اخبار فرهنگی

از کشف حجاب ریحانه پارسا تا جنجال های جدیدش

جنجال های تازه ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا ​دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می‌باشد که زندگی خصوصی‌اش با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است.ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر به اوج شهرت رسید.

کشف حجاب ریحانه پارسا

ریحانه پارسا زمانی که ۲۱ سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر ۳۸ ساله ازدواج کرد. و بعد از گذشت تنها چند ماه اعلام جدایی کرد و در ویدیویی گفت که حالش بسیار خوب است و اصلا نارحت نیست به همین دلیل دنبال کنندگانش این طلاق را فقط دلیلی برای جمع کردن فالوئر بیشتر در اینستاگرام می دانستند اما با گذشت چند ماه اتفاقات عجیب دیگری نیز رخ داد

 

کشف حجاب ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا اخیرا پس از خروج از ایران و رفتن به کشور ترکیه در ویدیویی کشف حجاب کرد و البته او گفت که موهایم زیر ۲ سانت است و این مغایرتی با قوانین جمهوری اسلامی ندارد ولی این واقعی ترین تصوری هستش که از من می بینید و باید این اتفاق می افتادش

جنجال های ریحانه پارسا و بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا هر دو دوست دارند با ایجاد جنجال و حاشیه همیشه سر زبان ها باشند و مردم آنها را فراموش نکنند و این خصلت خیلی ها در عالم هنر است و اینطوری خودشان را سرپا نگه میدارند مثل کارهایی که اخیرا شهر قمر سعی در انجام آنها داشت حال این دو بازیگر به یاری هم و با بحث های مختلف و بی آبرو کردن همدیگر سعی در گرفتن گوی سبقت از هم دارند ماندن به چه قیمتی !!

 

ماجرای ریحانه پارسا و بهنوش بختیاری چیست؟

ریحانه پارسا و بهنوش بختیاری به تازگی وارد جدال لفظی شده‌اند و آن را در استوری های اینستاگرام ادامه دادند، دعوای پارسا و بختیاری از آنجا شروع شد که بهنوش بختیاری در پیامی متنی در صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا در قالب کامنتی برای او نوشت: “ریحانه جان روزی بهت گفتم: وارد این حرفه شدی مواظب خودت باش. الان با دیدن این فیلم متوجه شدم کاش خودم رو سبک نمی‌کردم و دلسوزانه و خواهرانه برای دختری که ذاتش به دلم نشسته بود اصلاً حرفی نمی‌زدم. بعضی حرفا قرار نیست آویزه گوش کسی بشه… حتماً باید بری و تجربه کنی و سرت به سنگ بخوره تا ببینی کسی که بیست سال از تو به لحاظ حرفه‌ای جلوتره چی میگه.”

ریحانه پارسا واکنش بسیار تندی به پست بهنوش بختیاری نشان داد. او بختیاری را بانوی ری اکشن خطاب و به بختیاری گفت: “چرا یک بار قید میلیون میلیون پولی که بابت مزون‌ها و سالن زیبایی که می‌روید «نوش جانتان» را نمی‌زنید؟

ریحانه پارسا افزود: “چرا یکبار نمی‌گویید شب‌های زیادی این ۲۰ سال اشک ریختید، بقا به هر نحو را به فنا ترجیح دادید که فقط باشید؟ ” پارسا افزود: «در واقع هر جا سخن از لایک بیشتر است نام شما می‌درخشد (مثل این کامنت آخر). من با افتخار دنبال لایک هستم، چون زاده نسل مدیا می‌باشم.»

در ادامه بهنوش بختیاری استوری‌هایی در مذمت سایت‌های شرط بندی منتشر کرد.

لایو ریحانه پارسا با مسیح علی نژاد

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی که به ترکیه مهاجرت کرده در لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد ناگفته هایی از زندگی خصوصی اش را بازگو کرد و از دلایل کشف حجابش و ازدواج سفید با مهدی کوشکی گفت.

در این لایو اینستاگرامی که حدود ۶۸ هزار بیننده داشت ریحانه پارسا از سابقه کشف حجابش در ایران خبر داد و گفت بعد از کمپین ضد حجاب علینژاد موسوم به چهارشنبه های سفید در ایران تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی حجاب باشد.

در این گفتگوی اینستاگرامی که علینژاد سعی داشت این بازیگر جوان را وادار به موضع گیری علیه کشور کند، ریحانه پارسا از واقعیت های پنهان زندگی اش پرده برداشت و با اشاره به بازی در سریال پدر گفت: بعد از این سریال به دلیل اینکه چادر به سر داشتم می خواستم بگویم من به لحاظ ظاهری طوری که در سریال بازی کردم نیستم به همین دلیل شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی کردم.

در ادامه این گفتگو در شرایطی که مسیح علینژاد تا حدودی به هدفش رسیده و توانسته بود این بازیگر جوان را به موضع گیری علیه کشور راضی کند، ریحانه پارسا به صدور حکم قضایی علیه اش اشاره کرد و گفت: من در ایران ۴ حکم کیفری داشتم. قرار بود بخاطر جریحه دار کردن عفت عمومی یکسال به زندان بروم. من به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم. فشارهای زیادی رویم بود اما به جای زندان به دو میلیون تومان جریمه محکوم شدم. بعد از آن چمدانم را بستم و به ترکیه مهاجرت کردم و صد سال سیاه برنمی گردم.

او در ادامه به حادثه ای که در آن مهدی کوشکی جانش را نجات داد اشاره کرد و گفت: یک مرتبه در خواب بودم و با دستم ناخوداگاه جلوی دست و بینی ام را گرفته بودم و داشتم خودم را خفه می کردم که مهدی کوشکی دستم را کشید والا خودم را خفه کرده بودم.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا