تزیینات شب یلدا

طرز تهیه چیز کیک انار تک نفره

چیز کیک انار تک نفره

این چیز کیک یخچالی هستش بسیار ساده و بسیار خوشمزه هستش

چیز کیک انار

مواد لازم :

بیسکوییت پتی بور ۱ بسته
کره ۶۵گرم
شکر ۲۰ گرم
پنیر ماسکارپونه ۲۰۰ گرم
خامه ۲۰۰ گرم
پودر ژلاتین ۱ ق غ سرخالی
شیر نصف پیمانه
پودر قند به مقدار لازم
انار ۱ الی ۲ عدد
ژله انار ۱ بسته

طرز تهیه چیز کیک انار :

ابتدا لایه بیسکوییتی رو درست میکنیم . بیسکوییت رو داخل اسیاب میریزیم و کاملا پودر میکنیم و یک بار الک میکنیم تا کاملا یکدست بشه و بعد شکر رو هم آسیاب میکنیم و به بیسکوییت اضافه میکنیم و بعد کره رو روی حرارت کم ذوب میکنیم و به موادمون اضافه میکنیم و با قاشق هم میزنیم تا یکدست بشه و بعد همونطور ک داخل عکس مشخص هستش مقداری داخل لیوان میریزیم و کمی فشردش میکنیم و به مدت ۱۵ دقیقه داخل یخچال قرار میدیم . توی این فاصله لایه پنیری رو درست میکنیم .

پنیر ماسکارپونه و خامه صبحانه رو باهم مخلوط میکنیم و باهمزن میزنیم تا یکدست بشه و بعد بهش ژلاتین رو که داخا شیر ب روش بنماری حل کردیم اضافه میکنیم و دوباره با همزن میزنیم و بعد کم کم پودر قند رو اضافه میکنیم و با همزن میزنیم تا به اون میزان شیرینی ک میپسندیم برسه .

و بعد با قاشق از مواد پنیری روی لایه بیسکوییتی میریزیم و میذاریم حدود ۱ ساعت داخل یخچال تا سفت بشه . انار رو دون میکنیم و روی لایه پنیری ک سفت شده میریزیم و روی انار از ژله انار (پودر ژله رو داخل یک لیوان اب جوش و ۲/۳لیوان اب سرد کاملا حل میکنیم تا شفاف بشه) میریزیم و میذاریم داخل یخچال تا سفت بشه و در انتها با خامه فرم گرفته و نعنا و انار و بریلو تزیین میکنیم .

ایده های تزیین پشمک شب یلدا را هم ببینید

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا