زیبایی

بهترین تقویت کننده مژه خانگی

از مژه های کوتاه و کم پشت خود ناراضی هستید؟

به دنبال راهی برای تقویت مژه های خود می گردید؟

از اکستنشن و ریمل خسته شده اید؟

در ادامه این مطلب ما شما را با بهترین تقویت کننده مژه خانگی آشنا خواهیم کرد تا دیگر نگران ریزش مژه های خود نباشید و از شر کم پشتی آن نجات پیدا کنید. برای داشتن مژه های پرپشت و حجیم شما باید استفاده از محصولات و تقویت کننده های خانگی و غیر خانگی را در روتین روزانه خود قرار بدهید تا با افزایش سن و بر اثر عوامل محیطی و ژنتیکی آسیبی به مژه های شما وارد نشود، در ادامه برای آشنایی بیشتر با بهترین تقویت کننده مژه با الانزا همراه باشید.

رشد طبیعی مژه چقدر طول می کشد؟ 

طی یک اتفاق طبیعی شما در طول شبانه روز یا هنگام آرایش یا برخواستن از خواب با چند عدد تاره مژه روبرو خواهید شد که ممکن است روی گونه و زیر چشم هایتان افتاده باشد و شما را نگران ریزش مژه هایتان کند، جالب است بدانید ریزش مژه امری طبیعی خواهد بود و مانند موهای سر امکان ریزش آن وجود دارد پس در مرحله اول ترس را کنار بگذارید و به سراغ درمان و دلیل ریزش آن باشید. هنگام ریزش مژه ها سوالی که پیش می آید این است که این مژه از دست داده شده چه مدت طول میکشد که باز مجدد و به صورت طبیعی رویش داشته باشد؟

بهترین تقویت کننده مژه خانگی 
در جواب باید به شما بگوئیم که مژه نیز همانند موی سر یا صورت طی یک فرآیند طبیعی رشد خواهد کرد و نیاز به نگرانی نبوده و همه چیز را به زمان بسپارید. اما یکی از راه حل های موجود برای از بین بردن ریزش طبیعی مژه و یا ضعیف شدن آن این است که شما با خرید محلول تقویت کننده مژه و مصرف آن به صورت روزانه و طولانی مدت چشم و مژه هایی زیباتر خواهید داشت. اما بدانید که برای رشد یک تار مژه حدود ۳۰ الی ۴۵ روز زمان نیاز است و هر مژه نهایت ۱۰ میلی متر بلند خواهد شد و پس از آن رشد فولیکول مو قطع خواهد شد و مژه در مرحله ریزش قرار خواهد گرفت، فراموش نکنید زمانی که مژه شما افتاد پس از آن سریع مژه جدید جایگزین نخواهد شد و معمولا ۲ الی ۳ هفته طول بکشد تا مژه جدید دربیاید.

برای نحوه استفاده از محلول تقویت کننده مژه این مقاله را در مجله اینترنتی الانزا به شما پیشنهاد می کنیم.

علل ریزش مژه

علل ریزش مژه

ریزش مژه دلایل مختلفی خواهد داشت که ما چند دلیل را برای شما توضیح خواهیم داد.

  • ریزش مژه با اکستنشن: اگر به دنبال راهی برای تقویت مژه های خود هستید از گذاشتن مژه مصنوعی و اکستنشن جدا خودداری کنید چرا که ممکن است در لحظه و زمان شما را زیباتر کند اما در نهایت به مژه های شما آسیب زده و شما دچار ریزش مژه خواهید شد. فراموش نکنید اگر تصمیم به انجام اکستنشن مژه یا قرار دادن مژه مصنوعی گرفته اید حتما از محصولات با کیفیت استفاده کنید چرا که محصولاتی مانند چسب مژه در تماس مستقیم با چشم و مژه های شما قرار خواهد گرفت و در نهایت اگر باکیفیت نباشد ممکن است مژه های شما را دچار آسیب کند.
  • تغذیه نامناسب: گاهی مصرف بعضی از مواد خوراکی در طولانی مدت موجب ضعیف شدن تارهای موی شما و ریزش موهایتان خواهد شد.
  • خوابیدن با آرایش: یکی از مهمترین نکاتی که خانم ها در هنگام خوابیدن باید به آن توجه داشته باشند این است که صورت خود را در صورت وجود آرایش شسته و پس از آن بخوابند، به این دلیل است که در دراز مدت آرایش هم پوست هم مژه های شما را خراب و کم حجم خواهد کرد و این مشکلی است که پس از آن شما به راحتی به روال سابق باز نخواهید گشت.
  • بیماری یا مصرف دارو: گاهی پیش می آید که شما مژه یا موهای زیبایی دارید اما از آن ها به درستی مراقبت نکرده اید و این زیبایی از دست رفته است و شما دلیل آن را نمی دانید در این شرایط شما باید به پزشک مراجعه کرده و دلیل این ریزش و کم حجمی را جویا شوید، بعضی اوقات پیش می آید که مصرف دارو باعث ریزش مژه یا موهای شما می شود که باز در این شرایط نیز شما مجبور به تحمل و رویش مجدد آن ها هستید و چاره دیگری نخواهید داشت.

ترفند های تقویت مژه در خانه 

ترفند های تقویت مژه در خانه 

استفاده از روغن های گیاهی برای تقویت رشد مژه در خانه بسیار تاثیرگذار خواهد بود در این نوشتار سعی بر آن داریم تا شما را با چند مدل از این روغن های گیاهی و مفید آشنا کنیم تا در صورت کم حجم شدن مژه یا موهای خود برای پیشگیری سریع تر اقدام کرده و جلوگیری کنید از این اتفاق و مژه هایی زیبا و منحصربفرد داشته باشید.

  • روغن کرچک

از مهمترین روغن های مفید برای رشد مو و مژه ها روغن کرچک است که از دانه بذر لوبیا گرفته می شود و یکی از محرک های قوی برای رشد و تغذیه فولیکول های مو شناخته شده است. استفاده از این روغن به سال های بسیار دور و زمان مصر باستان باز می گردد که به عنوان یک پماد از آن استفاده می شده است و باعث درخشانی و زیباتر دیده شدن موهای شما خواهد شد. اگر قصد استفاده از روغن کرچک را دارید بهتر است از یک تکه پنبه با برس آرایشی برای پخش کردن روغن به تمامی نقاط چشم هایتان استفاده کنید و با ریزش مژه های خود خداحافظی کنید.

  • ژل آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا یکی از معجزه کننده های شگفت انگیز در راستای ضخیم و بلند کردن مژه های شما است که حاوی مواد غذایی و ویتامین های بسیار مغذی است که به ضخیم شدن مژه های شما کمک خواهد کرد. این گیاه حاوی ویتامین B12، A و C است که برای رشد سالم مو کاملا مفید خواهد بود. این گیاه سرشار از اسید فولیک بوده و مانع از ریزش مو نیز می شود و در نهایت به آبرسانی و تقویت موهای شما بسیار کمک خواهد کرد، برای استفاده از این گیاه شما می توانید با یک اپلیکاتور یا برس تمیز ریمل این  ژل را روی مژه های خود پخش کنید.

  • ویتامین E

براساس تحقیقات انجام شده کسانی که از ویتامین E استفاده می کنند رشد موهای قوی تری به نسبت کسانی که استفاده نمی کنند خواهند داشت، خواص آنتی اکسیدان این ویتامین باعث کاهش اکسید کنندگی پوست سر و مژه ها می شود و دقیقا از ریزش مژه های شما جلوگیری خواهد کرد.

  • برس کشیدن مژه ها

بطورکلی اگر شما دچار ریزش مو هم باشید به شما پیشنهاد می شود روزانه دو الی سه بار موهای خود را شانه بکشید چرا که با این حرکت جریان خون در پوست سر و مژه های شما اتفاق خواهد افتاد و پس از آن کم کم ریزش شما قطع شده و دیگر نوبت آن است که مژه های خود را با محصولات دیگر تقویت کنید.

  • ماسک پوست لیمو

برای درمان ریزش مژه ها و ضخیم شدن آن شما می توانید از مخلوط پوست لیمو که حاوی اسید فولیک است و سرشار از ویتامین های B و C می باشد استفاده کنید، برای ساخت این ماسک نیاز است شما کمی از پوست لیمو را رنده یا میکس کرده و با یک تکه پنبه به ریشه مژه های خود بزنید تا در نهایت مژه هایی زیبا داشته باشید.

 

نتیجه گیری

همانطور که در نوشتار بالا ذکر کردیم باید توجه داشته باشید که شما می توانید به وسیله یک سری محصولات گیاهی و روغن های طبیعی مفید مژه های خود را تقویت کنید و در نهایت در صورت بروز حساسیت یا واکنشی از سمت پوست تان می توانید از محصولات تقویت مژه شرکتی و محلول های ترمیم مژه استفاده کنید. برای خرید محلول تقویت مژه شما می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی الانزا(https://elanza.com/) مراجعه کنید و پس از بررسی محصولات متنوع و انتخاب محلول مورد نظر خود ثبت سفارشات تان را تکمیل کرده و در کمترین زمان ممکن محصولات خریداری خود را تحویل بگیرید.

 

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا