اخبار فرهنگی

مهران مدیری در جشن تولد دخترش شهرزاد + تصاویر

مهران مدیری ، دختر مهران مدیری
تصاویری از حضور مهران مدیری کارگردان و بازیگر تلویزیون در سالروز تولد دخترش شهرزاد مدیری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می فرمائید.

جشن تولد شهرزاد دختر مهران مدیری

روز گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر شد و خبر از جشن تولد شهرزاد دختر مهران مدیری داشت. شهرزاد تنها دختر مهران مدیری است که صفحه طرفداران مهران مدیری روز گذشته تصویری از جشن تولد شهرزاد مدیری را منتشر کرد.مهران مدیری

مهران مدیری

تولد شهرزاد دختر مهران مدیری

مهران مدیری در ۱۳۴۶ از والدین اراکی درمیدان بروجردی در سر آسیاب دولاب منطقه ای در جنوب تهران به دنیا آمد. او سه برادر بزرگتر از خودش و دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد دارد.

مهران مدیری

تولد شهرزاد دختر مهران مدیری

شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری متولد ۱۳بهمن ، جشن تولدش را در کنار پدرش جشن گرفت . شهرزاد تحصیلاتش را در رشته طراحی لباس و مد ادامه داده است و بر خلاف پدرش بازیگر نیست و وارد عرصه بازیگری و سینما نشده است.

دختر بدون آلایش مهران مدیری از زمانی که برای اکران فیلم ساعت ۵ عصر در کنار پدرش قرار گرفت بیشتر در بین مردم شناخته شد و همه جا صحبت از سادگی شهرزاد دختر مهران مدیری بود . شهرزاد در رشته طراحی لباس و مد تحصیل کرده و اکنون یکی از طراحان لباس در حوزه مد می باشد. این دختر هنرمند در رشته های نقاشی و موسیقی نیز فعالیت دارد و هرگز تصمیم به بازیگر شدن ندارد.

شهرزاد مدیری

 شهرزاد دختر مهران مدیری

شهرزاد دختر محبوب مهران مدیری است و همیشه صحبت از علاقه عجیب پدر و دختر در برنامه دورهمی وجود دارد و در یک برنامه درباره این علاقه گفت ::من علاقه زیادی به دخترم دارم و دوست ندارم او ازدواج کند و میخواهم همیشه کنار من بماند و نظرم نسبت به پسرم هم همینطور است و قرار است یک ترشی مخلوط از دختر و پسرم بیاندازم.

مهران مدیری در جشن تولد دخترش شهرزاد + تصاویر

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا