اخبار فرهنگی

دلنوشته مریم مومن در پایان سریال بانوی عمارت + تصاویر جدید

 
 

پایان سریال بانوی عمارت رضایت بخش بود؟

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ، تهیه کنندگی مجید مولایی و نویسندگی احسان جوانمرد از ششم آذرماه ۹۷ روی آنتن شبکه سه سیما رفت و شب گذشته ۱۶ دی ماه ۹۷ آخرین قسمت این سریال از شبکه سه سیما پخش شد.

سریال بانوی عمارت از آن دست سریال های تاریخی بود که توانست نظر مثبت بسیاری از مخاطبان را جلب کند و بعد از پخش قسمت پایانی همه مخاطبان درخواست ساخت فصل دوم این سریال را داشتند.

درخشش مریم مومن در سریال بانوی عمارت و قسمت پایانی

مریم مومن بازیگر تازه کار سینما است که در اولین تجربه بازیگری در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت درخشید و اعتماد عزیزالله حمیدنژاد کارگردان این سریال به شناخت بیشتر او منجر شد.

مریم مومن و عزیزالله حمیدنژاد کارگردان سریال بانوی عمارت

مریم مومن با انتشار پستی به تقدیر از عزیزالله حمیدنژاد پرداخت و نوشت : حال که پخش سریال بانوی عمارت به پایان رسید و رضایت نگاه پر مهر مخاطبین عزیز را جلب کرد بهترین فرصت است که نام ببرم اسم مردی را که ناخدای کشتی بانوی عمارت بود و پیروز مندانه در تلاطم و طوفان های پیش رو با درایت ، صبر ، تجربه ، مردانگی و انسانیت ما را به سر منزل مقصود رساند. که بی شک اگر هنر و توانمندی او نبود، رسیدن به این مهم امکان پذیر نبود ، مردی که از تمام تار و پود وجودش خرج کرد تا انچه در شان مردم ایران است بدست آید،

جناب عزیزالله حمیدنژاد عزیز بر خود میبالم که در اولین تجربه کاری خود شاگرد شما بودم و هر لحظه از وجودتان اموختم ، بعد از خدا از شما سپاسگزارم و هرانچه دارم از اعتماد و لطف شماست.

سایه هنرمندی شما بر سر سینمای ایران مستدام باشد . مریم مومن / فخرالزمان شالچی

فصل دوم سریال بانوی عمارت ساخته میشود ؟

بعد از پخش قسمت پایانی سریال بانوی عمارت صفحه رسمی این سریال با انتشار استوری های متعددی جویای نظر مردم درباره ساخت فصل دوم این سریال شد و مردم با اعلام رضایت خواهان ساخت فصل بعدی این سریال بودند.

مریم مومن فخرالزمان سریال بانوی عمارت

رضایت مخاطبان سریال بانوی عمارت و طرح موضوع فصل بعدی نشانگر توانایی عزیزالله حمیدنژاد و تیم کاری او بود و باید منتظر ماند و دید درصورت ساخت فصل بعدی ، موفقیت فصل اول حاصل میشود.

بازیگران و عوامل سریال بانوی عمارت

مخاطبان این سریال نظرهای متعددی درباره داستان فصل دوم سریال داده بودند اما وجه مشترک در همه این نظرها درخواست ساخت فصل دوم با ادامه داستان فصل اول ، عاقبت آهو و یحیی ، بزرگ شدن امیرهوشنگ ، عاشقانه های فخری و شازده ارسلان و … بود.

عکس هایی از بازیگران سریال بانوی عمارت

پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری ، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، محمدصادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران سریال بانوی عمارت را تشکیل میدهند.

سریال بانوی عمارت

شبنم فرشادجو ، پاوان افسر و نیکی نصیریان در سریال بانوی عمارت

مینا وحید و محمدصادق ملک

مینا وحید و محمدصادق ملک در سریال بانوی عمارت

حسام منظور

حسام منظور ارسلان میرزای سریال بانوی عمارت

مریم مومن و شبنم فرشادجو

فخرالزمان و مهرالنسا در سریال بانوی عمارت

مریم مومن و عزیزالله حمیدنژاد

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان بازیگر نقش آهو در سریال بانوی عمارت

۳.۷/۵ - (۱۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا