جدید

خسارتهای اثاث کشی

مراقب هزینه هایی که باربریهای بی مسئولیت به گردن شما می اندازند باشید


برای اسباب کشی از یک شرکت به اصطلاح معتبر استفاده کردم . موقع شروع بارگیری پرسیدم وسایل توی همین کامیون جا میشه یا نیسان هم بگیریم. که گفتند جا میشه. نزدیک آخر بارگیری گفتند خوب ما دیگه جا نداریم و باید یه نیسان هم بگیرید. با اعتراض من که چرا از اول نگفتید گفتند ما میریم مقصد منتظر شما تا شما بیاید . باربری ما فوری یک نیسان میفرسته . دقیقا یک ساعت طول کشید تا نیسان بیاد و حدود یک ساعت هم بارگیری طول کشید . اینجوری عمدا ۲ ساعت اضافه ساعت برای من زدند .موقع تخلیه با وجود تاکید زیاد که از آسانسور استفاده نکنید هر چه بار توی آسانسور جا میشده رو با آسانسور برده بودند که آسانسور خراب شده بود و تصاویر دوربین مدار بسته رو مدیر ساختمان نشون داد و هزینه تعمیر آسانسور و جریمه حمل بار رو از من گرفتند.
علاوه بر اون آرام بند درب ورودی مجتمع را هم خراب کرده بودند که اون هم در تصاویر مدار بسته ضبط شده بود و هزینه اون رو هم هیئت مدیره مجتمع از من گرفت . یک ماه کامل دنبال گرفتن خسارت وارده بودم ولی موفق نشدم و مدیران اطلس بار اصلا قصد جبران خسارت نداشتند و ندارند و فقط با امروز و فردا کردن من رو میخواستند منصرف کنند.
خسارت بالا تنها یک نوع کوچک از خساراتی هست که در اسباب کشی ممکن هست برای شما اتفاق بیفته .

تقریبا همه ممکن است بخواهند که جابجایی وسایل شان به خوبی و بدون خسارت های اثاث کشی و اتوبار انجام شود (تقریبا در همه موارد)! همانطور که شرکت های باربری و اتوبار ممکن است حرفه ای باشند، کار جابجایی ممکن است باعث خسارت به اموال شما شود. انواع خسارت های اثاث کشی و اتوبار می تواند در چند مورد باشد. در هر صورت، هنگامی که آسیب ها و خسارت های اثاث کشی و اتوبار به اموال شما مانند مبلمان، ظروف، کف، دیوار، وسایل الکترونیکی و غیره وارد شود شما باید سریعا اقدام کنید،و ادعا کنید. یک شرکت باربری خوب و معتبر بهترین کار را برای بازپرداخت خسارت های اثاث کشی و اتوبار انجام می دهد.(به ادعاهای شرکتهای باربری توجه نکنید.  به شماره ۴ رقمی داشتنشون هم توجه نکنید .اول بررسی از کیفیت کارشان و پاسخ گو بودنشان داشته باشید بعد تصمیم بگیرید ) ”

نوشته های مشابه

 

بهترین گزینه برای اسبابکشی استفاده از نرم افزارها و سایتهایی که امکان ثبت نظر استفاده کننده ها را دارد و قابل پیگیری نیز هست میباشد . در این نرم افزارها کیفیت کار باربری را از زبان استفاده کننده ها میشنویم  نه ادعاهای بی اساس خود باربری.

تجربیات خود از اسبابکشی و باربریهای مختلف را در قسمت نظرات این پست مطرح کنید.

 

مراقب هزینه هایی که باربریهای بی مسئولیت به گردن شما می اندازند باشید

۵/۵ - (۳ امتیاز)

‫۲ دیدگاه ها

  1. خدا لعنتشون کنه .کدوم باربری بوده ؟ من هم اسبابکشی داشتم پایه های مبل رو شکسته بودند و همونطوری زیر مبل گذاشته بودند کهما متوجه نشیم. بعد از جابجا کردن دیدیم شکسته . اصلاهم زیر بار نرفتند.

    1. نوشته بود که ظاهرا اطلس بار بوده. ما هم دو سال پیش برای اولین و آخرین بار از اطلس بار استفاده کردیم که کاش همون یک بار هم استفاده نمیکردیم. اطلس بار اصلا خسارتی که وارد کرده رو نمیده الکی تبلیغ میکنن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا