نگهداری مواد غذایی

فلفل سیاه و چاقی | تاثیرات مثبت فلفل سیاه بر لاغری و کاهش وزن

خواص مواد غذایی ، فواید فلفل بر لاغری در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

نوشته های مشابه

 

خواص فلفل سیاه نکوبیده

فلفل سیاه و فشار خون ، فلفل سیاه و چاقی

 

 

فلفل سیاه ضد چاقی است

نتایج تحقیقات جدید ثابت کرد که فلفل سیاه ضد چاقی است و در درمان این مشکل رایج دنیای تکنولوژی اثر فوق العاده ای دارد.
فلفل سیاه چربی و قند خون را کاهش داده و چاقی شکم را رفع می کند

 

محققان هندی به مدت ۶ ماه تعدادی موش را مورد بررسی قرار دادند تا در نهایت تاثیر فلفل سیاه را در درمان چاقی و همچنین کاهش چربی و قند خون به اثبات برسانند. بعد از مدت معین موش هایی که فلفل سیاه در رژیم غذایی آنها گنجانده شده بود درصد چربی، میزان قند خون و وزن بدن شان کاهش یافته بود و استخوان بندی قوی تری نسبت به سایر حیواناتی داشتند که تنها غذاهای چرب مصرف کرده بودند.

 

در یک مطالعه جداگانه، محققان انگلستان در کالج لندن امپریال، جهش هایی را در یک ژن مربوط به چاقی کشف کردند وعنوان داشتند که مصرف فلفل سیاه برای کنترل آن نیز موثر بوده است.

 

به گزارش دیلی میل موش هایی که فلفل سیاه مصرف کرده بودند بعد از ۶۰ دقیقه کاهش قند خون مشهودی داشتند که این تغییر ثابت کرد ادویه پرخاصیت تند قابلیت کاهش قند خون را نیز دارد و از این رو مصرف آن به مبتلایان به دیابت و قند خون بالا توصیه می شود.

 

فلفل سیاه و چاقی

به گفته ی محققان مصرف منظم و به اندازه فلفل سیاه و مکمل های این ادویه در مدت کوتاهی بدن را در برابر چاقی مقاوم کرده و توانیی چربی سوزی را بالا می برد.
نتایج این تحقیقات در مجله Nutrition and Metabolism با چاپ رسید.

 

با فلفل سیاه وزن خود را کم کنید

فلفل سیاه دارای فواید زیادی است و در درمان بیماری های متفاوتی موثر است. کسانی که اضافه وزن دارند می توانند با مصرف فلفل سیاه ژن های مرتبط با چاقی را کنترل کنند و همچنین در کاهش وزن تاثیرات مثبتی دارد. در این مقاله از دکتر سلام به کاهش وزن با مصرف فلفل سیاه پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

 

در تازه‌ترین تحقیقات کارشناسان هندی، روشی برای کاهش وزن با مصرف فلفل سیاه کشف شد. به گفته محققان خواص ویژه فلفل سیاه و استفاده آن حتی با غذا‌های چرب، باعث کاهش وزن می‌شود.

 

 

پودر فلفل قرمز و لاغری

خواص فلفل سیاه در طب سنتی

 

 

این تحقیق بر روی موش‌های مبتلا به چاقی آزمایش شد که برای ۲۲ هفته رژیم غذایی آن‌ها فقط شامل غذا‌های چرب بود.
در هفته شانزدهم از این آزمایش، موش‌ها به دو گروه تقسیم شدند.

 

در گروه اول علاوه بر غذای چرب به غذای موش‌ها دانه‌های فلفل سیاه با بوی آلدهید معطر -که طعمی شبیه وانیل و دارچین داشت – اضافه شد و گروه دوم همچنان به تغذیه قبلی خود ادامه دادند.

 

در پایان هفته بیست و دوم، از موش‌ها تست‌های توده بدنی و آنالیز خون گرفته شد، در گروه اول افزایش توده بدنی بدون چربی، افزایش مواد معدنی اشباع شده و تراکم مواد معدنی در استخوان‌ها ثبت شد.

 

در این گروه پس از ۶۰ دقیقه از مصرف فلفل سیاه، کاهش قند خون موش‌ها را به همراه داشت.

دانشمندان هندی نتیجه گرفتند که فلفل سیاه به کنترل برخی از ژن‌های مرتبط با چاقی کمک می‌کند و می‌تواند به عنوان یک دارو برای کاهش وزن استفاده شود.

 

 

طبع فلفل سیاه گرم است یا سرد

فواید فلفل سیاه

 

فلفل سیاه و چاقی | تاثیرات مثبت فلفل سیاه بر لاغری و کاهش وزن

 

 

منبع: شمال نیوز / نمناک / دکتر سلام

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا