مد و لباس

طراحی لاک ناخن برجسته دخترانه

طراحی لاک ناخن : بار دیگر ایران بانو را با انواع مدل های کاشت ناخن و طراحی ناخن با زیباترین رنگ لاک ها و با انواع نگین و مروارید و …. برای دختران جوان، عروس خانم ها و …. باشید. تلاش کردیم تا اکثر مدل های موجود و جدیدترین های موجود را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ایران بانو همراه باشید.

طراحی ناخن کوتاه جدید

طراحی ناخن کوتاه جدید

 طراحی ناخن دخترانه شیک

 طراحی ناخن دخترانه شیک

 طراحی ناخن ساده و زیبا

طراحی ناخن ساده و زیبا

 طراحی ناخن دخترانه فانتزی

آموزش لمینت ناخن

لمینت ناخن در واقع کاری برای استحکام بخشیدن به ناخن های طبیعی بدون تغییر درمدل و فرم اصلی آن است. اگر از فرم ناخن خود راضی هستید فقط با شکستن آن مشکل دارید می توانید با استفاده از این روش ناخن هایی بلند و مستحکم داشته باشید. فرق اصلی که لمینت با ژلیش دارد اول در استحکام بیشتر ناخن در لمینت است و دوم اینکه در ترمیم نیازی به پاک کردن کل مواد از روی ناخن نیستید. البته قبل از انجام این مراحل بهتر است راه های درمان و تقویت ناخن را بیاموزیم و بعد از کارهای کمکی برای تقویت خارجی ناخن استفاده کنیم.

 فرنچ ناخن ساده و شیک

 آموزش لمینت ناخن

لمینت را معمولا ۳ بار بر روی ناخن می زنند تا ضخامت مد نظر را برای شما ایجاد کند. لمینت را مثل لاک در لایه هایی نازک بزنید و هر مرحله ۲ دقیقه در دستگاه قرار دهید تا به خوبی خشک شود. هر چه لایه ها نازک تر و با تکرار بیشتری انجام شود نتیجه بهتر خواهد شد. شما می توانید با فرم دهی با این لاک چسبناک مقداری ناخن را تغییر فرم نیز دهید. لمینت در رنگ های مختلفی وجود دارد ولی توصیه می کنیم از مواد بی رنگ شیشه ایی و یا رنگ های بیس ساده استفاده کنید تا در مدتی که مواد روی ناخن هست خسته کننده نباشد.

طراحی ناخن با اکلیل

طراحی های زیبای ناخن

لایه آخر را که زدید و در دستگاه خشک کردید متوجه می شوید که مثل ژل بیس مواد چسبناکی روی لمینت وجود دارد. این لایه نشان دهنده خشک نشدن مواد نیست ماهیت اصلی مواد به این شکل است و باید در آخر به وسیله یک پد و یا پنبه الکلی روی ناخن را محکم پاک کنید تا چسبندگی از بین برود و لایه براقی را مشاهده کنید.

ناخن عروس جدید

ناخن عروس جدید

خطوط تیره روی ناخن ها ممکن است نشانه نوعی سرطان پوست باشدبه محض دیدن چنین نشانه ای باید سریع به پزشک مراجعه کنید

به اعتقاد خیلی ها خطوط سفید روی ناخن نشان دهنده کمبودکلسیم است اما این باور کاملا غلط است. این خطوط نشانه رژیم غذایی نامتعادل و کمبود پروتئین است

پوست قرمز و متورم اطراف ناخن ها نشان دهنده التهاب است. این التهاب باکتریایی پارونیشیا نام دارد

مدل ناخن های بلند شیک

مدل ناخن های بلند شیک

 طراحی ناخن دخترانه ساده

طراحی ناخن دخترانه ساده

طراحی ناخن برجسته

طراحی لاک ناخن برجسته

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا