است، محصولی با کیفیت و دوام مناسب را به علاقمندان ارائه دهد.

این کانسیلر علاوه بر داشتن قدرت پوشانندگی بالا و دوام مناسب می‌تواند از طریق اوسرین، ناحیه حساس اطراف چشم را به خوبی آبرسانی کرده و از ایجاد چین و چروک یا بیشتر شدن آن جلوگیری کند. این کانسیلر قیمت بسیار مناسبی داشته و دو رنگ پرطرفدار دارد که می‌توانید موقع انتخاب بر اساس نیاز سراغ آن‌ها بروید.

کانسیلر کاور آپ کالیستا

اگر به دنبال محصولات آرایشی متنوع و با کیفیت هستید، برند ایرانی کالیستا را مد نظر داشته باشید. کانسیلر کاور آپ این برند نیز یکی از بهترین نمونه‌های کانسیلر موجود در بازار لوازم آرایشی است.

کانسیلر کالیستا با استفاده از فرمولاسیون خاص خود و داشتن بافت مایع توانسته پوشش دهی بسیار خوبی را برای این محصول خود فراهم کرده و به سرعت تیرگی و پف زیر چشم را کاهش دهد. استفاده از این محصول برای انواع پوست‌ها مناسب بوده و شما می‌توانید یکی از سه رنگ بسیار محبوب این برند را برای داشتن یک آرایش یکدست و تمیز انتخاب کنید.

کانسیلر مایع اپیلینگ شون

برند شون نیز یکی از برندهای ایرانی است که با ارائه محصولات با کیفیت توانسته است در مدت زمانی که به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی وارد شده است سلیقه مخاطبان سخت گیر ایرانی را به خود جلب کند.

کانسیلر مایع اپیلینگ شون در ۵ رنگ روشن،متوسط،گندمی، تیره و برنز و مناسب برای انواع پوست است.بافت این کانسیلر بافت سبکی دارد و قابلیت پوشانندگی بالایی دارد.

فرمولاسیون کانسیلر مایع اپیلینگ شون غنی شده با روغن بادام و دارای خاصیت ضد چروک است.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا