زیبایی

کاربردی ترین نکات آرایش ابرو

 

ابروها زیبایی چشم ها را در یک چهارچوب به نمایش می‌گذارند و یکی از مهم ترین اجزای صورت به حساب می آیند. در واقع داشتن ابروهای خوش رنگ، پرپشت و خوش حالت بر زیبایی صورتتان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. پس اگر ابروهایتان را به خوبی آرایش نکنید و به فکر تقویت آنها نباشید، ممکن است زیبایی چهره تان تحت تاثیر قرار بگیرد. سایه ابرو یکی از لوازم آرایش بسیار راحت و کاربردی است که در میان لوازم آرایش هر خانومی می‌توان آن را پیدا کرد. در واقع با سایه ابرو می توانید جاهای خالی ابرو را پر کرده و ابرو را به هر  حالتی که می پسندید طراحی کنید. ما در ادامه مقاله به معرفی روش های مختلف برای آرایش ابرو می پردازیم . پس اگر به دنبال ظاهری بهتر برای ابروهایتان هستید با ما همراه باشید.

سایه ابرو، بهترین راهکار برای افرادی که آرایش کم دوست دارند.

معمولا افرادی که دوست دارند آرایش ملایم داشته باشند یا ظاهرشان طبیعی جلوه کند از سایه ابرو استفاده می کنند. مسلماً سایه ابروهایی که بافت بسیار نرم و سبک دارند، بیشتر مورد پسند واقع می شوند. سایه ابرو در رنگ های مختلف وجود دارد که باید متناسب با رنگ مو،رنگ ابرو و تناژ پوستی انتخاب شود.


کاربرد سایه ابرو نسبت به دیگر روش ها

سایه ابرو مانند تاتو معمولی عمل می کند. با این تفاوت که ماندگاری کمی دارد. به همین خاطر خانم ها از این روش نسبت به دیگر محصولات آرایشی ابرو استقبال بیشتری می کنند. با استفاده از این روش ابروها با رنگ ملایمی پر می‌شود که ظاهری طبیعی تر خواهد داشت. همچنین سایه ابرو موهای ابروها را پرپشت تر نشان می دهد. به همین خاطر بیشتر خانم ها برای پر کردن نواحی خالی ابرو از این وسیله آرایشی استفاده می کنند. در حقیقت سایه ابرو زمینه پوست ناحیه ابرو ها را رنگ می کند. برای استفاده از این وسیله آرایشی در ابتدا باید حالت دلخواهی برای ابروهای خود کشیده و سپس بر اساس آن نواحی خالی یا کم پشت را پر کنید.

ظاهری متفاوت با رنگ ابرو

اگر به دنبال تغییر چهره هستید و دوست دارید تغییری بر روی ظاهرتان ایجاد کنید، در حالی که این تغییر باعث زیباتر شدن شما بشود، یکی از ترفند های کاربردی رنگ کردن ابروست. اما اینکه بدون هیچ فکر و مطالعه ای یک رنگ را بردارید و به روی ابروهایتان بگذارید، کاراشتباهی است. برای رنگ کردن ابرو باید نکاتی را در نظر بگیرید تا این تغییر رنگ متناسب با چهره شما انجام شود.

انتخاب رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

بهترین رنگ ابرو باید متناسب رنگ موهایتان انتخاب شود. برای مثال، اگر رنگ مو شما قهوه ای تیره است و پوست گندمی دارید، بهتر است رنگ ابروهایتان مشکی باشد. این تضاد چهره شما را بسیار زیباتر نشان می دهد. نکته دیگر اینکه، اگر دوست دارید رنگ موهایتان را تغییر دهید بهتر است رنگ ابروهایتان را نیز عوض کنید و رنگی انتخاب کنید که با موهایتان همخوانی داشته باشد. به طور کلی، رنگ ابرو باید دو درجه نسبت به رنگ موهایتان متفاوت باشد. اگر رنگ موهایتان تیره است پیشنهاد می شود رنگ ابرو با دودرجه روشن تر استفاده کنید، و اگر رنگ موی روشنی دارید برعکس. اما فراموش نکنید در کنار رنگ مو باید فاکتور اصلی دیگری یعنی رنگ پوست را نیز در نظر بگیرید.

کدام رنگ ابرو به رنگ پوستتان می آید؟

برای انتخاب رنگ ابرو متناسب با رنگ مو و پوستتان می توانید از سایه ابرو کمک بگیرید. بنابراین رنگ های مختلف از سایه ابرو را بر روی ابروهایتان امتحان کنید تا ببینید چه رنگی بیشتر به پوست تان می آید. ابتدا از رنگ‌های قهوه‌ای شروع کنید، این رنگ معمولا برای افراد دارای رنگ موی تیره با رنگ پوست های متفاوت، گزینه مناسبی است. اگر پوست سفید و روشنی دارید بهتر است برای تغییر ابرو رنگ ابرو یک یا دو درجه روشن تر از رنگ موهایتان انتخاب کنید. این در حالی است که رنگ موهای شما نسبتا تیره باشد. اما اگر رنگ پوستتان تیره یا سبزه است، سعی کنید رنگ ابرو را روشن انتخاب کنید تا چهره شما را باز تر جلوه دهد. در کنار استفاده از رنگ موهای شرابی در حالی که رنگ پوستتان چه تیره و چه روشن باشد بهتر است ابروهایتان را تیره کنید. این کار باعث جذاب تر شدن چهره شما می شود.


تبدیل کردن حالت ابرو به مدل ابروی سلبریتی ها

اگر دقت کرده باشید این روزها تمام مدل ابرو سلبریتی ها و افراد مشهور پرپشت و یکدست است. اما راز زیبایی این مدل ابروها چیست؟ برای این که ابروهای پرپشت و خوش حالتی داشته باشید بهتر است برای تقویت کردن ابروهای تان چاره‌ای بیندیشید. قطعا داشتن ابروهای کشیده و جذاب با خوشحال ترین تارهای مو چهره شما را جوان تر و زیباتر خواهد کرد. ژل ابرو به عنوان یکی از بهترین محصولات آرایشی به تقویت ابروها بسیار کمک کرده و حالت زیبایی به ابروهای شما می دهد. برخی از ژل ابروهای رنگی در کنار داشتن ویژگی سایه ابرو ابروهای شما را مرتب کرده و حالت دهنده مناسبی خواهد بود. بنابراین شما هم با داشتن یک ژل ابرو می توانید ابروهای زیبا، براق و خوش حالتی داشته باشید و چشمانتان را با زیبایی هر چه بیشتر به نمایش بگذارید.

پرتر نشان دادن ابروهای ضخیم و بلند با ژل ابرو

خانم هایی که ابروهای ضخیم و بلندی دارند، اما در عین حال فضاهای خالی در بین ابرویشان مشخص می شود؛ می توانند با استفاده از ژل ابرو به ابروهای خود حالت داده و آنها را پرتر جلوه دهند. اما این به این معنا نیست که ژل ابرو تنها برای این دسته از خانم کاربرد دارد. ژل ابرو می‌تواند برای ابروهای نازک نیز مناسب باشد و به تقویت آنها بپردازد. به طور کلی، ژل ابرو هر ناحیه از ابرو را به حالت مناسب تغییر می دهد. برای مثال می توانید موهای تاج ابرو را به سمت بالا، موهای میانی را افقی و دم ابرو را به حالت هرچه بهتر حرکت دهید. برای انتخاب ژل ابرو مانند دیگر محصولات آرایشی سعی کنید بهترین برند را انتخاب کنید تا سازگاری بیشتری با ابروهای شما داشته باشد و به آن ها آسیب نرساند.

کلام آخر

داشتن ابروهای زیبا، خوش حالت و خوش رنگ به زیبایی صورت شما می افزاید. پس با در نظر گرفتن نکاتی که بیان شد و استفاده از بهترین برند های ژل و سایه ابرو  در کنار زیبایی، به فکر سلامتی هر تاری از ابروهای خود باشید. اگر بدنبال خرید لوازم آرایشی معتبر هستید پیشنهاد می کنیم از وب سایت مو تن رو خرید کنید. این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات آرایشی مرغوب و درجه یک را به شما عزیزان عرضه می کند. از کانسیلر و کرم پودر گرفته تا بهترین رژلب های بدون سرب و…

۱/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا