نکته های خانه داری

بهترین آموزشگاه خیاطی

از نظر سایت ما بهترین آموزشگاه خیاطی شامل مولفه هایی مانند فضا، متراژ، تجهیزات، اساتید، مدرک معتبر و…میباشد که میخواهیم درمورد یکی از بهترین آموزشگاه های خیاطی با شما صحبت کنیم(زمان مطالعه ۲دقیقه)

تجهیزات آموزشگاه خیاطی خوب

یک موسسه آموزشی برای آموزش حرفه ای نیاز به تجهیزات کامل از جمله، چرخ های خیاطی صنعتی راسته وزیگزال،چرخ های ژانومه،اتوبخارهای حرفه ای و…داردکه هنرجو بتواند تجربه استفاده از ابزارهای حرفه ای را داشته باشدو بتواند باهمه آنها کار کند.آکادمی پارس یکی از مجهزترین آموزشگاه های خیاطی ایران میباشد که برای مشاهده تجهیزاتش میتوانید اینجا کلیک کنید.

اساتید بهترین آموزشگاه خیاطی

استاد و مدرس اساس یک آموزش درسطح عالی میباشد،خیلی وقت است که خیاطی تجربی از مد افتاده و مردم به دلیل سخت پسند شدن و قیمت زیاد پارچه ها، ریسک نمیکنند و به خیاط های تجربی لباسی سفارش نمیدهند. از این رو آکادمی پارس بهترین اساتید ایران که همگی کارشناسی و ارشد رشته های طراحی لباس و نساجی از دانشگاه های برتر ایران هستند راگردهم آورده که نتیجه آن میشود هنرجویان حرفه ای ودرجه یک با متد روز.

مدرک بین المللی هم خیلی مهمه

افرادی که وارد آموزش هررشته ای میشوند به دلایل مختلفی اعم از اخذ جواز کسب، پرونده مهاجرت، دریافت وام و تسهیلات و البته پوز دادن ? نیاز به مدرکی معتبر دارند.آکادمی پارس معتبرترین مدارک وزارت ارشاد و بنیاد ملی مد و لباس که مدارک بین المللی دوزبانه هستند را بعد ازدوره های آموزشی برای هنرجویان صادرمیکنند که یکی ازدلایلی که همه افرادی که به طراحی لباس و آموزش خیاطی و در کل آموزشهای پوشاک علاقه دارند برای ثبت نام آکادمی پارس را انتخاب میکنند.

درکل سرتونو درد نیارم، ما آموزشگاه های زیادی روبررسی کردیم وبه این نتیجه رسیدیم که بهترین آموزشگاه خیاطی ایران،آکادمی پارس هستش که دو شعبه فعال درتهران وکرج دارند که در زیر آدرس و شماره تماسشون وبراتون نوشتیم.

آکادمی پارس تهران۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰

آکادمی پارس کرج۰۲۶۳۲۵۶۲۹۲۴ و۰۲۶۳۲۵۰۵۲۰۵

آدرس آکادمی پارس تهران:میدان انقلاب،خیابان آزادی به سمت میدان آزادی،خیابان والعصر،بن بست علیخانی،پلاک ۱۲،طبقه اول-دوم وسوم

مشاوره رایگان ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰

آدرس آکادمی پارس کرج:عظیمیه،بلوارشورا،ابتدای بلوارکاج،پلاک ۲۳،ساختمان مهریزان ،طبقه سوم،واحد۷

مشاوره رایگان ۰۲۶۳۲۵۰۵۲۰۵

آدرس سایت آکادمی پارس هم براتون میزاریم که کلی آموزش رایگان طراحی لباس و خیاطی هر روز داخل سایتشون میزارند و میتونید استفاده کنید و کلی لباس خوب برای خود و اطرافیانتون طراحی و دوخت نمایید.

پیج اینستاگرام آکادمی پارس ACADEMY_PARS هستش و داخل پیجشون هم هر روز تعدادی آموزش رایگان الگوسازی و دوخت و طراحی لباس بارگزاری میکنند و البته تقریبا ۱۱۵۰۰۰ نفر هم دنبال کننده دارند.

 

۳/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلم من م مانم همیه بور دور یی خیاطی بیبن خیلی هیجان زده شوده چون من قبلن مامانم یاداده والان من شهرم ودادشم فوت کردن من ازواج کردم و الان میخوام کلاس خیا قیلن خیاط بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا