سفره آرایی و میوه آرایی

ترفندهایی برای انتخاب بهترین آبمیوه گیری

امروزه بسیاری از افراد به سلامت و تغذیه خود اهمیت می دهند. اگر شما هم جزو این افراد هستید آبمیوه های طبیعی را فراموش نکنید یکی از بهترین را ها برای حفظ سلامتی استفاده از آبمیوه های طبیعی است که سرشار از ویتامین هایی است که برای بدن لازم است. پس از نوشیدن آبمیوه های طبیعی و تازه غافل نشوید. اما آیا نوشیدن این آبمیوه ها فقط برای بزرگسالان مناسب است ؟ جواب مشخص است خیر! بسیاری از کودکان هستند که از خوردن میوه ها امتناع می کنند و علاقه ای به خوردن میوه ندارند و از آنجایی که بدن نیاز به این ویتامین ها دارد بنابراین شما به راحتی می توانید آبمیوه های خوشمزه و مفید را برای آنها جایگزین کنید و موجب سلامت آنها شد.

بهترین برند برای آبمیوه گیری

امروزه انواع متنوعی از آبمیوه گیری ها به دلیل پرطرفدار بودن وارد بازار شده اند. داشتن یک آبمیوه گیری مناسب و نوشیدن یک لیوان آبمیوه طبیعی در روز بسیار لذت بخش است. اگر به دنبال یک آبمیوه گیری با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا هستید به سراغ آبمیوه گیری بوش بروید. بوش شرایطی را فراهم آورده است که هر فردی با هر بودجه ای می تواند یک آبمیوه گیری فوق لعاده داشته باشد. بوش علاوه بر زیبایی به کارایی و کیفیت هم بسیار اهمیت داده است.

تفاوت آبمیوه گیری و مخلوط کن

به خاطر داشته باشید که آبمیوه گیری ها فقط برای آب گرفتن استفاده می شوند ولی مخلوط کن ها برای مخلوط کردن استفاده می شود. به طور مثال یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها شیرموز است. برای تهیه شیر موز از مخلوط کن استفاده می شود. مخلوط کن ها هم یکی از وسایل ضروری برای هر خانه هستند که شما برای اطلاع از قیمت روز مخلوط کن و آبمیوه گیری می توانید به سایتهای اینترنتی مطمئن سر بزنید.

نکات کلیدی برای خرید آبمیوه گیری مناسب

اندازه دهانه: بهتر است که آبمیوه گیری را انتخاب کنید که دهانه آن بزرگ باشد به دلیل اینکه اگر آبمیوه گیری دهانه کوچکی داشته باشد شما مجبور می شوید تمام میوه ها را ریز ریز کنید و داخل آن بیندازید.

توان مصرفی: به خاطر داشته باشید کمترین توان برای آبمیوه گیری ۶۰۰ و قوی ترین آنها ۱۵۰۰ وات است

جنس تیغه: برای تیغه ها از جنس های مختلفی استفاده می شود که نوع پلاستیکی آن دارای مقاومت کمتر و جنس فولادی بسیار مقاوم و با دوام است.

جنس بدنه: برای جنس بدنه می توان گفت که برخی از دستگاه ها پلاستیکی و برخی دیگر استیل هستند. نوع سومی هم وجود دارد که از تلفیق پلاستیک و استیل است.

همه لوازم خانگی خود را از یک جا خریداری کنید

همه ما دوست داریم که یک فروشگاه مطمئن با لوازم خانگی اصل را سراغ داشته باشیم تا همه را از یک جا خیلی آسان خریداری کنیم. فروشگاه منزل مارکت بهترین جا برای خرید مناسب ترین توستر،آبمیوه گیری، اتو و…است. شما با خرید از این فروشگاه می توانید از اصل بودن کالای خود مطمئن شوید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا