انواع فال و طالع بینی

طالع بینی آذر ماه ۱۴۰۲ برای متولدین همه ماهها

طالع بینی ماهانه, طالع بینی ماه های سال

طالع بینی ماه های سال

نوشته های مشابه

فال متولدین فروردین:

این ماه را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات آن موفقیت هستید.

در ماه قبل کمی اندوهگین بوده اید و دلتان گرفته بود ، پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما به شما مژده داده می شود که در ماه جدید زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید.

باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید ؛ بهتر است زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.

فال متولدین اردیبهشت:

در این ماه سیاره حاکم شما تحت استرس و فشار است ، از اینکه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از زندگی شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در این ماه خواهید داشت بدست آورید.

اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد.

اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!

فال متولدین خرداد :

زمان، غنی ترین گنجینه هاست پس مراقب باشید زمان را از شما نگیرند یا آن را از دست ندهید. با صداقت به زندگی تان گرما ببخشید و سعی کنید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. اگر قصد سفر دارید، بهتر است آن را به بعد از انجام اموری که به شما محول شده موکول کنید. در حرفه خود ممتاز می شوید و موقعیت اقتصادی خوبی برایتان فراهم خواهد شد. درمورد اختلافات فامیلی یا اختلاف با دوستان نزدیک خود با سیاست رفتار کنید و همه پل های پشت سر خود را خراب نکنید. از اول بگویید نه، انتظار کار درستی نیست. بیشتر به فکر سلامتی تان باشید.

  

فال متولدین تیر :

آنچه را که هم اکنون دارید قدرش را بدانید ؛ اگر در تلاش برای بهبود شرایط هستید ، تلاش را در تداوم همان مسیر و آنچه که دارید قرار دهید.

چشمانتان را به نعمت های خداوند باز کنید ؛ شما یکی از بزرگترین نعمت ها را دارید ، جفا و ستم است اگر به چیزی جز آنچه دارید و هستید بیندیشید ، البته آرزوهای بهتر به شما قدرت بیشتری میدهد تا بر جهت گیری خود پافشاری داشته باشید و شرایط را بهتر کنید اما یادتان باشد که «جز کوی دوست» نروید!

باید آنچه را که وجود دارد محترم بدارید و چشم دلتان دنبال برخی جلوه های زودگذر نباشد.

  

فال متولدین مرداد:

در این ماه برای گرفتن یک تصمیم مهم مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره‌ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند هفته می‌تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند.

بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می‌کند.

نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت ، در ضمن تا زمانی که احساس اطمینان نکرده‌اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!

  

فال متولدین شهریور:

مدتی است که احساس میکنید که زندگی بر وفق مراد نیست اما باید توجه داشته باشید که زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد ؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و آن را به عنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید از آن به عنوان پله ای برای موفقیت بهره ببرید.

کارهای سودآوری به شما پیشنهاد خواهد شد که با خودباوری و تلاش ، به موقعیت های بهتری دست میابید.

طالع بینی ماهانه, طالع بینی ماه های سال

 طالع بینی ماهانه

فال متولدین مهر:

پیشنهادی دریافت میکنید که البته قبل از هر تصمیمی به تمام زوایای قضیه فکر کنید و بعد پاسخ دهید ؛ لبخند شما ممکن است به دیگران حیاتی تازه ببخشد و به زندگی امیدوارشان کند، اگر به شما اعتماد کردند ارزش این محبت را بدانید و با درستی و نیکی آن را پاسخ دهید.

با قناعت زندگی کنید، زیرا قناعت یک ارزش است، ولی هرگز خسیس نباشید ؛ روزهای خوش فرا خواهد رسید، روزهایی که خاطرات خوش گذشته را بار دیگر برای شما زنده میکند.

  

فال متولدین آبان:

از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران. به آینه بنگرید و دلتان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می بینید که آینه به شما لبخند رضایت می زند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، به خود بیایید. گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید. او روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همچنان چشم به راه شماست.

فال متولدین آذر:

هدف تان را تا به انتها دنبال کنید و در نیمه راه ناامید نشوید که می گویند جوجه را آخر پاییز می شمارند. شما همیشه تحت تاثیر محیط اطراف خود هستید. اکنون به جای آن که زانوی غم در بغل بگیرید چاره ای بیندیشید که موانع زندگی تان رو به افزونی نرود و کاهش یابد. از جایی که انتظارش را ندارید کمک دریافت می کنید ولی شما آنقدر مشغول و نگران مسئولیت های تان هستید که توجهی به این کمک نمی کنید. او هنوز چشم امیدش به شماست. در زندگی عاطفی تان ممکن است کدورتی پیدا شود. شاید فکر او جای دیگری باشد. شاید شما به فکر او نباشید. شاید اصلا مقصر خودتان هستید. به خودتان بیایید، اگر نمی خواهید جرات گفتنش را داشته باشید.

   

فال متولدین دی:

یک ماه طبیعی در پیش دارید و بهتر است در این ماه از دادن تعهدات شفاهی خودداری کنید. ممکن است اختلافاتی در زندگی شخصی و یا خانواده پیش آید و از برخوردهای قابل ملاحظه دوری کنید. پیشرفت در کارها با تلاش سخت حاصل می گردد. یک پیشنهاد ازدواج خواهید داشت که از یک رابطه پرشور و انرژی خاص می گردد که سراسر عشق است. شریک زندگی تان بسیار پایبند و متعهد به رابطه است. شرکت در جلسات رقابتی و یا آزمون ها نتایج عالی برایتان خواهند داشت.

اعتماد به نفس ذاتی شما برا انجام تکالیف در زمان مقرر ستودنی است و این احساس را به زیر دستان و اطرافیان خود انتقال می دهید. این ماه کارها بصورت روان پیش می روند. پروژه های بلند مدت با موفقیت دنبال می شوند و در پایان ماه به سود یکجای آنها خواهید رسید. قراردادهای بزرگی باتوجه به شغلتان بدست می آورید. می توانید دز امور مالی محتاطانه تر اقدام کنید و سعی کنید به سرمایه گذاری های بهتری بپردازید.

فال متولدین بهمن:

نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌های‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آنها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر با طرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت آن را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به راحتی می‌‌توانی با شرایط جدید، خود را سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.

با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌های او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده‌ای ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی. پیشنهاد شراکتی به تو شده که آن را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد به تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را به راه‌های باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از آنها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است…

فال متولدین اسفند:

بیشتر افراد خانواده و اطرافیان مدیون صبر و نبوغ و هنر و فداکاری شما هستند. اعتقاد دارید نباید وقت فرزندتان بیهوده تلف شود. سعی می کنید در طول مدت زندگی چیزی بیاموزند تا به جهان بینی کامل برسند. برنامه ریزی دقیقی برای تمام ساعات خواهید داشت.

منظم و مقرراتی هستید. اما گاهی اوقات مقررات شما دست و پاگیر می شود. وسواس زیادی نسبت به انجام کلیه ی امور دارید.

۴.۱/۵ - (۱۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا