زیبایی

نقد و بررسی عطر نوید محمدزاده

به تازگی نوید محمدزاده بازیگر مطرح ایرانی، عطری در دو نمونه زنانه و مردانه به نام Navid تحت عنوان برند نوید محمدزاده تولید کرده است. عطر نوید محمدزاده در تابستان سال ۱۳۹۹ توسط فروشگاه سفیر به بازار معرفی شد.

عطر نوید محمدزاده ویژگی‌های خاص نوید محمدزاده بازیگر مشهور و محبوب ایرانی از جمله سخت‌کوشی، اعتمادبه‌نفس، شور و احساس را هدف گرفته است. نوید محمدزاده در هفدهم فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در شهر ایلام متولد شد و معمولاً خود را ببر کُرد فروردین معرفی می‌کند. به همین منظور در طراحی شیشه و جعبه این محصول از نماد ببر استفاده شده است.

همان‌طور که گفتیم این محصول در دو نسخه مردانه و زنانه به بازار معرفی شده است، برای آشنایی بیشتر با عطر نوید در نسخه مردانه و زنانه با ما همراه باشید.

 

عطر نوید محمدزاده مردانه ادوپرفیوم- Navid Mohammadzadeh For Him

عطری پرصلابت، مردانه و شیک

 

عطر ادوپرفیوم مردانه نوید محمدزاده عطری با رایحه خنک، با طراوت و ادویه‌ای است. وقتی این عطر را بر روی لباس یا پوست دستتان اسپری می‌کنید با موجی از نت‌های مرکباتی و گیاهی ترنج، ریحان و برگ بنفشه روبه‌رو می‌شوید. پس از مدتی نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی با رایحه جوز هندی و فلفل صورتی می‌دهد و در انتها نت‌های پایانی با رایحه چوبی وتیور و نعناع هندی جایگزین نت‌های میانی عطر می‌شوند.

شیشه و بسته‌بندی این محصول با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده است و به نوعی یادآور عطرهای برند Olfactive studio است. ازآنجایی‌که این بازیگر مطرح و محبوب کشورمان به ببر علاقه زیادی دارد روی شیشه و جعبه‌ عطر نیز لوگوی سر ببر به رنگ آبی حک شده است. این عطر با رایحه ادویه‌ای احساس لطافت، طراوت و انرژی مثبت را درون شما دوچندان می‌کند.

شما می‌توانید این عطر پر صلابت را به دوستان عزیزتان نیز هدیه دهید.

 

 

 

مشخصات کلی
حجم۱۰۰ میل
کشور سازندهایران
سال معرفی۱۳۹۹
کشور مبدأ برندایران
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو

 

 

مشخصات رایحه
مناسب برایآقایان
نوع رایحهخنک، تلخ
ساختار رایحهچوب، مرکبات، گیاهان معطر
نت آغازیترنج، ریحان و برگ بنفشه
نت میانیجوز هندی و فلفل صورتی
نت پایانیوتیور و پچولی

 

عطر نوید محمدزاده زنانه NAVID MOHAMMADZADEH FOR HER –

عطری سرشار از لطافت و احساس یک هنرمند

عطر ادوپرفیوم زنانه نوید محمدزاده با رایحه‌ای میوه‌ای و گلی تولید شده است. رایحه این عطر علاوه بر اینکه سرشار از لطافت و احساس یک هنرمند بوده، مانند ببری بسیار پر صلابت و قدرتمند است.

این عطر زنانه با رایحه ملایم و شیرینش حس لطافت، آرامش، انرژی مثبت و شادی درونی عمیقی را در شما ایجاد می‌کند. می‌توانید این عطر را در تمامی روزها و فصل‌های سال استفاده کنید.

هنگامی‌ که این عطر را بر روی لباس یا پوست دست خود اسپری می‌کنید، بلافاصله بوی نت‌های اولیه این عطر به مشامتان می‌رسد که ترکیبی از رایحه‌های نارنج، لیموترش و سیب سبز است که پس از مدتی این ترکیب جای خود را به نت‌های میانی با رایحه‌های گل صدتومانی، گل رز و پرالین می‌دهد. بوی این ترکیب گلی انرژی مثبت شما را بیشتر می‌کند و در انتها نت‌های پایانی با رایحه‌های چوب سدر و مشک از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند.

عطر زنانه نوید محمدزاده از طراحی ظریف و شیکی برخوردار است. بد نیست بدانید ظاهر این عطر نیز درست مانند نسخه مردانه‌اش است. با این تفاوت که لوگوی ببر در بسته‌بندی مدل زنانه به رنگ صورتی است و نقش نیمه‌ صورت ببر روی جعبه آن قرینه شده است، وقتی این عطر زنانه در کنار جفت مردانه‌اش قرار گیرد به صورت کامل در می‌آید و نشان‌دهنده مکمل بودن دو رایحه در کنار یکدیگر است.

خرید عطر نوید مدل زنانه، با توجه به بوی خوش، ماندگاری بالا و طراحی شیشه‌ منحصربه‌فردش برای شما بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. تنها نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که برای خرید محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر اصل از جمله خرید عطر نوید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید از رایحه خوش و اورجینال این عطر بیشترین بهره را ببرید.

 

مشخصات کلی
حجم۱۰۰ میل
کشور سازندهایران
سال معرفی۱۳۹۹
کشور مبدأ برندایران
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو

 

 

مشخصات رایحه
مناسب برایبانوان
نوع رایحهملایم و شیرین
ساختار رایحهمیوه، مرکبات، گل
نت آغازینارنج. لیموترش. سیب سبز
نت میانیگل صدتومانی، رز، پرالین
نت پایانیچوب سدر، مشک

 

راهنمای خرید عطر

با وجود تنوع و رایحه‌های فراوان، انتخاب یک عطر خوب و خاص می‌تواند برای شما کمی سخت و چالش‌ برانگیز باشد؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید عطر اصل و استاندارد کمی در این مورد اطلاعات داشته باشید؛ پس پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

 

کدام عطرها مناسب فصل گرم هستند؟

با توجه به شرایط آب‌ وهوایی و تعریق زیاد در فصل گرم سال، استفاده از عطرهایی با رایحه‌های خنک و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلی و‌ وحشی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد؛ زیرا استفاده از این عطرها در فصل تابستان، حس سرمای خوشایندی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند.

کدام عطرها مناسب فصل سرد هستند؟

بد نیست بدانید که ماندگاری عطرها در فصل‌های سرد سال بیشتر است. در فصل‌های پاییز و زمستان دمای هوا پایین بوده و الکل موجود در عطر نیز دیرتر تبخیر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که در فصل‌های سرد سال، از عطرهایی با رایحه‌های سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ استفاده کنید.

 

۴ نکته برای استفاده از عطر

 

· هرگز شیشه عطر را در محل گرم و همچنین زیر نور آفتاب قرار ندهید؛ زیرا تابش نور آفتاب و گرم شدن دما باعث تغییر رایحه عطر می‌شود. توصیه می‌کنیم آن را در جعبه و در محلی خنک و تاریک نگهداری کنید.

 

· ماندگاری عطر بر روی پوست چرب بیشتر است بنابراین بهتر است قبل از اسپری کردن عطر، پوست را با لوسیون بدن یا یک مرطوب‌کننده‌ بدون بو چرب کنید.

· هرگز بعد از اسپری کردن عطر به پوست دست، مچ‌ها را به هم نمالید چرا که باعث تغییر بوی عطر می‌شود.

· همیشه عطر را بر روی قسمت‌های نبض‌دار و گرم بدنتان مانند مچ دست، روی گردن،‌ آرنج، پشت زانو و روی قوزک پا اسپری کنید.

 

 

خرید محصولات اصل از فروشگاه روژا شاپ

امروزه خرید عطر و ادکلن اصل و تشخیص آن از نوع تقلبی بسیار سخت شده است. به همین دلیل بهتر است برای خرید عطر اصل به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا نسبت به خرید خود مطمئن باشید.

روژا یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در زمینه عرضه محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر در ایران است. شما می‌توانید برای خرید عطر نوید محمدزاده به سایت روژا مراجعه کنید. با خرید اینترنتی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر از سایت‌ معتبری مانند روژا خیالتان راحت باشد که جنس اصل و باکیفیت خریداری می‌کنید.

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا